Najnovšie články z kategórie Kaktus Bike

Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB Maratón 2022 - finále župného pohára

Máme tu september a jeho posledný víkend bude patriť aj priaznivcom horskej cyklistiky. Tentokrát v Bratislave, konkrétne v Amfiteátri v Rači na známom maratóne.
Pozvánka: Kaktus Bike Bratislavský MTB Maratón - Majstrovstvá SR XCM

Zakončenie sezóny s príchuťou majstráku, aj o tom bude maratón so štartom v našom hlavnom meste. Po ročnej prestávke sa vracia Kaktus Bike Bratislavský MTB Maratón.
Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Srdečne vás pozývame na 4. ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v Malých Karpatoch v oblasti Devínska Kobyla, ktorý sa bude konať 11.6.2016 so štartom v bratislavskej mestskej časti Karlova Ves.
Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros

Po dvoch úžasných týždňoch strávených vo Švajčiarsku moja kondícia zišla rapídne dole a uvedomoval som si to, ale aj tak som sa rozhodol ísť na tento závod. Aj keď som vedel, že to bude ťažké, ale nemyslel som si, že tam skoro vypustím dušu, no ale o tom až neskôr.
Pozvánka: Kaktus bike Karloveský kros

V sobotu 6. septembra 2014 sa uskutoční cross country horských bicyklov pre všetkých v okolí Karlovej Vsi (Malé Karpaty). Pretek bude zároveň vyvrcholením Župného pohára 2014 so záverečným vyhodnotením. Pozrite si bližšie informácie o preteku...
Výhercovia štartovného na MTB maratón Levočské vrchy a Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Pozvánka: Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón

Už o necelý mesiac sa dňa 24.5.2014 uskutoční Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón. MTBiker prináša súťaž o 2x štartovné na túto vydarenú akciu. Súťaž trvá do 5.5.
Prvý ročník pretekov po Devínskej kobyle pritiahol takmer 400 cyklistov PR článok

Prvý ročník pretekov po Devínskej kobyle pritiahol takmer 400 cyklistov

Kaktus bike Bratislavský MTB maratón sú vytrvalostné preteky horských bicyklov po Malých Karpatoch v oblasti Devínskej Kobyly. Pre cyklistov boli pripravené tri trate – 70-ka s prevýšením 2320 metrov, 40-ka s prevýšením 1370 metrov a 20-ka s prevýšením 480 metrov.
Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Ísť či neísť? Túto otázku som si v uplynulom mesiaci položil niekoľko krát. Za účasť hovorila túžba spoznať overené trasy na Kobyle za jeden deň, proti boli nohy, ktoré od januára odjazdili len 130 km. Kde sú tie (študentské) časy, keď som danú porciu kilometrov zhltol hneď v prvý januárový týždeň. Nakoniec rozhodla vyššia moc, keď som sa týždeň pred pretekmi dozvedel, že som vyhral štartovné.
KAKTUS BIKE Bratislavský MTB maratón 2013 PR článok

KAKTUS BIKE Bratislavský MTB maratón 2013

1. ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v Malých Karpatoch v oblasti Devínska Kobyla. Preteky sa konajú pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing. Pavla Freša.
Maratón bude súčasťou série „Župný pohár Na bicykli deťom", séria pretekov v bratislavskom kraji, kde hlavnou cenou v tombole bude osobný automobil.
Kaktusbike Svätojurský MTB maratón 2013

Tak ako minulý rok, aj teraz som sa rozhodol radšej zahájiť sezónu až v Svätom Jure. Dôvod nájdete v minulom Katkovom reporte. Tunajšia trať je ale aj tak na úvod skutočné ideálna. Kratšia, rýchla a bez nekonečných stúpaní. Na 100 km „mordy“ bude ešte času dosť...
Propozície k 7.ročníku KAKTUS BIKE Svätojurského MTB maratónu PR článok

Propozície k 7.ročníku KAKTUS BIKE Svätojurského MTB maratónu

7.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera.