Najnovšie články z kategórie Maraton

Maratónske oblečenie - na plný plyn, no najmä komfortne PR článok

Maratónske oblečenie - na plný plyn, no najmä komfortne

Maratóny, kde si dáte do tela, sú skvelé akcie. S komfortom pri vysokom výkone a pretekovom nasadení pomôže aj vhodne zvolené oblečenie.

Reportáž: Škoda Slovenský raj - s deťmi na MTB maratóne

Tretie kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa uplynulý víkend presunulo do jednej z najkrajších oblastí Spiša - Slovenského raja, a môj „happy baby tím” si takúto akciu rozhodne nemohol nechať ujsť.
Pozvánka: Dohňany - Púchov Trophy maratón 2023 - návrat stálice

Po trojročnej odmlke do kalendára podujatí pribudla staronová maratónska klasika na Považí pod názvom Dohňany - Púchov Trophy.
MTBIKER Novodubnický maratón – označte si august v kalendári

Človek zabudne, ako rýchlo beží čas, až pokiaľ mu niečo nepripomenie realitu. Podobným signálom sú ročné obdobia, ale aj ročníky maratónov. Mojou úlohou je pozvať vás na ten historicky najstarší u nás.
BikeFest maratón Kálnica – nečakaný dôkaz, že tréning funguje

Pôvodne som tu nechcel nič „splietať“ o wattoch alebo tréningu a len si užiť preteky. Lenže nakoniec sa mi dostal do rúk dôkaz namiesto sľubov, že dlhodobá príprava, o ktorej čítate, nebola len teória.
Pozvánka: L'Etape Czech Republic 2023 - bitka o štartovné

Najlepšie podujatia sa často dopredu vypredajú, v prípade L'Etape Czech Republic ma to neprekvapuje. Šanca na štart tento rok ešte je, prípadne si zaistite ten budúci.
Pozvánka: Malevil Cup - možnosť zmerať si sily s profesionálmi

Maratónska klasika Malevil Cup sa blíži. Preteky pre bikerky a bikerov všetkých výkonnostných úrovní, ktoré sa pôjdu v Lužických horách 17. júna, ponúknu opäť štyri trasy.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj - prilba, tretry a aj turistické topánky

Tretie kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa presúva tentokrát do Slovenského raja, ktorý je viac populárny krásnou turistikou.
Môj štart do sezóny na Šela maratóne

Poďte si prečítať návrat k prvej májovej sobote, ktorú sme strávili na singloch v okolí hradného vrchu, na ktorom stojí Helfštýn. Dotiahnite si tretry a prilby, vyrážame!
Prvý v cieli Sereďmaratónu - koordinátor dopravy

Zaujímalo vás niekedy, ako vlastne funguje zákulisie pretekov? V tomto článku si predstavíme oblasť dopravy a jej zabezpečenia.
Pozvánka: BikeFest maratón v Kálnici - poriadna nálož na nedeľu

Hrebeň Považského Inovca a rozhľadňa na Panskej Javorine, aj to ponúkne tohtoročný MTB maratón v Kálnici.
Pozvánka: Škoda MTB Maratón Rajecké Teplice - preteky na kúpalisku

Prostredie Rajeckých Teplíc a kúpaliska Laura je každému zúčastnenému už dobre známe. Ako to bude vyzerať v roku 2023?