ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Lezyne' (13 - 24 z 35 článkov)

Video: Lezyne Connect Drive - bezdrôtové osvetlenie pre každý výjazd

04.04.2019 2 624 5 5

Ak potrebujete bezpečne doraziť do cieľa alebo si zadeliť večerný výjazd či tréning, táto sada môže byť vhodné univerzálne riešenie.
Svetlá pre bezpečný pohyb na cestách aj nočné jazdenie

30.03.2019 2 719

Jarné obdobie sa vyznačuje stále menším množstvom denného svetla, než by si aktívny cyklista prial. Je ale dostatok možností, ako si pomôcť, ak nechcete tráviť hodiny len na trenažéri.
Video: Podľa čoho vybrať kvalitnú pumpu do dielne?

28.03.2019 4 073 28 10

Základom domáceho servisu je dobrá a spoľahlivá pumpa. Pokiaľ siahnete po správnom kúsku, viete si uľahčiť robotu vo viacerých ohľadoch.
Video: Integrované svetlo pre elektrobicykle

27.03.2019 2 500 17 2

Hádam každý z aktívnejších cyklistov už riešil otázku svetla, jeho umiestnenie a hlavne napájanie.
Video: Ako povoliť poriadne dotiahnutý pedál

28.02.2019 7 754 34 -5

Takmer každý sa skôr či neskôr stretnete so situáciou, kedy dobre utiahnutý pedál nie a nie povoliť. Vtedy vie pomôcť ten správny nástroj.
Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere

19.02.2019 4 332 21 4

Bezpečnosť pri jazde na ceste by mala byť vždy na prvom mieste a práve s ňou vedia výborne pomôcť svetlá. Nezabudnite ani v tomto prípade na dôležité detaily.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

03.11.2018 15 608 10 13

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Svetlá Lezyne pre elektrobicykle

PR 14.10.2018 490

Vyhnúť sa pri značke Lezyne označeniu dizajnové a funkčné je naozaj ťažké, pretože ich produkty sú skutočne na pohľad veľmi zaujímavé, a čo je hlavné ich funkčnosť nekončí len pri bežných vlastnostiach, ale vždy ponúkajú aj niečo naviac.
Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň

PR 22.09.2018 2 712

S príchodom kratších dní sa nám môže veľmi ľahko stať, že ak sa pozabudneme na výjazde, či o niečo dlhšie v práci, vracať domov sa budeme už za tmy. Aby nás takáto situácia nezaskočila, treba sa na ňu pripraviť vopred.
Test: Lezyne Storage Drive – šikovné náradie s praktickými rozmermi

19.09.2018 6 802 1 11

Povoľovanie a doťahovanie skrutiek patrí k základným údelom každého cyklistu. So správnym nástrojom na správnom mieste však dokážete predísť mnohým predčasne ukončeným výjazdom.
Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie

PR 16.08.2018 3 034

Okrem samotného bicykla je pre istý pôžitok z jazdy potrebné aj príslušenstvo. Náradie, svetlá, oprava defektov alebo cyklopočítače s GPS, ponúka americká značka Lezyne.
Lezyne Mega XL GPS - navigácia, ktorá zmení uhol vášho pohľadu

PR 07.08.2018 5 920

GPS navigácie určené pre bicykle, čím ďalej, tým viac vytláčajú klasické cyklopočítače. Nespočetné množstvo funkcií a možností nastavenia často predstavujú slušný rébus pre užívateľa. Toto však nie je prípad najnovšieho zariadenia od Lezyne.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 282)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 808)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 549)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 400)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 340)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 160)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 075)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 641)