Články v kategórii 'Kniha' (11 článkov)

Autobiografia Petra Sagana MÔJ SVET - od dnes v kníhupectvách

05.12.2018 3 111 6

"Ak sa na štartovaciu čiaru pretekov postaví sto jazdcov, prežijú na trati sto rôznych príbehov. Môj príbeh je o tom, ako som tri roky za sebou obliekal dúhový dres UCI."
Recenzia: Kniha - Najkrajšie cyklookruhy 2. diel

16.06.2018 3 101

Po prvej časti knihy Najkrajších cyklistických okruhov na Slovensku sa nám do rúk dostalo jej pokračovanie, ktoré ponúka 50 nových atraktívnych výletov na bicykli.
Recenzia: Kniha - Najkrajšie cyklookruhy 1. diel

12.07.2017 6 565 1

Na 208 stranách si môžete prezrieť a naštudovať 50 najkrajších cyklookruhov naprieč celým Slovenskom.
Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Tatry a okolie

28.09.2016 6 008 10

Máme tu ďalšiu knižku z edície Po Slovensku z vydavateľstva DAJAMA, určenú cykloturistom, zameranú na azda turisticky najatraktívnejšiu časť Slovenska - Tatry a okolie. Samozrejme, trasy nie sú vedené po z väčšej časti bikom neschodných kamenných Tatranských magistrálach. Kniha na 158 stranách ponúka už tradične 25 cyklistických trás - okruhov krásnymi vysokotatranskými dolinkami, údoliami a ich okolím.
Kniha: Najkrajšie cyklotrasy Košice a okolie

26.07.2016 4 768 3

Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšiel v máji 2016 ďalší cykloturistický sprievodca, ktorý mapuje cyklotrasy juhovýchodného Slovenska.
Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Záhorie a Podunajsko

27.06.2015 3 669 1

Vydavateľstvo Dajama sa rozšuplo s knihami cyklotrás a vydáva už svoju štvrtú publikáciu. Najnovší produkt cyklistického blaha si zobral za úlohu zmapovať najkrajšie cyklotrasy na Záhorí a na Podunajsku. Ak poznáte niektorú z doteraz vydaných kníh, vedzte, že štandard bol zachovaný a verím, že sa dočkáme aj kníh z ďalších oblastí.
Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Bratislava a okolie

12.09.2014 7 248 5

Po knihe Najkrajšie cyklovrcholy skompletizovanou bajkerom a fóristom Karolom Mizlom tu máme v poradí už tretiu knihu z vydavateľstva Dajama zasvätenú cyklotrasám. Tentokrát to nebude o vrchárskych prémiách odmenených neopakovateľnými výhľadmi, ale o rovinatejšom okolí Bratislavy.
Kniha: Najkrajšie cyklovrcholy

17.07.2014 8 942 6

Na Slovensku existuje veľa nádherných a vysokých kopcov, ktoré možno vyjsť na bicykli. Pre vrchy dosiahnuteľné bicyklom sa zaužíval pojem cyklovrcholy. Vo vydavateľstve Dajama v úspešnej edícii Po Slovensku vyšla v máji 2014 unikátna kniha Najkrajšie cyklovrcholy, ktorej autorom je Karol Mizla.
Aplikácia pre nadšencov horskej cyklistiky

13.05.2013 3 921 8

Kniha Slovenskom na biku sa dočkala okrem mierneho vylepšenia aj svojej mobilnej verzie. Aplikácia Slovensko XC je určená pre všetkých nadšencov horskej cyklistiky, ktorí radi bicyklujú v slovenských horách.
Kniha Slovenskom na biku

20.08.2012 3 499

Ide o unikátnu 80-stranovú celofarebnú publikáciu. Unikátnosť spočíva v tom, že je to asi prvý pokus zdokumentovať a priblížiť ľuďom najvýznamnejšie MTB trasy v slovenských horách.
Z Čech až na konec světa.

10.12.2006 693 1

Dvojice cyklistických veteránů František Šesták /64/ ze Sedlice u Blatné a František Hejtmánek /63/ z Tažovic se koncem června 2005 vrátila ze své cesty západní Evropou. Svou jízdou, která započala 18.dubna od zámku v Blatné chtěli připomenout myšlenku míru, přátelství a vzájemné úcty mezi národy. V roce 2005 totiž uplynulo 54O let od historické události, kdy se poselstvo českého krále Jiřího z Poděbrad, vedené pan Jaroslavem Lvem z Rožmitálu vydalo na svou pouť. Již tehdy hlásalo ideu sjednocené Evropy, život v míru a další ušlechtilé návrhy, které v současné době došly svého naplnění. Předlohou sestavování plánu cesty cyklistů byla kniha Aloise Jiráska "Z Čech až na konec světa".