Najnovšie články z kategórie Maraton

Reportáž: ŠKODA MTB Cyklomaratón Topoľčianky - prvýkrát na dlhej trati

Keďže trať v Topoľčiankach patrí k mojim obľúbeným, nič nepoteší viac, ako takýto štart do sezóny. Pre mňa však mali dané preteky o to väčší význam, že išlo o moju prvú dlhú trať.
Pozvánka: Mesiac júl v pretekárskom tempe

Po mesiacoch individuálnych tréningov si všetci s veľkou chuťou užijeme tohtoročné leto. Či už ako pretekári, alebo diváci.
Pozvánka: Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky 2021 - ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje

Bikerská sezóna sa konečne rozbieha a Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky je na úvod naozaj krásnym podujatím. Vytýčené trasy vedú úchvatným prostredím Tribečského pohoria.
Rozhovor: Zuzana Palúchová - hobby bikerka, ktorá má rada extrémy a mama na plný úväzok

Zuzku poznám osobne najmä z maratónov, kde som povzbudzovala popri trati, rovnako nás spája láska k Donovalom, odkiaľ Zuzka pochádza a my s Maťom tam trávime čas na chalupe jeho maminy.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.
Reportáž: ŠKODA MTB maratón Rajecké Teplice – podmienky len pre odvážnych

Posledný septembrový víkend sa konalo záverečné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2020, konkrétne išlo o podujatie v Rajeckých Tepliciach. Na výber mali účastníci už tradične tri rôzne dĺžky a náročnosti trasy.
Pozvánka: Baynach MTB Marathon – ukončite sezónu v krásnom prostredí viníc

Tohtoročná sezóna organizátorom maratónov veľmi nepraje, no napriek tomu to mnohí nevzdávajú a robia všetko preto, aby sme si mohli kvalitne pojazdiť. Inak to nie je ani v prípade Občianskeho združenia REGIÓN PONDUS.
Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch

Spojenie lokálnych trailov a maratónu je u nás pomerne ojedinelá kombinácia, ale pre mňa hlavný dôvod, prečo každoročne cestujem na východ.
O tom, ako sa nekonal MTBIKER Novodubnický maratón

Síce sme sa nemohli tešiť zo zážitkov, ktoré prináša pripnutie štartového čísla, no na druhej strane sme si overili, že bikeri majú srdce na správnom mieste...
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi

Tohtoročná koronavírusom poznačená sezóna je momentálne v plnom prúde. Uplynulý víkend si bolo z čoho v maratónskom kalendári vyberať a ten kto vsadil na Istrofinal Snežnický MTB maratón, určite neoľutoval.
Reportáž: Kaktus Bike Stupava Trophy 2020 - tradičná letná naháňačka

Prvý septembrový víkend sa konalo v Stupave už tradičné podujatie, ktoré zmenilo svoj pôvodný termín, čo však neubralo na jeho kvalite.