Najnovšie články z kategórie Kralovsky

Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB

Je to jasné...poriadne trate prinášajú aj poriadnu porciu zážitkov. Dôkazom bol opäť Kráľovský maratón, ktorý pripravil množstvo prekvapení a o ďalšie sa postaralo samotné počasie.
Pozvánka: Kráľovský MTB Maratón sa stane dejiskom Majstrovstiev Slovenska

Počas tretej augustovej soboty sa v okolí Spišského hradu bude opäť bojovať o cenné kovy – tentoraz aj s príchuťou „trikolóry“, keďže dlhá trať maratónu bude pre rok 2020 aj oficiálnymi Majstrovstvami Slovenska v MTB maratóne.
Reportáž: Kráľovský MTB Maratón – náročné preteky v peknom prostredí

V sobotu 17. augusta sa konal už 12. ročník tohto “kráľovského” podujatia, ktoré je tento rok súčasťou MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR a taktiež aj Východ MTB Ligy.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón – vstupujeme do druhej polovice MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

Kráľovský maratón napíše tohto roku už svoju dvanástu kapitolu. Tentoraz je súčasťou série Mountain Bike Spirit Tour.
Pozvánka: Kráľovský maratón  – jubilejný 10. ročník

Pozvánka: Kráľovský maratón – jubilejný 10. ročník

V sobotu 19. augusta sa uskutoční jubilejný 10.ročník Kráľovského maratónu, kde nebudú chýbať výživné kopce a samozrejme prejazd popod hradby Spišského hradu.
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku

Tento pretek išiel vždy tak trochu proti prúdu. Len málokto sa snaží každoročne preverovať technické schopnosti bikerov a posúvať hranice práve tak ako partia okolo Kráľovského maratónu. Najmä z toho dôvodu sa vždy teším, čo nového opäť vymysleli...
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón a Kráľovské enduro 2016

Až dva kráľovské tituly možno získať počas víkendového bicyklového podujatia 20. – 21. augusta v obci Granč Petrovce na východe Slovenska.
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2015 alebo aj single po východniarsky

Kráľovský maratón nepatrí medzi najstaršie podujatie, ale medzi bikermi už má svoje meno. Zásluhu na tom má najmä snaha miestnych „trailbuilderov“ vytvoriť skutočné MTB, kde sa z kopca zapotíte rovnako ako smerom nahor. A niekedy treba len pustiť brzdy a dúfať, že to vydá...
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2014

Náročné traily, Spišský hrad a pekné počasie. To sú už pomaly tradičné atribúty Kráľovského maratónu ktorý písal svoj 7. ročník. Nenápadná obec Granč-Petrovce tak opäť po roku zažíva najväčší príval rôznych skupín bikerov, od tradičných maratóncov až po enduro nadšencov.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón 2014

Prijmite našu Kráľovskú výzvu – výzvu Stať sa Kráľom, práve týmto jediným dňom – 23. augustom 2014. V tento Kráľovský deň Vás po roku opäť radi uvidíme na Spiši, v Granč-Petrovciach. Opäť Vás radi pozveme do nášho Kráľovstva horskej cyklistiky. Pripravili sme 3 klasické maratónske trate, enduro trať, ktorá je navyše súčasťou Česko-slovenskej série SCOTT enduroXrace a detské preteky prichádzajú v novom šate ako Detská Tour Petra Sagana.
Každý sa môže stať KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...

Leto prišlo akosi náhle, bez jari. Rýchlo sme oprášili biky a začali cestou-necestou naháňať kilometre i kamarátov. Skôr ako sme sa poriadne porozhliadli, prišlo leto a pásikavý model opálenia už obliekla väčšina z nás. Pribúdajú kilometre, zážitky, preteky, pásiky tmavnú a napĺňajú sa veľké výzvy i ciele. Aj tento rok sme pre vás pripravili jednu Kráľovskú výzvu - výzvu Stať sa KRÁĽOM, práve týmto jediným dňom...na Kráľovskom MTB maratóne v sobotu 23.8. 2014.