Najnovšie články z kategórie Majstrovstva Slovenska

Reportáž: 2. kolo SPEN v Žiline – Majstrovstvá Slovenska a pre niekoho vrchol sezóny

2. kolo SPEN v Žiline bolo najdôležitejšími pretekmi tejto sezóny pre enduro jazdcov, pretože sa tu konali aj Majstrovstvá Slovenska v tejto disciplíne.
Reportáž: 2. kolo SPDH - Majstrovstvá Slovenska na blate

Keď som si pozrel predpoveď na víkend, kedy sa malo konať 2. kolo SPDH, zvažoval som, či nepôjdem radšej kvôli bahenným kúpeľom do Piešťan, ktoré boli iba na polceste. Nakoniec som plány nemenil a išiel som do bikeparku Mýto pod Ďumbierom.
Reportáž: Maratón Slovenský raj alebo ako dopadli majstrovstvá SR v maratóne

Uplynulý víkend bol Podlesok dejiskom majstrovstiev SR v maratóne a zároveň finálovým kolom MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR. Pretekárov čakali vynovené trate a tituly boli odovzdané staronovým majstrom pre rok 2019.
Slovensko pozná svojho šampióna v XCO a Eliminátore

V premenlivom letnom počasí posledných júlových dní sa na trati v Poráči predstavila elita slovenských jazdcov, aby zabojovali o dresy s trikolórou naprieč všetkými kategóriami.
Reportáž: Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike - na štarte s profíkmi

Aké to je zažiť výkonnosť ProTour jazdcov na vlastnej koži, som zistil na minulotýždňových Majstrovstvách SR a ČR v Trnave.
Pozvánka: Spoločné Majstrovstvá SR a ČR v cestnej cyklistike, Trnava 2019

Už o pár dní to vypukne! Trnava sa stane na predĺžený víkend rajom cyklistov. Som šťastný, že ako Trnavčan a zároveň účastník tohto podujatia, vás môžem pozvať na túto akciu.
Reportáž: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK Open Championships – Majstrovstvá Slovenska a boj so sebou samým

24-hodinové preteky preveria nielen vašu fyzickú pripravenosť, ale hlavne psychickú výdrž. Ak je trať navyše okorenená rozbitými úsekmi, ktoré vás postupne nahlodávajú a ak sa do toho pridajú stúpania po rozpálených lúkach, už po pár hodinách sa začnete sám seba pýtať, či vám toto bolo treba...
O tohtoročných domácich majstrovských tituloch sa rozhodne posledný júnový víkend v Trnave

Slovenský Rím sa stane dejiskom bojov o tituly majstrov Slovenskej i Českej republiky v cestnej cyklistike. Naživo tak budeme môcť vidieť a povzbudzovať víťazov etáp Tour de France a iných veľkých podujatí.
Video: Majstrovstvá Slovenska MTB Enduro Brezno 2018

Len nedávno sa konali v Brezne Majstrovstvá Slovenska v disciplíne enduro a práve z nich je vydarený zostrih, ktorý zachytáva momenty z trate a tiež výbornú atmosféru. No chystá sa ešte niečo ďalšie...
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack Maratón Košice – Majstrovstvá SR

Milovníci trailov by nemali chýbať v sobotu 1. septembra na 15. ročníku tohto obľúbeného podujatia, na ktorom sa budú tentokrát konať Majstrovstvá SR v MTB maratóne.
Pozvánka: 4. kolo Slovenského pohára v downhille - Majstrovstvá Slovenska

Chalani z Enjoy The Ride Team vás v nedeľu 12. augusta pozývajú na 4. kolo Slovenského pohára v downhille.
Peter Sagan sa stal majstrom Slovenska - na 192 km trati vyhral po vyše 80-kilometrovom sólovom úniku

Skončil s veľkým náskokom pred zvyškom pelotónu, pričom jeho brat Juraj skončil na 2. mieste.