Najnovšie články z kategórie Lezyne

Test: Lezyne Micro Drive Pro 650 XL – šikovné svetlo s diaľkovým ovládaním

V súčasnosti je na trhu obrovské množstvo osvetlenia s rôznym určením, pričom sa výrobcovia predháňajú v tom, ako sa od konkurencie čo najviac odlíšiť. Nemecký výrobca Lezyne do svojej ponuky zaradil svetlá s možnosťou diaľkového ovládania.
Test: Lezyne račňový kľúč - sada s nadstavcami v praktickej taštičke

Jeden z najznámejších Murphyho zákonov znie: „Ak sa môže niečo pokaziť, tak sa to pokazí.“ My cyklisti tam môžeme pridať ešte dôvetok: „...alebo sa to minimálne povolí“.
Test: Lezyne FLOW STORAGE - všetko pekne na jednom mieste

Defekt alebo povolená skrutka počas výjazdu je niečo, čo nepoteší asi nikoho. Nie je však väčšej “radosti”, ako keď zistíte, že vám chýba náradie, ktorým to viete opraviť desiatky kilometrov od civilizácie.
Test: Náradie Lezyne Torque Drive - spratný momentový kľúč v praktickom balení

V dnešnej dobe je už väčšina skrutiek na vašom bicykli označená hodnotami uťahovacích momentov. Tie tam však rozhodne nie sú len na okrasu a ich ignorovanie sa vám nemusí vždy vyplatiť.
Test: Pumpa Lezyne Micro Floor Drive Digital HVG - freeridová minipumpa

Pumpa je neodmysliteľnou súčasťou výbavy pri výjazdoch a táto je zameraná najmä na tých, ktorí preferujú technické jazdenie a disciplíny.
Video: Sady na opravu bezdušových plášťov - šikovní pomocníci pre náročných play_arrow

Video: Sady na opravu bezdušových plášťov - šikovní pomocníci pre náročných

Tam, kde si už s defektom neporadí ani tmel, môže situáciu pomerne jednoducho a rýchlo zachrániť súprava na opravu bezdušových plášťov.
Test: Lezyne Multi Drive 1000 lm - výkonné svetlo so širokým využitím

Výkonných svetiel som mal možnosť túto zimu testovať viac než dosť. Do zbierky mi však chýbala značka Lezyne, ktorej produkty vynikajú výborným remeselným spracovaním.
Video: Lezyne Connect Drive - bezdrôtové osvetlenie pre každý výjazd play_arrow

Video: Lezyne Connect Drive - bezdrôtové osvetlenie pre každý výjazd

Ak potrebujete bezpečne doraziť do cieľa alebo si zadeliť večerný výjazd či tréning, táto sada môže byť vhodné univerzálne riešenie.
Svetlá pre bezpečný pohyb na cestách aj nočné jazdenie

Jarné obdobie sa vyznačuje stále menším množstvom denného svetla, než by si aktívny cyklista prial. Je ale dostatok možností, ako si pomôcť, ak nechcete tráviť hodiny len na trenažéri.
Video: Podľa čoho vybrať kvalitnú pumpu do dielne? play_arrow

Video: Podľa čoho vybrať kvalitnú pumpu do dielne?

Základom domáceho servisu je dobrá a spoľahlivá pumpa. Pokiaľ siahnete po správnom kúsku, viete si uľahčiť robotu vo viacerých ohľadoch.
Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere play_arrow

Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere

Bezpečnosť pri jazde na ceste by mala byť vždy na prvom mieste a práve s ňou vedia výborne pomôcť svetlá. Nezabudnite ani v tomto prípade na dôležité detaily.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.