Najnovšie články z kategórie Majstrovstva Sveta

Na MS do JAR deväť Slovákov

Na majstrovstvách sveta v horskej cyklistike a cyklotriale pod hlavičkou Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v juhoafrickom Pietermaritzburgu bude Slovensko reprezentovať deväť pretekárov.
Peter Velits má šancu na obhajobu titulu majstra sveta

Slovenský cyklista Peter Velits figuruje v širšom výbere tímu Omega Pharma - Quick Step pre časovku družstiev na majstrovstvách sveta v Toskánsku v závere septembra.
Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta

Slovenskí cyklisti pôsobiaci v tímoch WorldTour Peter a Juraj Saganovci a Peter a Martin Velitsovci majú istotu pre preteky s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v talianskej Florencii (22. - 29. septembra).
Okolo sveta na bicykli - Balkán

Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.
P. Sagan sa bude na MS pripravovať v zámorí

Slovenský cyklista Peter Sagan sa bude pripravovať na majstrovstvá sveta vo Florencii (21. - 29. septembra) v zámorí. Víťaz bodovacej súťaže z ostatných dvoch edícii Tour de France sa predstaví na pretekoch USA Pro Cycling Challenge (19. - 25. augusta) v Colorade, Okolo Alberty (3. - 8. septembra) a dvoch jednodňových podujatiach - Grand Prix de Québec (13. septembra) a Grand Prix de Montreal (15. septembra).
Kitzalp maratón 2013 – MS v maratóne na vlastnej koži

Každý, kto aspoň trochu viacej jazdí na biku a snaží sa pomaly zlepšovať určite niekde tam hlboko dúfa, že bude mať možnosť zmerať sily s tými najlepšími. Práve takáto príležitosť sa naskytla tento rok, keďže majstrovstvá sveta v maratóne sa konali v neďalekom Rakúsku. A to skutočne na kráľovskej trati. Veď parametre 94 km a 4400m sľubujú poriadnu dávku „uphillu“ ako sa patrí plus niečo navyše..
MS Triatlon: V Kitzbüheli extrémne krátke, ale extrémne náročné trate

Osemdielny seriál pretekov majstrovstiev sveta v triatlone pokračuje v sobotu 6. júla v rakúskom Kitzbüheli svojím piatym kolom. Preteky v známom lyžiarskom stredisku sú na extrémne krátkych tratiach, napriek tomu patrí tento triatlon k najťažším na svete. Za tento honor vďačí profilu cyklistickej i bežeckej časti.
Z Álp až k stredozemnému moru

Deň 44, 3780 km, 31956 m nastúpaných. To je cesta okolo sveta na bicykli. Z Bergama v Taliansku som sa presunusol severom Talianska do Álp. Cestou som si pojazdil v okolí lago di Garda, kde som trošku socol chlapcov zo Sporttour na ich Giro di Italia a prespal tam. Z lago di Garda som sa dostal cez údolia až do Dolomitov. Po krásnej cyklistike 140 km a 2000 nastúpaných metroch sa zhoršilo počasie tak, že začalo snežiť a sedlá zavreli. Ráno som sa presunul do dolinya začal opäť stúpať z Bolzana okolo Dolomitov. Okrem cyklociest som jedeň deň išiel po trait Giro di Italia a tak som si pozrel cestou profíkov v Toblachu.
2. KOLO SP MTB XCO V NOVOM MESTE NA MORAVE

Okrem tých, ktorí sledujú dianie vo vrcholovej svetovej cyklistike pozornejšie, sa ostatní o účinkovaní slovenských pretekárov na 2. kole SP MTB XCO dozvedeli len informáciu zhrnutú do jednej vety v úvode ku fotogalérii zo Svetového pohára v Novom Meste na Morave: „Slovák Michal Lami skončil na výbornom 34. mieste", len pár miest za Jardom Kulhavým.
Prvá etapa cesty okolo sveta úspešne prekonaná

Po 19 dňoch na ceste oddychujem v Bergame. Po 1759km v 8 krajinách za 90 hodín strávených na bicykli som nastúpal 17378 m. Viac na http://www.worldbiketravel.sk/poradie/. Cesta okolo sveta začala 1.5 na Devíne v Bratislave. Tam bolo troška fotenia a lúčenia s blízkymi. Odtiaľ sa šlo so zopár priateľmi a ľudmi, ktorí ma chceli odprevadiť az po hranice a niektorí šli až takmer do cieľa do Kapuváru.
A je odštartované

Dnes začala prvá etapa tejto cesty okolo sveta na bicykli a aj nová etapa môjho života. Opúšťam veľa, ale verím, že všetko čo príde stojí za to a pomôže to všetkým, na ktorých mi záleží a zároveň sa začína niečo nové. Vyrazil som na cestu okolo sveta a už teraz viem, že to bude bolieť. Aj o tom je cyklistika.
Varga slovenskou nádejou v 25. ročníku MS

Už počas nadchádzajúceho víkendu (6. - 7. apríla) sa v novozélandskom Aucklande začína osemdielny seriál pretekov majstrovstiev sveta v triatlone. Doteraz sa v tomto mimoriadne dynamicky rozvíjajúcom sa športe uskutočnilo 24 šampionátov, v nadchádzajúcom jubilejnom dvadsiatom piatom bude mať svoje želiezko v ohni aj Slovensko. Dvadsaťštyriročný Bratislavčan Richard Varga (nar. 28. januára 1989) si vlaňajšími výsledkami vybojoval právo štartu v celom tohtoročnom seriáli.