Najnovšie články z kategórie Karlovesky Kros

Video: Ideálny krosový spoločník pre neho a pre ňu - Rock Machine Crossride e350

Model z dielne Rock Machine sa ponúka ako v pánskej tak aj dámskej verzii a tak je vhodnou voľbou pre páry, ktoré hľadajú pohodové jazdenie v menej náročnom teréne.
Hurá na bicykle PR článok

Hurá na bicykle

Aj vy sa už tešíte, že pomaly, ale isto je tu jar? Jarné počasie je ako stvorené na prechádzky, pohybové aktivity a pochopiteľne i jazdu na bicykli.
Tip na výlet: Gdansk a 900 km v novembri

Vonku prší, je sychravo a do toho prvé ranné novembrové mrazíky. Čas vyraziť na cyklotúru do Gdanska. Tentokrát poputujem na ťažko, keďže potrebujem objemnú zimnú výbavu a na to mi poslúži môj krosák s nosičom.
Pozvánka: Kaktus Bike Karloveský kros – XC, kde nie je núdza o dobrú zábavu

Všetkých milovníkov cross country, teda jazdy na technických okruhoch, poteší podujatie s názvom Karloveský kros, ktorý je zároveň 3. kolom Župného pohára.
Reportáž: Kaktus Bike Karloveský kros – môj prvý cross-country

V slnečnú sobotu 21. mája 2016, sa v bratislavskom Líščom údolí konalo druhé kolo Župného pohára - Karloveský kros, pričom tento pretek je zaradený do seriálu šiesteho ročníka pretekov Župný pohár 2016.
Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami PR článok

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.
Krosový bicykel Cannondale s vidlicou Lefty PR článok

Krosový bicykel Cannondale s vidlicou Lefty

Niečo zaujímavého pre tých, ktorí majú radi cestu, ale nechcú, aby ich neupravená bočná poľná cesta zastavila. Ak chcete na seba strhnúť pri jazde pozornosť, tento bicykel vám k tomu isto pomôže, aj keď podáte iba priemerné výkony :).
Reportáž Tomáša Kubeka z MS Xterra na Havaji

Na Havaj, na ostrov Maui som pricestoval v dostatočnom predstihu a tak som mal dosť času na aklimatizáciu, ktorá bola pre mňa veľmi dôležitá, keďže klíma na Havaji je úplne iná ako na Slovensku. V tomto období je na Havaji teplo a vlhko. Taktiež som mal dosť času vyrovnať sa s časovým posunom, na obhliadnutie si bežeckej a cyklistickej trate a zvyknúť si na plávanie vo vlnách. Vôbec to nebolo jednoduché.
Martin Kostelničák sa stal majstrom sveta v kros-triatlone na Havajských ostrovoch

Na 19. ročníku známeho podujatia X-terra v Maui zvíťazil v kategórii 25-29 ročných a v celkovom hodnotení medzi mužmi - amatérmi mu patrí tretie miesto. V mužskej kategórii "elite" sa ako prvý Slovák v histórii predstavil Tomáš Kubek a obsadil 17. miesto.
Reportáž: Kaktus bike Karloveský kros

Po dvoch úžasných týždňoch strávených vo Švajčiarsku moja kondícia zišla rapídne dole a uvedomoval som si to, ale aj tak som sa rozhodol ísť na tento závod. Aj keď som vedel, že to bude ťažké, ale nemyslel som si, že tam skoro vypustím dušu, no ale o tom až neskôr.
Pozvánka: Kaktus bike Karloveský kros

V sobotu 6. septembra 2014 sa uskutoční cross country horských bicyklov pre všetkých v okolí Karlovej Vsi (Malé Karpaty). Pretek bude zároveň vyvrcholením Župného pohára 2014 so záverečným vyhodnotením. Pozrite si bližšie informácie o preteku...
Kubek druhý na MS v kros triatlone v kategórii do 23 rokov

Slovenský triatlonista Tomáš Kubek obsadil na víkendových majstrovstvách sveta v kros triatlone v americkom Shelby County v kategórii do 23 rokov vynikajúce druhé miesto, keď za víťazom Bradleym Weissom z Juhoafrickej republiky zaostal o 2:28 min. Víťaz dosiahol čas 2:11:22 h. V hlavnej mužskej kategórii - elite triumfoval ďalší Juhoafričan Conrad Stoltz (2:12:11 h), jediný slovenský zástupca Peter Mosný obsadil 16. pozíciu