Najnovšie články z kategórie Maraton

Druhý ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR oslovil takmer 18 000 fanúšikov horskej cyklistiky PR článok

Na druhom ročníku ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa zúčastnilo 4 683 pretekárov z 18-tich krajín, ktorým nadšene aplaudovalo až 13 300 fanúšikov popri tratiach. Najmladším účastníkom bol iba 4-ročný chlapec z Trenčína, ktorý spolu s rodinou absolvoval okrem iných aj 25 km trať na Súľovských vrchoch v úctyhodnom čase pod tri hodiny.
Reportáž: Cyklomaratón ZLÍN 2015 - kapurkový MTB relax

Brezniansky jesenný MTB Hugo bike nám bikerom tento rok dopriaty nebol, a preto sa náš cykloklub bol rozlúčiť s pretekárskou sezónou na Morave. V nedeľu, 4.10. 2015, sa v Zlíne konalo záverečné podujatie českého seriálu CYKLOMARATÓN 2015.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - Singláče, zvážnice, prudké stojky a brutálny finiš

Uplynulý víkend sa konal na Kysuciach v obci Snežnica ešte len 2. ročník maratónu. Organizátori pre štartujúcich pripravili dve trate a obe oproti minulému roku o málinko podrástli. Dlhšia merala okrúhlych 40 kilometrov a kratšia o polovicu menej, teda 20 kilometrov a zaviedli nás do južnej časti Kysuckej vrchoviny.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice - Dá sa aj na pevnej vidlici

12.ročník Košického MTB maratónu bol tento rok zároveň súčasťou a finálovým pretekom Slovenského pohára, Slovak XCM Tour, a aj slovensko-maďarského seriálu Pedal MTB Tour. Ani tento rok nás nemala minúť výzva v podobe "Kopca pravdy“ a pripravená bola aj horská prémia na Lajoške. Percentuálne najviac singlov sľuboval polmaratón, ktorý mal obsahovať aj 11 km supersinglov.
Fotogaléria: ŠKODA Slovenský raj 2015 - Poriadne rýchle a mokré

399 fotografií z "Raja", kde sa konalo v sobotu 5.9. 2015 finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015. Aj keď počasie veľmi neprialo, na štart sa postavilo 476 bajkerov a bajkeriek, z ktorých prišlo 469 až do cieľa.
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice 2015

Milí bikeri, bikerky a bikerčatá, ProSport Team Košice a Misia 24 vás pozýva na 12. ročník ŠKODA MTB Singletrack maratónu do Košíc, presnejšie do rekreačnej oblasti Jahodná. Keď je to 12. krát, tak sa naskytuje otázka, či je niečo nové?
Reportáž: ŠKODA Slovenský Raj 2015 - Rýchly pretek a pleťová maska ako bonus

Minulý rok som si v „Raji“ užil parádny lejak, kvalitné blato a svojou vinou ešte aj zle odbočil. Takže z mojej strany bol potrebný reparát. Pohľad na mapu a profil naznačoval, že finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 bude naozaj poriadne rýchle... a mokré.
Reportáž: Zelená stopa SNP 2015 - Aj s prepletaním medzi bežiacimi ovcami

Na 1. septembra pre milovníkov MTB pripravilo OZ Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica, obcami Selce, Baláže a BBHS 1999 tradičnú súťaž v polmaratóne, minimaratóne a detskom okruhu. Trasa ako po iné roky viedla v Starohorských vrchoch zo Seliec cez Baláže, Kalište a Šachtičky späť do Seliec. Z celkove prihlásených 234 pretekárov sa na štart 50 km trate postavila dobrá stovka mužov, ale odvahu našlo len sedem žien.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend spozná celkových víťazov. Finálne podujatie ŠKODA Slovenský raj ponúkne v horskom pásme v oblasti Spiša jedinečné zážitky priaznivcom horskej cyklistiky všetkých vekových kategórií.
Fotogaléria: XC Cross country Skalica 2015

V sobotu 29. augusta sa v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka Dolina uskutočnil už štvrtý pretek na horských bicykloch v disciplíne XC Cross Country. Zároveň tento pretek bol aj finálovým podujatím seriálu Hertsport Extreme Tour 2015. Trať mala dĺžku 3.7 km a pozostávala z týchto častí: AC/DC Trail, Snake Trail, Avalanche Trail a Challenge Trail.
Reportáž: Kráľovský MTB maratón 2015 alebo aj single po východniarsky

Kráľovský maratón nepatrí medzi najstaršie podujatie, ale medzi bikermi už má svoje meno. Zásluhu na tom má najmä snaha miestnych „trailbuilderov“ vytvoriť skutočné MTB, kde sa z kopca zapotíte rovnako ako smerom nahor. A niekedy treba len pustiť brzdy a dúfať, že to vydá...
Reportáž: KELLYS GREEN BIKE TOUR 2015

V sobotu 22.8.2015 je počasie po predchádzajúcich horúčavách takmer ideálne, tak prečo sa nepopreháňať po Malých Karpatoch. Vravím si aj s kamarátom “pome ho ta“. Trošku sme si privstali, aby sme chytili dobré miesto na parkovanie a na ostatné sme sa už spoliehali, že bude prebiehať ako pri predchádzajúcich 7. ročníkoch. Nemýlili sme sa. Prívetivé zázemie, rýchla registrácia a  príjemná štartová atmosféra. Organizátori pripravili 34 a 75 kilometrovú trať, nezabudli ani na detský pretek a 34 kilometrovou traťou potešili aj elektrobikerov.