Najnovšie články z kategórie Maraton

Cape Epic 2017 – ako to bude vyzerať na najväčšom MTB etapáku?

Určite ste si na našich stránkach všimli články ohľadom plánovej účasti na Cape Epic, teda starostí a radostí spojených s týmto dobrodružstvom. Organizátori nezaháľajú a pre všetkých už majú pripravenú chuťovku v podobe pekného a podrobného predstavenia trasy 2017. Myslím, že sa jedná o podarené video, ktoré sa oplatí pozrieť bez ohľadu na to, či tam chcete ísť alebo si skôr chcete vychutnať pekné zábery z jazdenia...
Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe PR článok

Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe

ŠKODA BIKE OPEN TOUR bilancuje jubilejný tretí ročník série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku. Šesť podujatí tohtoročnej série prilákalo viac ako 17 000 fanúšikov horskej cyklistiky.
Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.
Tip na výlet: Alpenbrevet 2016 - životná cyklojazda a jeden z najväčších zážitkov

Tréner sa prvýkrát zmienil o Alpenbrevet presne pred rokom. V tom čase sa mi zvládnutie niečoho podobného zdalo absolútne nereálne.
Prenosné párty stany s nožnicovou konštrukciou PR článok

Prenosné párty stany s nožnicovou konštrukciou

Pri výjazdoch na preteky ste určite zažili aj nepriaznivé počasie. Ako ochrana pred nepríjemným počasím poslúži nožnicový párty stan. Stan sa dá využiť ako servisné zázemie pre country cross či downhill, alebo na after party celého tímu :-).
Pozvánka: MTB maratón Tour de Magura 2016

Tí, ktorí ešte nechcú zavesiť štartové čísla na klinec, nemusia zúfať. Zopár pretekov sa ešte nájde a medzi tie, na ktoré sa oplatí zamieriť, určite patrí aj MTB maratón Tour de Magura. Organizátorom je tradičný „spíker“ Roman Barényi, ktorý vás privíta v obci Chvojnica neďaleko Prievidze. Na výber bude dvojica tratí – 25 km a 50 km (2 okruhy) a nebudú chýbať ani preteky detí.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí

Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.
Pomoc s tréningovým plánom na Cape Epic - tretia časť

Práve som sa so synom Maxom usadil v lietadle na letisku Poprad. Vraciame sa naspäť do Anglicka a ja začínam písať další článok. Takže, čo sa stalo v priebehu posledného mesiaca? Strávili sme 2,5 týždňa u rodičov v Bardejove a aj keď počasie nebolo úplne také, aké som si predstavoval, bolo dobré na jazdenie aj oddych.
Reportáž: Cyklomaratón Topoľčianky 2016 – úspešná premiéra pod Inovcom

Tríbečské pohorie a Pohronský Inovec poskytujú veľmi pekné lesné terény pre milovníkov horskej cyklistiky. Na začiatku doliny, tvoriacu ich hranicu, leží obec Topoľčianky. Je to ideálny východiskový bod pre horské cyklotúry a od 10. septembra 2016 aj pre bikerov lačných po súťažení. Premiérový cyklomaratón obstál na výbornú.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón

17. septembra sa uskutoční 3. ročník podujatia ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – Kysucká vrchovina - cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj rekreačných cyklistov. Súčasťou podujatia je pretek pre deti od 1 do 12 rokov. Krátka trasa bude mať dĺžku 21 km (nast. 610 m) a dlhá trasa 44 km (nast. 1 340 m).
Reportáž: Pružinský KEC maratón – 5. kolo a zároveň aj finále Považsko-Strážovského pohára

Od utorka panuje príjemné letné počasie a nespadla ani jediná kvapka. Po štvrtkovom testovacom prejazde 22-kilometrového okruhu sa začínam tešiť na môj obľúbený maratón, ktorý by sa po troch rokoch bahnenia mal ísť konečne po dokonale suchej trati.
Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.