Najnovšie články z kategórie Kellys

Za oponou: Kellys Factory Team Photoshoot

Nová sezóna je za rohom, prípravy vrcholia vo všetkých smeroch, a tak nastal rad aj na fotografovanie. Michal Wiesenganger, ktorý manažuje Kellys Factory Team, predstavuje v trošku netradičnom duchu jazdcov, ktorými sú Ľuboš Staňo, Dodo Ondič, Rasto Baránek, Petr Folvarčný a Oskar Masaryk.
Test: Kellys Swag 30 – enduro bike s potenciálom

Swag už má svoje pevné miesto v ponuke slovenskej firmy KELLYS BICYCLES a určite aj svojich fanúšikov z radov majiteľov predchádzajúcich verzií. Čo ponúkne enduro bike pod 2 000 € a ako sa na ňom jazdí? Poďme sa na to spoločne pozrieť.
Kellys predstavuje svoj Factory Team PR článok

Kellys predstavuje svoj Factory Team

Firma KELLYS BICYCLES je hrdá na to, že vám môže predstaviť svoj nový Kellys Factory Team, ktorý bol založený na začiatku roku 2015. Tento tím bude pretekať v sezóne 2016 v elitnej a juniorskej kategórii na pretekoch svetového pohára UCI, Majstrovstvách sveta a iných prestížnych cyklistických akciách. Päť mladých talentovaných jazdcov v spolupráci s najlepšími cyklo značkami a výrobcami príslušenstva tvoria spolu potenciál, ktorý dokáže zabojovať o výborné výsledky na tej najvyššej úrovni.
10 najčítanejších redakčných testov bikov v roku 2015

Aj v roku 2015 sme testovali horské, cestné bicykle, ale aj rôzne oblečenie a výbavu. Našim cieľom nie je "vedecké testovanie" a porovnávanie každého gramu, ale hlavne snaha zamerať sa na pohľad bikera a vypichnúť dôležité veci, ktoré stoja za pozornosť spolu s bohatou fotogalériou.
Novinka KELLYS ERASER 2016 PR článok

Novinka KELLYS ERASER 2016

Najnovšie video z dielne slovenského producenta bikov a príslušenstva sa natáčalo na Spišskom hrade z 12. storočia, kde Lukáš Roth poriadne preveril schopnosti nového modelu KELLYS ERASER 2016. Viac podrobností o biku si môžete pozrieť na stránkach kellysbike.com.
KELLYS 2016 - Nová zjazdárska rada Noid, vylepšený Eraser a kopec ďalších noviniek

KELLYS predstavil 3 hlavné novinky pre nadchádzajúcu sezónu 2016. Prvou významnou zmenou je karbonizácia rámov u hardtailov, konkrétne predstavenie nového rámu pre modely Hacker a tiež rozšírenie karbónových 29“ bikov Stage. Druhou významnou zmenou je zmena geometrie u karbónového enduro modelu Eraser. Avšak najväčšou novinkou je predstavenie zjazdového modelu pod názvom Noid.
Test: KELLYS STAGE 90 - Pohodlný hardtail s overenou výbavou postavenou na Shimano XT

Najlepší hardtail od KELLYS-u s cenou €1999 a ambíciami bojovať na maratónoch o popredné miesta v cieli. Dvanásť párov špíc v každom kolese dávajú biku zaujímavý šmrnc, ale aj slušnú tuhosť spolu s karbónovým rámom. Čierno-oranžová farebná kombinácia s striebornými komponentami, v ktorom sa nájdu vyznávači jednoduchšieho aj pestrejšieho dizajnu. STAGE 90 je príjemný bike na pohľad aj jazdenie.
Biky fóristov: KELLYS Swag 30 - Za málo peňazí veľa muziky

Po dlhých rokoch strávených na downhille a po vážnejšom zranení som sa rozhodol, že skúsim disciplínu, ktorá sa často označuje ako skutočný význam bikingu - enduro. Po bikoch ako napr. Specialized Demo, Big Hit som sa pustil do hľadania enduro stroja, ktorý by mi čo najviac vyhovoval. Najprv som osedlal Santa Cruz Nomad, bol som síce spokojný, ale predsa len mal ešte 26”, ktoré sa k enduru úplne nehodia a tak som sa rozhodol, že to chce zmenu.
KELLYS Bicycles na výlete v Chorvátsku PR článok

KELLYS Bicycles na výlete v Chorvátsku

Vydarené video slovenského výrobcu horských, cestných ale aj ďalších typov bikov. V klipe plnom fintičiek si to borci užívajú na SWAG 50 s kolesami 27,5". Viac o biku si môžete pozrieť na http://www.kellysbike.com/SK/
Test: ERASER 90 od KELLYS - Bike, ktorý si zamilujú vyznávači AM, Trail aj XC

Na pár dňové vyskúšanie sa mi dostal vlajkový model KELLYS, ktorý v sebe spája mnohé moderné trendy. Ľahký 27,5“ bike 160/160mm, pohon 1x11, úžasne nízka hmotnosť, vydarený dizajn a pritom priaznivá cena atakujúca hranicu €3000. Papierové predpoklady sa zdajú na výbornú, ale ako sa s ním naozaj jazdí?
Pozvánka: Kellys Bikefest Maratón PR článok

Pozvánka: Kellys Bikefest Maratón

Obľúbený Kellys Bikefest maratón v Kálnici je tento rok zlatý. Výsledky z veľkého okruhu s dĺžkou 49 km budú v prípade rovnosti bodov rozhodujúce pre konečné hodnotenie Československej MTB Tour (bývalá Valašsko-Považská MTB séria). Pripravené sú 3 okruhy – veľký, malý a rodinný. Maratón sa koná v nedeľu, 31. mája 2015 o 11,00 hod.
Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste

Tri - dva - jedna - štart a my po úvodnej asfaltke vstupujeme do oči a zuby šmirgľujúceho oblaku prachu, ktorý sa rozplýva až po prejazde cieľovej rovinky. Takto nejako som si myslel, že ľavou-zadnou zhrniem do reportu svoj domáci maratón, ktorý po štyroch ročníkoch poznám naspamäť, aj bez toho, aby som ho vôbec musel absolvovať. No nakoniec ale žiadne opisovanie nehrozilo...