Najnovšie články z kategórie Jasenskadolina

Reportáž: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - „klzisko“ v Jasenskej

Tento rok som sa rozhodol pretekať na oči a spraviť si také osobné „blinduro“. Či to bola správna voľba? Výsledku to rozhodne nepomohlo.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - pokračovanie v Jasenskej

Prvé kolo v Partizánskom máme úspešne za sebou. Poďme sa spolu pozrieť, čo nás čaká v Jasenskej doline.
Pozvánka: Apríl naplno odštartuje cyklosezónu

Druhý jarný mesiac sa ani tento rok nezaobíde bez rozmanitých akcií, na ktorých by ste určite nemali chýbať.
XContest 2006 - Jasenská dolina - Foto Part 2

V druhej časti sa konečne objavia na fotkách aj nejakí bikeri. Na fotkách sa objavia aj tváre Rada Žideka a Jara Katriňáka, ktorí mali v Jasenskej autogramiádu. Neviem či to bolo vrámci XContestu alebo nie, ale v každom prípade to odlákalo množstvo divákov z trate.
XContest 2006 - Jasenská dolina - Foto Part 1

Minulý víkend sa v Jasenskej doline konal XContest 2006, na ktorom si medzi sebou pomerali sily Skikrosári, Snoubordkrosári a Bikeri. V článku nájdete prvú sadu fotiek z pretekov.
DH Jasenská dolina - fotogaléria

130 fotografií z DH pretekov v Jasenskej doline. Fotky poskytlo Ride.sk, kde si ich môžete v plnej kvalite zakúpiť...