Články v kategórii 'Majstrovstva Sveta' (109 - 120 z 178 článkov)

Kitzalp maratón 2013 – MS v maratóne na vlastnej koži

07.07.2013 3 956 4 1

Každý, kto aspoň trochu viacej jazdí na biku a snaží sa pomaly zlepšovať určite niekde tam hlboko dúfa, že bude mať možnosť zmerať sily s tými najlepšími. Práve takáto príležitosť sa naskytla tento rok, keďže majstrovstvá sveta v maratóne sa konali v neďalekom Rakúsku. A to skutočne na kráľovskej trati. Veď parametre 94 km a 4400m sľubujú poriadnu dávku „uphillu“ ako sa patrí plus niečo navyše..
MS Triatlon: V Kitzbüheli extrémne krátke, ale extrémne náročné trate

04.07.2013 1 473 1 0

Osemdielny seriál pretekov majstrovstiev sveta v triatlone pokračuje v sobotu 6. júla v rakúskom Kitzbüheli svojím piatym kolom. Preteky v známom lyžiarskom stredisku sú na extrémne krátkych tratiach, napriek tomu patrí tento triatlon k najťažším na svete. Za tento honor vďačí profilu cyklistickej i bežeckej časti.
Z Álp až k stredozemnému moru

15.06.2013 8 760 4 0

Deň 44, 3780 km, 31956 m nastúpaných. To je cesta okolo sveta na bicykli. Z Bergama v Taliansku som sa presunusol severom Talianska do Álp. Cestou som si pojazdil v okolí lago di Garda, kde som trošku socol chlapcov zo Sporttour na ich Giro di Italia a prespal tam. Z lago di Garda som sa dostal cez údolia až do Dolomitov. Po krásnej cyklistike 140 km a 2000 nastúpaných metroch sa zhoršilo počasie tak, že začalo snežiť a sedlá zavreli. Ráno som sa presunul do dolinya začal opäť stúpať z Bolzana okolo Dolomitov. Okrem cyklociest som jedeň deň išiel po trait Giro di Italia a tak som si pozrel cestou profíkov v Toblachu.
2. KOLO SP MTB XCO V NOVOM MESTE NA MORAVE

01.06.2013 2 804 7 0

Okrem tých, ktorí sledujú dianie vo vrcholovej svetovej cyklistike pozornejšie, sa ostatní o účinkovaní slovenských pretekárov na 2. kole SP MTB XCO dozvedeli len informáciu zhrnutú do jednej vety v úvode ku fotogalérii zo Svetového pohára v Novom Meste na Morave: „Slovák Michal Lami skončil na výbornom 34. mieste", len pár miest za Jardom Kulhavým.
Prvá etapa cesty okolo sveta úspešne prekonaná

20.05.2013 4 102 4 0

Po 19 dňoch na ceste oddychujem v Bergame. Po 1759km v 8 krajinách za 90 hodín strávených na bicykli som nastúpal 17378 m. Viac na http://www.worldbiketravel.sk/poradie/. Cesta okolo sveta začala 1.5 na Devíne v Bratislave. Tam bolo troška fotenia a lúčenia s blízkymi. Odtiaľ sa šlo so zopár priateľmi a ľudmi, ktorí ma chceli odprevadiť az po hranice a niektorí šli až takmer do cieľa do Kapuváru.
A je odštartované

03.05.2013 2 224 5 0

Dnes začala prvá etapa tejto cesty okolo sveta na bicykli a aj nová etapa môjho života. Opúšťam veľa, ale verím, že všetko čo príde stojí za to a pomôže to všetkým, na ktorých mi záleží a zároveň sa začína niečo nové. Vyrazil som na cestu okolo sveta a už teraz viem, že to bude bolieť. Aj o tom je cyklistika.
Varga slovenskou nádejou v 25. ročníku MS

03.04.2013 1 441 0

Už počas nadchádzajúceho víkendu (6. - 7. apríla) sa v novozélandskom Aucklande začína osemdielny seriál pretekov majstrovstiev sveta v triatlone. Doteraz sa v tomto mimoriadne dynamicky rozvíjajúcom sa športe uskutočnilo 24 šampionátov, v nadchádzajúcom jubilejnom dvadsiatom piatom bude mať svoje želiezko v ohni aj Slovensko. Dvadsaťštyriročný Bratislavčan Richard Varga (nar. 28. januára 1989) si vlaňajšími výsledkami vybojoval právo štartu v celom tohtoročnom seriáli.

Pavlendová nedokončila omnium, skončila 17.

24.02.2013 1 399 0

Slovenská reprezentantka v dráhovej cyklistike Alžbeta Pavlendová obsadila v omniu na majstrovstvách sveta v bieloruskom Minsku konečné 17. miesto. Dvadsaťtriročná Slovenka síce neabsolvovala celú súťaž, ale napokon ju klasifikovali na poslednej priečke. Po štvrtej disciplíne, nedeľňajšej prvej - individuálnej stíhačke - z pretekov odstúpila. Najvšestrannejšou cyklistkou súčasnosti je Američanka Sarah Hammerová.

V bodovacích pretekoch titul pre Češku Macháčovú

24.02.2013 1 178 0

Slovenská dráhová cyklistka Alžbeta Pavlendová je po úvodných troch disciplínach viacbojárskeho omnia na majstrovstvách sveta v bieloruskom Minsku na 17. mieste. Slovenka skončila v letmom kole i bodovacích pretekoch na 16. mieste, vo vyraďovacích pretekoch bola trinásta.

Pavlendová skončila v scratchi na 8. mieste

22.02.2013 1 264 1 0

Slovenská reprezentantka v dráhovej cyklistike Alžbeta Pavlendová obsadila 8. miesto v disciplíne scratch na MS v bieloruskom Minsku. Pre 23-ročnú Slovenku je to najlepší výsledok kariéry na svetových šampionátoch.

Zlato v tímovom šprinte putuje do Nemecka

21.02.2013 1 051 0

Reprezentanti Nemecka v dráhovej cyklistike Rene Enders, Stefan Botticher a Maximilian Levy sa stali v bieloruskom Minsku majstrami sveta v tímovom šprinte. Na šampionáte zdolali vo finále tím Nového Zélandu. Nemci dosiahli v súboji o zlato čas 43,495 s, družstvo z Oceánie bolo o 49 tisícin sekundy pomalšie. Bronz si vybojovali Francúzi. Zlato v scratchi patrí Írovi Martynovi Irvinovi.

Pervis sa dočkal prvého zlata

20.02.2013 1 109 0

Francúz Francois Pervis sa stal majstrom sveta v súťaži na 1 km s pevným štartom na svetovom šampionáte v bieloruskom Minsku. Dvadsaťosemročný francúzsky reprezentant ukončil dlhé čakanie na najcennejší kov z MS v tejto disciplíne, keď v minulosti získal štyrikrát bronz a raz striebro. Pervis triumfoval pred Simonom van Velthoovenom z Nového Zélandu. V stíhacích pretekoch jednotlivkýň triumfovala Američanka Sarah Hammerová pred dvojicou Austrálčaniek.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 038)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 690)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 249)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 167)