Najnovšie články z kategórie Kosice

Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj doručujú už nielen v Bratislave, ale aj v Košiciach PR článok

Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj doručujú už nielen v Bratislave, ale aj v Košiciach

Kuriérske služby môžu byť nielen rýchle, ale aj šetrné k životnému prostrediu. Dokonca sa môžu stať prenesením životného štýlu do vlastnej práce. Takí sú šuhaji, ktorí doručujú expresné zásielky v hustej dopravnej premávke, v každom počasí a každom ročnom období. Po šiestich rokoch v Bratislave sa pôsobenie šuhajov presúva aj do východoslovenskej metropoly.
Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour

Uplynulú sobotu si mohli východniari vychutnať akciu, ktorá rozhodne nepatrí do kategórie tuctových. Vďaka podujatiu Škoda Bike & Tour si mohli aj fanúšikovia nemotorovej dopravy vychutnať jazdu po diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami.
ŠKODA Bike & Tour 2014 štartuje už čoskoro PR článok

ŠKODA Bike & Tour 2014 štartuje už čoskoro

Prijmite pozvanie na Slovenský cyklistický unikát a podporte dobrú myšlienku. Už onedlho štartuje prvý ročník netradičného cyklo podujatia pre všetkých – ŠKODA BIKE & TOUR 2014.
Diaľnica plná cyklistov PR článok

Diaľnica plná cyklistov

Trojdňový program nabitý všetkým čo sa dvoch kolies týka, dve mestá symbolicky spojené v jedno a netradičné vyvrcholenie v podobe spoločnej cyklojazdy po uzavretej diaľnici D1, aj o tom bude ŠKODA BIKE & TOUR 2014.
Program podujatia je rozdelený do troch hlavných pilierov. Námestie pred OC Aupark v Košiciach sa v termíne 5. - 7. jún 2014 zmení na jedinečné EXPO prezentujúce renomované cyklistické značky, podujatia, „bike friendly“ rekreačné zariadenia, cyklistické dovolenky, servisné služby a iné.
MTB XC Séria Košice 2013 PR článok

MTB XC Séria Košice 2013

Opäť XCéééčko v Košiciach. Tak je! Prach na trati majstrovstiev Slovenska už dávno usadol a tak je čas na ďalšie preteky v cross country. Po úspešnej minuloročnej premiére sme pre priaznivcov XC pripravili už druhý ročník seriálu piatich pretekov v blízkom okolí Košíc.
 6. kolo Slovenského pohára BMX 2013 PR článok

6. kolo Slovenského pohára BMX 2013

Propozície Majstrovstiev SR BMX jednotlivcov 2013, 6. kola Slovenského pohára BMX 2013 a Voľných pretekov pre neregistrovaných jazdcov, aj na horských bicykloch
MTB XC KOŠICE- Bankov PR článok

MTB XC KOŠICE- Bankov

Srdečne pozývame všetkých fanúšikov MTB na finálové 5.kolo Košickej MTB XC série, ktoré sa uskutoční dňa 14.10.2012 v Košiciach v rekreačnej oblasti Bankov. Súčasťou finálového preteku budú aj detské preteky.
Prvý (teda deviaty) Košický Maratón 2012 PR článok

Prvý (teda deviaty) Košický Maratón 2012

V poradí 9. ročník 1. Košického bikemaratónu je tu a sme radi že toto podujatie je už súčasťou športového kalendára bikerov na Slovensku i v zahraničí. Ako po minulé roky, aj tentoraz, je 1. Košický bikemaratón sučasťou Cyklomaratónskej MTB serie.
Jesenný mini Bike Fest Košice PR článok

Jesenný mini Bike Fest Košice

Milí bikeri a bikerky, pozývame vás na nesúťažnú rozlúčku so sezónou, ktorá sa uskutoční už túto sobotu pod názvom Jesenný mini bike fest v Košiciach. Pripravených je niekoľko cyklotrás a singletrackov s doprovodom, pretek pre deti, jazda zručnosti, nordic walking túra a bike servis. Ide o športovo spoločenskú akciu určenú pre celé rodiny. Oficiálny začiatok akcie je o 11:00, hromadný štart a detský pretek od 12:00, predpokladané ukončenie o 15:00.
1. (a určite nie posledný) Košický bikemaratón

Zo sterilného prostredia pražskej kancelárie som celý týždeň v pravidelných intervaloch analyzoval meteogramy Slovenského hydrometeorologického ústavu. Nie, že by som to mal v náplni práce, len som si chcel overiť isté tvrdenia fóristov o súľovských podmienkach na košickom maratóne. Už mi tá sterilita pekne liezla na mozog, takže by som sa spomínaným okolnostiam asi aj potešil.
Košický cyklomaratón 2010

Usporiadatelia z Cykloklubu Peklisko pre priaznivcov horskej cyklistiky 26. júna 2010 pripravili v rekreačnom stredisku Jahodná siedmy ročník košického bikemaratónu. Som tu tretí raz a idem zase dlhú. Vždy to bolo na nej veľmi náročné. V Košiciach je ťažká trať, no ja som odhodlaný konečne naplno závodiť.
1. košický bikemaratón 2010

V poslednú júnovú sobotu už tradične zamieria horskí cyklisti – bikeri – zo všetkých kútov Slovenska a i zo zahraničia do Košíc. Presnejšie na Jahodnú pri Košiciach, kde sa uskutoční už 7. ročník pretekov horských cyklistov 1. košického bikemaratónu.