Najnovšie články z kategórie Kralovsky

Kráľovský Kráľovský MTB maratón

Keď som si mal vybrať Bratislavu alebo Spiš, tak som volil ako vždy jednoznačne vychodňare, bo tam najsamľepšie ľudze na calom švece. Aj teraz sa 24.8.2013 v dedine Granč-Pertovce, neďaleko Spišského hradu, uskutočnil 6. ročník Kráľovského MTB maratónu. Bol to naozaj kráľovský maratón, ktorý si napriek svojej obrovskej náročnosti zaslúži byť vysoko v mojom osobnom rebríčku maratónov.
Kráľovský maratón 2013 PR článok

Kráľovský maratón 2013

„Je to ozajstný maratón v horách, je to Impreza, výzva a nie turistická prechádzka po šotolinách. Zbierajte sily, pretože Kráľ vo svojom šiestom vydaní Vám ostane ešte nadlho v pamäti ako nová úroveň bicyklovania.“
Voľnosť, adrenalín, návrat k prírode a k priateľstvu -  MTB ENDURO KRÁĽ 2013 PR článok

Voľnosť, adrenalín, návrat k prírode a k priateľstvu - MTB ENDURO KRÁĽ 2013

Drsné hory, náročné výjazdy, rýchlostné skúšky, preteky s časom vs. vytrvalosť, technika, stratégia a rozvaha pretekárov - to všetko je MTB ENDURO!
6. ročník Kráľovského MTB maratónu PR článok

6. ročník Kráľovského MTB maratónu

Propozície k 6. ročníku Kráľovského MTB maratónu
Kráľovstvo na pokračovanie... PR článok

Kráľovstvo na pokračovanie...

Zima sa ešte neskončila, no leto už začína. Aspoň to cyklistické. Prvé preteky za nami a snehu stále neúrekom. Jar si tohto roku dala pauzu. Jarné pomalé prebúdzanie a rozjazďovanie sa pre tento rok vynecháva. Začíname pekne zhurta v kraťasoch.
Kráľovský MTB maratón - report

Po absolvovaní Horal tour som sa rozhodol, že sa zúčastním aj Kráľovského maratónu. Organizátori sľubovali nádhernú trať, kvalitnú organizáciu a pekné pamätné tričká. A keďže moja kondícia celé leto mierne stúpala padla voľba na dlhú trať. Na dlhej som ešte nebol tak som si to chcel skúsiť a bol som motivovaný aj fukerkami od kalasu pre 45 najrýchlejších pretekárov.
Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko. PR článok

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko.

Zdravíme Vás, milé bajkerky, milí bajkeri, kamaráti, či ostatné spriaznené duše s Kráľovským MTB maratónom.
Kráľovský MTB maratón

Prinášame vám propozície piateho ročníka Kráľovského MTB maratónu, ktorý sa uskutoční 1.septembra a ktorého trasa prechádza rôznorodým prírodným prostredím Hornádskej kotliny a priľahlého pohoria Branisko, v okolí Širokého presahuje až do Šarišskej vrchoviny a nad Poľanovcami zasahuje do Levočských vrchov.
Fotoreport z Kráľovského maratónu

Vyše 840 fotiek z tohtoročného Kráľovského Maratónu, ktorý sa konal v sobotu 3.9 pod Spišským hradom. Takmer istotne sa tu všetci nájdete. O akcii si môžete prečítať v reportáži od Katka.
Kráľovský MTB maratón 2011

4. ročník Kráľovského MTB maratónu sa do mojej pozornosti dostal takmer v hodine 12-tej aj napriek tomu, že je súčasťou Cyklomaratónskej série. Bezprostredne po minulotýždňovom Dubničáku som len tak zo zvedavosti zavítal na jeho domovské stránky, pozrel profil a parametre dlhej trasy, predbežnú štartovnú listinu a k tomu samozrejme dlhodobé predpovede počasia a keďže tie boli pozitívne, tak bolo viac menej rozhodnuté. Nechám sa prekvapiť, čo za terény sa jazdia v okolí Spišského hradu.
Kráľovský MTB maratón 4

Rok sa s rokom stretol a v kraji pod múrmi Spišského hradu, bralami Dreveníka a svahmi Braniska sa chystá už štvrté dejstvo MTB maratónu s príznačným názvom - Kráľovský. Tak, ako po minulé roky sa účastníci môžu tešiť na trate v krásnom prostredí uprostred prírody a histórie. Organizátori opäť umiestnili miesto štartu a cieľa do obce Granč-Petrovce, termín tentokrát presunuli na prvý septembrový víkend 3.9.2011.
Kráľovský cyklomaratón 2010

Cesta je prach a štrk a udupaná hlina

a sivé šmuhy kreslí do vlasov

peloton čo na Spišský hrad sa vzpína

jak pierka túžby z krídel pegasov.