Najnovšie články z kategórie Jesen

Test: Základné a doslova nevyhnutné doplnky od Santini - návleky a ponožky

Ak príde reč na doplnky oblečenia pre cyklistov, tak existujú také, bez ktorých sa v sezóne dokážeme zaobísť a potom sú tu aj tie, ktoré by nemali chýbať vo výbave žiadneho cyklistu.
Reportáž: Gran Fondo Il Lombardia - ako som si predĺžil sezónu

Cestná cyklistická sezóna sa na Slovensku končí v septembri. Osobne mám jeseň veľmi rád, a keď je počasie priaznivé, tak sú počas nej tie najkrajšie jazdy na bicykli. Teplota je ideálna, príroda sfarbená a kondícia lepšia ako na jar. Preto som musel vycestovať za pretekmi s jesennou atmosférou až na miesto, kde sa jazdia vyše 100 rokov, do Lombardska.
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti PR článok

Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Video: Pohodová atmosféra endura - Blinduro 2018

Enduro rozhodne nie je len o "hrotení", ničení materiálu a pádoch. Tým hlavným je priateľská atmosféra, ktorú pekne zachytáva aj nasledujúce video.
Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne PR článok

Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne

Neustále sa meniace podmienky nie sú dôvod, aby ste zostali doma. Práve s tým vie výrazne pomôcť špeciálna kolekcia od značky Sportful, ktorá sa zrodila v náročných podmienkach severských klasík.
Plášte pre XC a trail – zvýšte grip a užite si jesenné podmienky PR článok

Plášte pre XC a trail – zvýšte grip a užite si jesenné podmienky

Jeseň a s ňou blížiace sa zimné obdobie kladie trochu odlišné nároky na výbavu a tým najdôležitejším sú najmä vhodne zvolené plášte. Prinášame niekoľko tipov.
CRAFT – univerzálna spodná vrstva na všetko neexistuje PR článok

CRAFT – univerzálna spodná vrstva na všetko neexistuje

Oblečenie, ktoré je priamo v kontakte s telom, hrá doslova klúčovú úlohu pri komforte počas väčšiny pohybových aktivít. Lenže pri cyklistike sa to ešte výrazne komplikuje. Ako teda vybrať tú správnu?
Test: Oblečenie do výraznejšie chladných dní od SMS Santini

Či už na konci sezóny alebo v jej úvode, často na výjazdoch bojujeme s chladným a veterným počasím. Nastáva dilema, aké kúsky cyklistického oblečenia vytiahnuť zo šatníka, aby sme výjazd nepretrpeli, ale si ho užili v zdraví a pohodlí.
Test: WOWOW - keď vlastnosť byť videný je na prvom mieste

Ak radi športujete aj počas prechodného obdobia, kedy sú dni krátke a chladné, určite by ste mali myslieť na zateplené a reflexné oblečenie. Pozrite sa spolu s nami na zopár reflexných, ale aj funkčných kúskov výbavy, ktoré sa zídu v prechodných podmienkach.
Test: Polaris Torsion - niečo ľahšie, no efektívne fungujúce pri zvýšenej fyzickej záťaži

Nátelník Polaris Torsion je určený pre použitie ako základná vrstva a je vhodný hlavne pre mimosezónne aktivity v chladnejšom počasí.