Najnovšie články z kategórie Levoca

ŠKODA BIKE OPEN TOUR šťastne ukončila už svoj 6. ročník

Cyklistická sezóna sa pomaly blíži k svojmu záveru, aj keď slnečných dní máme stále neúrekom. Aj séria maratónov ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa v druhý augustový týždeň dočkala svojho vyvrcholenia. Aká teda tohtoročná TOUR bola?
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Reportáž: ŠKODA MTB maratón Levočské vrchy – aspoň sa neprášilo

Prší, leje, leje totálne...asi tak nejako vyzeral týždeň pred maratónom a bolo jasné, že na rýchlu a prašnú trať môžem zabudnúť. Ale na východe to vraj nebolo také zlé.
Pozvánka: Levočský cyklovýšľap – 3. ročník pohodových cyklopretekov

Ak si chcete vyskúšať svoje vrchárske schopnosti a zmerať si čas s ostatnými, tak ste na správnom mieste.
Pozvánka: Škoda MTB maratón Levočské vrchy - preteky a krásne výhľady

Levočské vrchy privítajú 25. mája bikerov, ktorí si budú môcť užiť ďalší MTB maratón v krásnom prostredí.
Reportáž: STEFE MTB maratón Levočské vrchy – víkend plný zážitkov na východe

Dlhé kopce, krásne počasie, menšia kríza, a to všetko v malebnom prostredí Levočskej Doliny. Tento maratón si ma postupne získal a nemám na mysli len samotné pretekanie.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – na pohodu do kopca

V sobotu 9. júna sa krásne prostredie Levočskej doliny stane už po druhýkrát dejiskom cyklistických pretekov neprofesionálov. Organizátori dúfajú, že si smolu na nepriazeň počasia vyčerpali minulý rok a na účastníkov bude tentokrát čakať slnečný deň.
Pozvánka: STEFE MTB maratón Levočské vrchy - viac než len nádherné výhľady

Krásne prostredie Levočských vrchov bude 26. mája opäť dejiskom MTB maratónu, ktorý by ste si nemali nechať ujsť.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – krásna príroda, možnosť oddychu a trochu zdravého súťaženia... PR článok

Levočská Dolina ponúka naozaj veľa možností, ako stráviť aktívne voľný čas – samozrejme, jednou z nich je cyklistika a trochu potrebnej motivácie možno dodá LEVOČSKÝ VÝŠĽAP, ktorý sa koná v nedeľu - 3. septembra.
Cykloturistika v Levočských vrchoch PR článok

Cykloturistika v Levočských vrchoch

S bicyklami som bola odmalička kamarátka, nikdy som však nepreferovala náročnú cykloturistiku, či dlhé trate. V podstate išlo len o rekreačné bicyklovanie na klasickom horskom bicykli.
Reportáž: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - na boso a bez filmovania

Usporiadatelia MTB mi posledný májový víkend spôsobili takmer psychickú traumu. Rozhodnúť sa, ktorú zo štyroch akcií si vybrať, nebolo veru jednoduché.
Objavte krásy Levoče pomocou značených cyklotrás PR článok

Objavte krásy Levoče pomocou značených cyklotrás

Myslíme si, že Majster Pavol z Levoče určite nebol cyklista. Ak by sme sa mýlili, o nádhere Levočských vrchov by sme počuli už dávno.