Najnovšie články z kategórie Mala Fatra

Stačí len vypnúť počítač a ísť si zajazdiť

Žijeme v bláznivej dobe. Každé ráno nás zobudí budík a my poslušne naskočíme do nekonečného kolotoča starostí. Existuje však na to jeden liek a tým môže byť určite bike. Video bolo natáčané na Martinských holiach a ponúka viacero zaujímavých pohľadov.
Obzretie sa za 10. ročníkom cykloprechodu  zázrivským chotárom

Obzretie sa za 10. ročníkom cykloprechodu zázrivským chotárom

Slnečné dni vo štvrtok, piatok i predpoveď na sobotu 28. júna avizovali organizátorom slušnú účasť MTBikerov na cykloprechode. Organizátori sa nemýlili. Na prezentácii sa zaregistrovalo 148 účastníkov, čo je doteraz rekordná účasť. Pripravené boli 2 trasy, dlhá „L“ – 31 km s nastúpaním asi 1030 m a krátka „S“ – 23 km s nastúpaním asi 750 m. Najviac bolo domácich zo Zázrivej, no potešiteľné je to, že bajkovania na horských bicykloch v Zázrivejsa chytá čoraz viac mladých.
Pozvánka: 4.kolo Detská tour Petra Sagana

Už tento týždeň sa v nedeľu 15.6.2014 uskutoční 4. kolo Detskej tour Petra Sagana. Nový formát cyklo akcií pre deti si získava vďaka dobrej organizácií a atmosfére čoraz väčšiu obľubu. Ak máte čas a svojim deťom chcete dopriať príjemne strávený čas nenáročným športom, toto podujatie bude určite dobrá voľba.
Fatranské bahenné galeje

Poriadna dávka blata čakala na účastníkov 8. ročníka Fatranského MTB maratónu, ktorý sa konal 01.06.2013 v Rajeckých Tepliciach pri Žiline. Pršalo skoro celý týždeň, spŕchlo aj večer pred pretekmi a tak sa na pripravených tratiach mohlo začať fatranské bahenné peklo. Ťažké ujmy na zdraví, psychike a materiáli boli zaručené a tie boli preplatené len jedinečnými zážitkami z trate.
Fotogaléria z Fatranského MTB maratónu

Fotogaléria z ďalšieho pokračovania Valašsko – povážskej MTB série. Ako je už tento rok zvykom, aj na Fatrane sťažilo podmienky počasie a okrem prevýšenia a dĺžky trate tak museli pretekári bojovať aj so zábalmi blata. S dlhou traťou sa najrýchlejšie popasovala maratónska stálica Karel Hartl z Českej republiky
Fatranský MTB maratón 2013 PR článok

Fatranský MTB maratón 2013

Propozície k 8. ročníku Fatranského MTB maratónu 2013.
Fatran: Nech vrchy odstúpia, kopce sa otrasú...

... moja milosť neodstúpi od teba, Fatra moja milovaná. Takto znelo moje motivačné heslo ďalšieho ročníka Fatranského MTB maratónu, ktorý sa uskutočnil 2.6.2012, tento rok premiérovo v Rajeckých Tepliciach a na novej trati. Čo sa týka počasia, tak Fatran bol vždy otázny. Možnože nie najprívetivejšie počasie prispelo k tomu, že nakoniec odštartovalo menej ľudí ako minulý rok, ale aj tak je číslo 845 veľmi pekné.
Fatranský dvojboj - reportáž z Fatrana

Tento ročník Fatranského maratónu bol v znamení zmeny trasy. Štart sa presunul zo Stráňav pri Žiline do Rajeckých Teplíc. Do toho sľubovali domáci parádny singel Anakonda, i keď len na dlhej. Ale tak maratónska trať je len jedna, že áno. :) Na tejto trase boli vypísané aj MSR v maratóne...
Fatranský MTB maratón 2012 - fotoreport

Prinášame vám vyše 100 fotiek od mathosha zo sobotných Majstrovstiev Slovenska v maratóne, známy lepšie ako Fatranský Maratón. Pripravujeme reportáž, ktorá bude hotová čoskoro, zatiaľ si vychutnajte atmosféru akcie v našom fotoreporte.
Fatranský MTB maratón Rajecké Teplice 2012 PR článok

Fatranský MTB maratón Rajecké Teplice 2012

Štvrté kolo Cyklomaratónskej série a zároveň Majstrovstvá Slovenska v Maratóne sa budú konať o týždeň, 2.6.2012. v Rajeckých Tepliciach. Tu sú kompletné propozície.
Lapierre Fatranský MTB Maratón - ako ma Fatra potrápila

Je tu začiatok mesiaca, sprevádza nás letné búrkovité obdobie a všetci dúfame, že v sobotu 4.6.2011 sa nad Fatrou nebude blýskať. V tento deň sa totiž uskutočnil 4. maratón cyklomaratónskej série a to Lapierre Fatranský MTB maratón. Tento rok sa na ňom zúčastnilo neuveriteľných 783 pretekárov štartujúcich na troch tratiach. Tiež som si nemohol nechať ujsť tento, aj môj, obľúbený maratón.
Lapierre Fatranský MTB Maratón

V sobotu 4. júna sa v Stráňavách uskutočnil, medzi bajkermi veľmi obľúbený Fatranský maratón. Akcia je zaradená do domácej Cyklomaratónskej série a do spoločnej česko-slovenskej Valašsko-považskej série. Hlavný organizátor Ľuboš Terry Dupkala svojou povestnou kosťou z mamuta a intenzívnym búchaním o plech opäť vybavil počasie, takže sa mohlo všetkých 783 štartujúcich dosýta vymaratónovať.