Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: Sereďmaratón 2015

31.5. 2015 sa uskutoční už 10. ročník tohto vydareného cestného bike maratónu. Celková vzdialenosť je 116km a prevýšenie 1250m. Bližšie informácie si môžete pozrieť v propozíciach.
Pozvánka: ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015

Tour je zložená zo šiestich pretekov na Slovensku v rôznych vekových a výkonnostných kategóriách. Zúčastniť sa môžu všetci fanúšikovia horskej cyklistiky, tak registrovaní cyklisti, ako aj cyklistickí nadšenci alebo deti. Pozrite sa aké akcie sú súčasťou ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015.
Pozvánka: Cannondale Kráľ Záhoria MTB Maratón 2015

Vážení nadšenci horskej cyklistiky pozývame vás na 7. ročník preteku na horských bicykloch CANNONDALE KRÁĽ ZÁHORIA MTB MARATÓN 2015, ktorý sa uskutoční v sobotu 11.4.2015. Pre rok 2015 prešiel pretek v rámci organizácie zmenou. Dúfame, že pozitívnou a náš pretek bude pre vás opäť veľkou výzvou. Rozhodli sme sa Kráľa Záhoria 2015 pojať ako pretek dvojčlenných štafiet (JA-TY), kde každý člen štafety absolvuje 25km okruh. Zámerom bolo odlíšiť sa od klasických MTB maratónov a vniesť do horskej cyklistiky, ktorá je športom jednotlivcov kolektívneho ducha.
MTB TRILOGY: Závod, ktorý nemajú dokončiť všetci

Český etapový závod horských bikov zostavený z prológu a troch etáp, z ktorých každá je extrémna a na Slovensku nemá obdobu. Ak vyhľadávate technicky náročné pasáže, ťažké výšľapy, ale aj zjazdy na hranici toho, čo sa ešte dá ísť, potom je táto akcia rozhodne to pravé orechové. Každopádne aj tak MTB TRILOGY neustále prekvapuje závodníkov svojou náročnosťou.
Fotogaléria: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015

V sobotu 17.1. 2015 bola na programe klasická cyklistická časť na trati 29km s povýšením 650m a v nedeľu sa bežalo 9,7km s prevýšením 160m. Pozrite sa na veľkú fotogalériu, ktorá zachytáva atmosféru tejto vydarenej akcie. Komu nestačia fotky, môže si prečítať aj výbornú reportáž z oboch disciplín.
Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super "jarná" akcia

Už si nie som celkom istý, či ten nadpis celkom dobre vystihuje charakter tejto akcie a ešte zopár takýchto "zím" a organizátor ho asi aj zmení :). Počasie si ale človek nevyberá, a tak ani tento rok sme sneh na trati nevideli. To ale myslím vôbec neodradilo všetkých bikových a bežeckých nadšencov, ktorí sa zišli v hojnom počte na 7. ročníku tejto originálnej akcie. Ja osobne som sa veľmi tešil najmä na svoju premiéru v kombinácii s nedeľným behom...
Obrazom: Ako bolo na prvých šiestich ročníkoch 1. zimného MTB maratónu na Slovensku

Minulý rok sa 1. Zimný MTB maratón premenoval na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY a pod týmto názvom vystupuje aj tento rok. Pozrite sa videoklipy, ktoré zachytávajú atmosféru každého z doterajších ročníkov. Aj podľa toho môžete odhadnúť koľko a či vôbec bude nejaký sneh na 7. ročníku, ktorý sa pôjde už 17. 1. 2015. Podľa počasia a predpovede sa zdá, že sneh nebude, ale počasie je bláznivé a možno nás ešte príjemne prekvapí :).
Už čoskoro štartuje SLOVAK WINTER MTB & RUN

Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí Bratislavy, príďte si pomerať sily na 7. ročník maratónu SLOVAK WINTER MTB & RUN. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude opäť Bratislava, Železná Studienka, lúka Snežienka.
10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2014

V roku 2014 sa na Slovensku uskutočnilo množstvo zaujímavých bike akcií, pričom sme uverejnili reportáže z tých najväčších a najzaujímavejších. Ktoré reportáže sa čitateľom MTBIKER najviac páčili a mali najlepšiu čítanosť? Pozrite sa na rebríček TOP 10 a v komentároch napíšte, ktoré reportáže alebo akcie boli podľa Vás najlepšie.
MarathonMan Europe - prihláste sa za výhodné štartovné už teraz

Najväčší európsky seriál v maratónoch vstupuje do ďalšieho ročníku. Registrácia odštartovala už začiatkom decembra a ako organizátori predom ohlasovali, v novom ročníku bude aj kultový český závod Král Šumavy. Na výber tak bude z piatich závodov, ktoré majú už svoju tradíciu a zároveň je každý z nich jedinečný.
Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková

Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Sezóna 2014 so ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Určite ste si mnohí z vás všimli, že popri tradičnej Slovak XCM sérii a medzinárodnej IMS sérii vznikla aj jedna nová s názvom ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Bola to teda premiéra a keďže je pomaly ale isto záver sezóny, dovolím si také malé zhrnutie.