Najnovšie články z kategórie Katko

Ischgl Ironbike 2009

Niekedy v máji ma pri listovaní nemeckým Bike magazinom v jednom nemenovanom žilinskom nákupnom centre upútal zoznam top alpských MTB maratónov. Minuloročný Grand Raid vo Švajčiarsku zanechal krásne spomienky, no a tentoraz mi do oka padlo podujatie s názvom Ischgl Ironbike v Rakúsku. Termín konania 8. august, to si zapíšem, to by mohla byť skvelá biková dovolenka. Doma som hneď na internete preklikal domovskú stránku maratónu, profil najdlhšej trasy s dĺžkou 80 km a 3800 nastúpanými metrami budí rešpekt. Na YouTube slintám pri videách z predchádzajúcich ročníkov, niečo úžasné. Je rozhodnuté, tam musím ísť.
Grand Raid Cristalp 2008

Prvotná myšlienka zúčastniť sa tohto pravdepodobne najnáročnejšieho MTB maratónu v Európe vzišla po prečítaní si pútavého reportu z ročníka 2007 od Libora Stránského resp. príspevkov na fóre MTBiker.sk. Keďže na fóre nie je núdza nájsť ľudí s podobným nadšením pre takéto akcie, dohodli sme sa s Petrom z Trenčína a Dankou z Bratislavy, že na tohtoročnom Grand Raid-e nebudeme chýbať...
Fotoreport z Dubnice

Katko nám poskytol 261 fotografií z Kelly's Dubnického Maratónu, ktorý sa išiel tento víkend. Čoskoro sa môžete tešiť aj na report; do tej doby si môžete vychutnať aspoň tento fotoreport