Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: Cvyklo Pohár - MTB séria Liptova - pretekaj za dvoch

Tento rok má svoju premiéru liptovská séria pretekov na horských bicykloch - Cvyklo Pohár, ktorá spája milovníkov cyklistiky, jedného z najkrajších regiónov Slovenka.
Pozvánka: Aké akcie čakajú na milovníkov cyklistiky v mesiaci jún?

Leto nám už pomaličky klope na dvere, a tak sa spolu poďme pozrieť, čo si pre nás pripravil prvý letný mesiac tohto roka.
Reportáž: STEFE MTB maratón Levočské vrchy – víkend plný zážitkov na východe

Dlhé kopce, krásne počasie, menšia kríza, a to všetko v malebnom prostredí Levočskej Doliny. Tento maratón si ma postupne získal a nemám na mysli len samotné pretekanie.
Reportáž: ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN - kvalitné cestné preteky pre všetkých

V mojom blízkom okolí nie je veľa cestných pretekov pre širokú verejnosť, ktoré by mali také zázemie a tradíciu ako ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN. Tento rok sa konal už 13. ročník, ale pre mňa to bola zatiaľ len druhá účasť.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – na pohodu do kopca

V sobotu 9. júna sa krásne prostredie Levočskej doliny stane už po druhýkrát dejiskom cyklistických pretekov neprofesionálov. Organizátori dúfajú, že si smolu na nepriazeň počasia vyčerpali minulý rok a na účastníkov bude tentokrát čakať slnečný deň.
Pozvánka: Kellys BIKEFEST Maratón - posledná možnosť výhodne sa registrovať

Už tento víkend sa po ôsmykrát uskutoční v Kálnici najväčší bicyklový festival na Slovensku - BIRELL BIKEFEST 2018, ktorého súčasťou je aj nedeľný Kellys BIKEFEST maratón.
Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy  - poriadne bahenné kúpele

Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - poriadne bahenné kúpele

Dohňany sú už dlhé roky úzko spojené s horskou cyklistikou. V sobotu 19. mája táto cyklistická “Mekka” už po druhýkrát hostila 2. kolo piateho ročníka ŠKODA BIKE OPEN TOUR pod názvom ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy.
Druhé kolo Svetového pohára – novinky, súboje, pády a návrat kráľa

Nemecký Albstadt priniesol atraktívnu novú disciplínu, výbornú divácku kulisu, poriadne šmykľavú trať a rovnako návrat kráľa.
Reportáž: CUBE SPA MTB maratón Rajecká dolina - malofatranská stíhačka

Sobota - 12. máj, deň D, začiatok maratónskej sezóny, teda presnejšie, začiatok mojej maratónskej sezóny. Tohtoročnú premiéru som si odbil v Rajeckých Tepliciach na druhom ročníku “kúpeľného” CUBE SPA MTB maratónu.
Pozvánka: Majstrovská Európy v ultramaratóne MTB – to tu ešte nebolo!

Jún tento rok privítame vo veľkom štýle, a to hneď na majstrovskej úrovni. 1. - 3. júna sa totiž koná 24-hodinový MTB maratón - FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón – moje prvé súťažné kilometre v sezóne

I keď Kráľ Záhoria tento rok oslavoval okrúhlych 10 rokov, pre mňa bola účasť na týchto pretekoch premiérova.
Julien Absalon náhle ukončil kariéru pretekára XCO

Ak ste niekoho mohli nazývať žijúcou, a pritom aktívne jazdiacou legendou, bol to zrejme tento francúzsky reprezentant. Po 15 rokoch si povedal, že už stačilo...