Najnovšie články z kategórie Jar

Test: Kellys Kiru Race - sen každého dieťaťa

Bicykle značky Kellys sú už u nás ako doma a tak logicky, keď prišlo na výber odrážadla, hľadal som u tejto domácej značky. Filip už nejaký ten mesiac derie gumy na Kite 12 Race, a tak sme ponuku na test Kiru Race nemohli odmietnuť.
Prechodné dresy – príprava na leto PR článok

Prechodné dresy – príprava na leto

Pozreli sme sa na niekoľko modelov prechodných dresov. Dôležité je, aby boli vetru a vodoodolné a poskytovali tepelný komfort pri dostatočnej priedušnosti.
Oblečte sa na jar s FORCE

Pri nákupe oblečenia samozrejme riešime, koľko čo stojí. FORCE je zameraný primárne na hobby jazdcov nielen týmto parametrom, ale napríklad aj vhodným strihom...
Sportful Fiandre a Bodyfit - ani príliš teplo, ani zima

Ak je zima alebo teplo, obliecť sa na bicykel je o niečo jednoduchšie, ako keď sa teplota v priebehu dňa mení, čo je typické pre jarné jazdenie.
Ako sa obliecť na jarné výjazdy – neuvariť sa a neprechladnúť

Videom a článkom si povieme, ako si môžete vytvoriť systém obliekania a vyhnúť sa častým chybám v tomto ročnom období.
Oblečenie na jar - funkčné a komfortné v jednom PR článok

Oblečenie na jar - funkčné a komfortné v jednom

Veterné počasie, dážď a chlad. To sú nástrahy, s ktorými treba na jar počítať a podľa toho zvoliť aj správne oblečenie.
Na cesťáku v daždi - ako pripraviť bicykel - 2. časť

Ako pomôcť sebe a svojmu bicyklu v prípade dažďa? Čo si vziať so sebou v prípade, keď predpoveď počasia zahrozí?
Na cesťáku v daždi - čo si obliecť - 1. časť

Ako radšej nepchať igelit do ponožiek a ďalšie tipy na jazdenie za mokra a v daždi hlavne na cestnom bicykli.
Reportáž: Jarná cena Jesenské 2019 - jarná klasika pre všetkých

Predminulú nedeľu - 5. mája - sa konalo podujatie ideálne pre všetkých cestných cyklistov, ktorí majú chuť skúsiť nenáročné cestné preteky.
Prvá vrstva pre jarné výjazdy - základ spokojnej jazdy PR článok

Prvá vrstva pre jarné výjazdy - základ spokojnej jazdy

Premenlivosť počasia vie zaúradovať aj počas jarných mesiacov, kedy je na slnečnej rovine dvojciferná hodnota, zatiaľ čo v lese a zjazde ide teplota poriadne dole. Nenechajte sa tým rozhodiť a pripravte sa s kvalitnou prvou vrstvou.
8 dní jazdenia v chorvátskej Baške Vode multimediálne

Tento rok sme Jarné kilometre skutočne detailne zdokumentovali, tak sa poďte pozrieť, ako vyzerá jazdenie s priemerom 2000 výškových na deň.
Oblečenie od cyklistov pre cyklistov – nová sezóna v znamení BBB PR článok

Oblečenie od cyklistov pre cyklistov – nová sezóna v znamení BBB

Poznáme to snáď všetci – bicykel funguje ako má, ale ak sa v oblečení necítime komfortne, stráca výjazd svoje čaro. BBB teraz prichádza s ponukou cyklistických kúskov, ktoré sú funkčné a cenovo dostupné.