Najnovšie články z kategórie Lezyne

Test: Pumpa Lezyne Micro Floor Drive Digital HVG - freeridová minipumpa

Pumpa je neodmysliteľnou súčasťou výbavy pri výjazdoch a táto je zameraná najmä na tých, ktorí preferujú technické jazdenie a disciplíny.
Video: Sady na opravu bezdušových plášťov - šikovní pomocníci pre náročných play_arrow

Video: Sady na opravu bezdušových plášťov - šikovní pomocníci pre náročných

Tam, kde si už s defektom neporadí ani tmel, môže situáciu pomerne jednoducho a rýchlo zachrániť súprava na opravu bezdušových plášťov.
Test: Lezyne Multi Drive 1000 lm - výkonné svetlo so širokým využitím

Výkonných svetiel som mal možnosť túto zimu testovať viac než dosť. Do zbierky mi však chýbala značka Lezyne, ktorej produkty vynikajú výborným remeselným spracovaním.
Video: Lezyne Connect Drive - bezdrôtové osvetlenie pre každý výjazd play_arrow

Video: Lezyne Connect Drive - bezdrôtové osvetlenie pre každý výjazd

Ak potrebujete bezpečne doraziť do cieľa alebo si zadeliť večerný výjazd či tréning, táto sada môže byť vhodné univerzálne riešenie.
Svetlá pre bezpečný pohyb na cestách aj nočné jazdenie

Jarné obdobie sa vyznačuje stále menším množstvom denného svetla, než by si aktívny cyklista prial. Je ale dostatok možností, ako si pomôcť, ak nechcete tráviť hodiny len na trenažéri.
Video: Podľa čoho vybrať kvalitnú pumpu do dielne? play_arrow

Video: Podľa čoho vybrať kvalitnú pumpu do dielne?

Základom domáceho servisu je dobrá a spoľahlivá pumpa. Pokiaľ siahnete po správnom kúsku, viete si uľahčiť robotu vo viacerých ohľadoch.
Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere play_arrow

Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere

Bezpečnosť pri jazde na ceste by mala byť vždy na prvom mieste a práve s ňou vedia výborne pomôcť svetlá. Nezabudnite ani v tomto prípade na dôležité detaily.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Svetlá Lezyne pre elektrobicykle PR článok

Svetlá Lezyne pre elektrobicykle

Vyhnúť sa pri značke Lezyne označeniu dizajnové a funkčné je naozaj ťažké, pretože ich produkty sú skutočne na pohľad veľmi zaujímavé, a čo je hlavné ich funkčnosť nekončí len pri bežných vlastnostiach, ale vždy ponúkajú aj niečo naviac.
Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň PR článok

Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň

S príchodom kratších dní sa nám môže veľmi ľahko stať, že ak sa pozabudneme na výjazde, či o niečo dlhšie v práci, vracať domov sa budeme už za tmy. Aby nás takáto situácia nezaskočila, treba sa na ňu pripraviť vopred.
Test: Lezyne Storage Drive – šikovné náradie s praktickými rozmermi

Povoľovanie a doťahovanie skrutiek patrí k základným údelom každého cyklistu. So správnym nástrojom na správnom mieste však dokážete predísť mnohým predčasne ukončeným výjazdom.
Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie PR článok

Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie

Okrem samotného bicykla je pre istý pôžitok z jazdy potrebné aj príslušenstvo. Náradie, svetlá, oprava defektov alebo cyklopočítače s GPS, ponúka americká značka Lezyne.