Najnovšie články z kategórie Jazdenie

Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Video: Dopĺňanie energie počas maratónov

Správny a dostatočný príjem energie je jedným zo základných predpokladov toho, aby ste dorazili do cieľa a čím dlhšia trať, tým hrá dôležitejšiu úlohu.
Video: MTBIKER - cyklistika je len jedna, tak nerieš a jazdi

Niekedy ľudia až moc riešia, kto jazdí aký štýl a pritom zabúdajú na jedno - cyklistika je tu pre všetkých a každý si v nej nájde to svoje. Tak si ju užívajte naplno...
Video: Na výjazde s Tomášom Višňovským - život profíka, tréning, výživa

Poďte sa pozrieť na výjazd s profesionálnym cyklistom, počas ktorého sme sa porozprávali o viacerých zaujímavých témach.
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.
Enduro World Series: Päť zaujímavých poznatkov zo zdravotníckej štúdie EWS

EWS (svetová enduro séria) vydala doposiaľ najväčšiu publikovanú štúdiu zameranú na zranenia na horských bicykloch. Výskum trval takmer tri roky, a priniesol množstvo zaujímavých informácií.
Video: MTBIKER Novodubnický maratón - prehliadka trate Hard

Tento maratón bol vždy známy pre svoju náročnú, ale krásnu trať a preto sme pre vás pripravili jej prehliadku. Možno pomôže v rozhodovaní, prípadne poslúži ako pozvánka a motivácia na tréning.
Video: 10 dôvodov, prečo chodiť do práce na bicykli

Dochádzať do práce na bicykli je niečo, čo pomôže nielen vám, ale keď nás bude viac, tak z toho môže profitovať celá spoločnosť.
Video: Dohňany – Púchov Trophy alebo kam si prišiel zapretekať aj Zdeněk Štybar

Maratón v Dohňanoch ponúka skutočne krásnu a náročnú trať plnú singletrackov a strmých stúpaní, pričom tradičná porcia blata dotvára atmosféru skutočného MTB.
Video: SKS Speedrocker - voda a blato nie je problém

Nie vždy sú ideálne podmienky na jazdu, čo ale neznamená, že treba zostať doma. V tom prípade nezaškodí poobzerať sa po sade blatníkov, ktoré vás ochránia pred vodou a blatom.
Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť PR článok

Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť

Podanie kvalitného výkonu nie je závislé len od toho, ako veľmi a ako tvrdo sme trénovali. Veľkú úlohu hrá aj kvalitná výživa či už počas prípravy, alebo priamo na výjazde, prípadne pretekoch.