Najnovšie články z kategórie Lezyne

Svetlá pre bezpečný pohyb na cestách aj nočné jazdenie

Jarné obdobie sa vyznačuje stále menším množstvom denného svetla, než by si aktívny cyklista prial. Je ale dostatok možností, ako si pomôcť, ak nechcete tráviť hodiny len na trenažéri.
Video: Podľa čoho vybrať kvalitnú pumpu do dielne?

Základom domáceho servisu je dobrá a spoľahlivá pumpa. Pokiaľ siahnete po správnom kúsku, viete si uľahčiť robotu vo viacerých ohľadoch.
Video: Svetlá ako bezpečnostný prvok - na čo si dať pozor pri výbere

Bezpečnosť pri jazde na ceste by mala byť vždy na prvom mieste a práve s ňou vedia výborne pomôcť svetlá. Nezabudnite ani v tomto prípade na dôležité detaily.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Svetlá Lezyne pre elektrobicykle PR článok

Svetlá Lezyne pre elektrobicykle

Vyhnúť sa pri značke Lezyne označeniu dizajnové a funkčné je naozaj ťažké, pretože ich produkty sú skutočne na pohľad veľmi zaujímavé, a čo je hlavné ich funkčnosť nekončí len pri bežných vlastnostiach, ale vždy ponúkajú aj niečo naviac.
Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň PR článok

Svetlá Lezyne – pripravte sa na jeseň

S príchodom kratších dní sa nám môže veľmi ľahko stať, že ak sa pozabudneme na výjazde, či o niečo dlhšie v práci, vracať domov sa budeme už za tmy. Aby nás takáto situácia nezaskočila, treba sa na ňu pripraviť vopred.
Test: Lezyne Storage Drive – šikovné náradie s praktickými rozmermi

Povoľovanie a doťahovanie skrutiek patrí k základným údelom každého cyklistu. So správnym nástrojom na správnom mieste však dokážete predísť mnohým predčasne ukončeným výjazdom.
Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie PR článok

Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie

Okrem samotného bicykla je pre istý pôžitok z jazdy potrebné aj príslušenstvo. Náradie, svetlá, oprava defektov alebo cyklopočítače s GPS, ponúka americká značka Lezyne.
Lezyne Mega XL GPS - navigácia, ktorá zmení uhol vášho pohľadu PR článok

Lezyne Mega XL GPS - navigácia, ktorá zmení uhol vášho pohľadu

GPS navigácie určené pre bicykle, čím ďalej, tým viac vytláčajú klasické cyklopočítače. Nespočetné množstvo funkcií a možností nastavenia často predstavujú slušný rébus pre užívateľa. Toto však nie je prípad najnovšieho zariadenia od Lezyne.
Test: Lezyne Micro GPS HR - malé, výkonné a spoľahlivé GPS

Poznáte to, idete na výjazd, dáte si poriadne do tela, bicykel funguje na 100 %, trail je ideálny, a práve vtedy zistíte, že ste zabudli pustiť Stravu na mobile.
Video: Lezyne - zopár kúskov v znamení funkčného dizajnu

Svetielka, pumpy alebo GPS prístroje od Lezyne spája jedno spoločné - kvalitné prevedenie s dôrazom na funkčnosť. Pozrime sa bližšie na vybrané kúsky...
Test: Lezyne Laser Drive – nielen efektná laser show

Výrobcovia dnešných svetiel sa snažia v prvom rade pridať lumeny, predĺžiť výdrž alebo zmenšiť hmotnosť. Lezyne snahu o maximálnu bezpečnosť trochu vylepšilo a viac sa dozviete v článku.