Najnovšie články z kategórie Maraton

Veľké finále v Slovenskom raji

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016 sa definitívne naplnila maratónom v Slovenskom raji, kde sa na štart postavilo 586 bikerov a bikeriek a do cieľa dorazili 573. Čo ich čakalo na trati aj mimo nej, zachytáva takmer 4 minútový videoklip. Kto sa chce dozvedieť viac, môže prečítať aj reportáž.
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice 2016

Na záver sezóny je tu opäť jedinečný 13. ŠKODA MTB Singletrack Maratón Košice, ktorý sa uskutoční 17. septembra. Tradičné podujatie v organizácii ProSport Team Košice o.z. a Misia 24 n.o. sa v posledných rokoch preslávilo hlavne svojou novou trasou, ktorá spája rekreačné oblasti v okolí Košíc.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...
Pozvánka: Cyklomaratón Topoľčianky 2016

Členovia ŠK Topoľčianky motivovaní úspešnou organizáciou preteku XCO Drozdovo 2015 pre vás na sobotu 10. septembra pripravili prvý ročník MTB pretekov situovaných v krásnom prostredí Tribečského pohoria a v okolí obce Topoľčianky. Táto obec je preslávená nielen vinárstvom, ale i chovom koní a celosvetovo známymi podujatiami v dostihoch, záprahoch, parkúre, drezúre koní...
Základ každého preteku – hlavne prísť domov celý

V reportáži z Horala som písal v závere aj o tom, ako ma trochu „zdržalo“ pristávanie vrtuľníka.
Reportáž: Moje prvé Enduro v živote a ešte k tomu Kráľovské

Keby mi niekto na začiatku sezóny povedal, že sa zúčastním Enduro pretekov, asi by som sa z chuti zasmial. Lenže postupne zisťujem, že technika sa dá s trochou cviku veľmi dobre vychutnať aj na menších zdvihoch. Kráľovské Enduro navyše umožňuje účasť aj na XC bikoch, takže nakoniec, prečo nie?
Reportáž: Kráľovský maratón 2016 – maratón, ktorý naozaj preverí vašu techniku

Tento pretek išiel vždy tak trochu proti prúdu. Len málokto sa snaží každoročne preverovať technické schopnosti bikerov a posúvať hranice práve tak ako partia okolo Kráľovského maratónu. Najmä z toho dôvodu sa vždy teším, čo nového opäť vymysleli...
Videoklip: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 - pohľad na Tatry a Roháče nikdy neomrzí

O Horale ste si už mohli na MTBIKER stránkach toho prečítať celkom dosť. Ale ako sa hovorí, niekedy je lepšie vidieť ako 100-kráť... čítať. Či ste už šli extrémny variant Krejzi alebo niektorú inú trať, určite si trochu osviežite spomienky, ale ak ste neboli, tak to môžete brať ako pozvánku na budúci rok. Ten bude navyše vylepšený statusom Majstrovstiev Európy v horskej cyklistike 2017.
Príprava na dobrodružstvo menom Cape Epic - druhá časť

Je nedeľa 31. júla a môj prvý članok o ceste na Cape Epic bol zverejnený len deň a pol a už bol som veľmi milo prekvapený pozitívnou odozvou, a tak sa vám chcem samozrejme aj touto cestou poďakovať. Sedím v záhrade, je celkom príjemne polooblačno a rozhodol som sa, že skúsim zosumarizovať posledný mesiac.
Reportáž: Horal Tour 2016 – nevšedný domáci etapák pod Tatrami

Na Horal Tour som sa naozaj veľmi tešil. Po dlhom čase opäť etapový pretek a už tradične v naozaj pestrom zložení. Veď kde inde si dáte šprint na Štrbské Pleso a späť, 130 km "mordu" a na záver technické XC. A to všetko s nádhernou panorámou Vysokých Tatier.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2016 – opäť jeden poriadne dlhý deň v sedle biku

Horal Krejzi už je u nás naozaj pojem. Trať, ktorá v posledných rokoch narástla až na 132 km s prevýšením 4 400 m je momentálne doslova výzvou a takým alpským pretekom v srdci Slovenska. Navyše, o rok sa práve na nej budú konať majstrovstvá Európy v maratóne, takže bol ideálny čas prísť si „trochu“ potrénovať. Zároveň bola aj 5. kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský Raj - finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016

Srdečne vás pozývame na záverečné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, na ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý sa bude konať 3.9.2016  v Hrabušiciach - Podlesku. Prví traja vo všetkých kategóriach získavajú poháre, vecné ceny od sponzorov a navyše v tomto roku sme pre vás pripravili aj peňažné ceny.