Najnovšie články z kategórie Maraton

Video: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - obrazom

O tejto podarenej zimnej akcii ste sa mohli dočítať už tradične na našich stránkach (Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2017 - pretekanie s cencúľmi na tvári má vždy svoje čaro).Dobrým zvykom organizátorov Stupava Winter Trophy je detailné video z celého priebehu, ktorým si môžete trochu pripomenúť atmosféru podujatia, vrátane ideálnych zimných podmienok a zmrznutých úsmevov :).

Január sa už tradične stal mesiacom, kedy sa časť cyklistov rozhodne na chvíľu zobudiť zo zimného „spánku“ a prevetrať nohy v štýle - rýchlo a zbesilo. Ak nestačí, nie je problém si strihnúť aj nedeľný beh, a teda kombináciu, na ktorej si chcem po minuloročnom druhom mieste spraviť reparát...
Pozvánka: STAR of SOUTH – nový poľský etapák v tieni Babej hory

Naši severní susedia milujú MTB, čoho dôkazom je ďalší etapový pretek, ktorý má možno pre nás trochu zavádzajúci názov. Každopádne, opäť to bude niečo pre milovníkov divočiny a trailov, ktoré ponúka oblasť Beskýd.
Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2017 – zrejme ideálne podmienky

Do začiatku Stupava Winter Trophy 2017 zostáva už len 5 dní a vzhľadom na podmienky to vyzerá opäť na výbornú akciu – mám na mysli hlavne v spojení so snehom, bez ktorého to predsa nie je ono, o čo sa tento rok ale nemusíte vôbec báť. Navyše, dnes je posledná možnosť zvýhodneného štartovného, ktoré môžete uhradiť do polnoci.
Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!
Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži

Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
TOP 10 reportáží v sezóne 2016 - nová definícia blata aj extrémne teplo

Rebríček zamiešali oproti minulému roku extrémne blatové aj teplé podmienky, ktoré panovali počas niektorých akcií. Navyše čítanosť riadne podskočila smerom hore a napríklad najčítanejšia reportáž v roku 2015 by sa do tohoročného výberu ani nedostala. Pripomenme si spolu tie najčítanejšie a nechajte sa inšpirovať pre nadchádzajúcu sezónu.
Koniec prípravy na Cape Epic 2017 - piata časť

Milí čitatelia, s ľútosťou vám chcem oznámiť, že po ťažkom a dlhom zvažovaní som sa rozhodol, že na Cape Epic 2017 nepôjdem. Je mi ľúto, že to takto dopadlo a že som možno sklamal ľudí, ktorí mi držali prsty a boli zvedaví ako to celé dopadne. Ja som sa na to tešil a bol som tiež zvedavý či to zvládnem, ako sa umiestnim a aký z toho budem mať pocit a dojem.
Vyhodnotenie sezóny 2016 z pohľadu FC Teamu

Príchod zimy a prvé centimetre snehovej prikrývky už signalizujú čas, kedy väčšina z nás – teda aspoň v severnej chladnejšej časti Slovenska, mení svojho dvojkolesového miláčika za pár drevených lyží. Nastal čas bilancovať bikovú sezónu.
Tomu sa povie šialená jazda

Megavalanche je skutočne bláznivá akcia a v podstate sa jedná o akúsi maratónsku verziu zjazdu. Navyše štartuje celá horda naraz a o bláznivé situácie tak nie je núdza. Niečo na túto tému by mohol rozprávať aj hlavný aktér vo videu - Cedric Gracia. Spadnutá reťaz na začiatku, šialené manévre, zvláštny vodič a nakoniec 3. miesto. Francúzska škola...
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 – aké máte spomienky na tretí ročník?

Asi by sa dalo povedať, že maratónska sezóna 2016 je definitívne minulosťou. Mnohé zážitky určite zostali ešte v pamäti a myslím, že len tak skoro ani „nezošednú“. Od blata, cez poriadny úpek, až po celkom slušnú zimu. Tak ako po minulé roky, si vybrané slovenské podujatia zobrala pod svoje krídla ŠKODA, čoho výsledkom bol 3. ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR.