Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: ŠKODA Košický MTB Maratón v novom šate

Príďte si dňa 6.9.2014 vychutnať tie najkrajšie košické bicyklové traily na ŠKODA MTB MARATÓN KOŠICE. Nový MTB maratón je súčasťou nového projektu CYKLOPRETEKYKOSICE.sk, ktorý spája nevšedné cyklistické podujatia v Košiciach (Majstrovstvá SR v horskej cyklistike, Jesenná mtb séria, Slov.pohár v cyklokrose...). Organizačný tím tvoria skúsení pretekári a nadšenci cyklistiky.

Pozvánka: Svijany Snežnický MTB maratón

1. ročník Svijany Snežnický MTB maratón je cyklistické podujatie pre aktívnych, ale aj
rekreačných cyklistov v nádhernom prostredí Kysuckej vrchoviny. MTBiker prináša aj súťaž o 1x štartovné, ktorá trvá do 29.8. 2014.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón 2014

Prijmite našu Kráľovskú výzvu – výzvu Stať sa Kráľom, práve týmto jediným dňom – 23. augustom 2014. V tento Kráľovský deň Vás po roku opäť radi uvidíme na Spiši, v Granč-Petrovciach. Opäť Vás radi pozveme do nášho Kráľovstva horskej cyklistiky. Pripravili sme 3 klasické maratónske trate, enduro trať, ktorá je navyše súčasťou Česko-slovenskej série SCOTT enduroXrace a detské preteky prichádzajú v novom šate ako Detská Tour Petra Sagana.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB Maratón a Horal Tour 2014

Už pätnáste narodeniny oslávil v tomto roku ŠKODA Horal MTB maratón, jediný vysokohorský maratón v strednej Európe. Výbornú povesť tohto maratónu podčiarkuje zaradenie tohto podujatia do medzinárodnej série Intersport Marathon serie 2014, do SLOVAK XCM TOUR a do novovznikajúcej domácej ŠKODA BIKE OPEN TOUR. Počas horalovského víkendu sa uskutočnila aj ďalšia časť Detskej Tour Petra Sagana. Vysoké ambície tohto maratónu potvrdzuje aj fakt, že skúsený organizačný tím okolo Ivana Zimu podal v tomto roku prostredníctvom Slovenského zväzu cyklistiky oficiálnu žiadosť o organizovanie majstrovstiev Európy v XCM v roku 2017. Organizátorom v tomto držím palce, pretože za svoju výbornú prácu by si takúto poctu zaslúžili.
717 fotografií zo ŠKODA Horal MTB Maratónu - nájdeš sa tam?

V sobotu 9. augusta sa vo Svite závodilo na tratiach Horal Krejzi, Krejzi, Senzi, Ízi a Dejzi. Kto sa zúčastnil určite si prišiel na svoje, pretože počasie vyšlo na výbornú a trať ponúkala krásne výhľady na naše krásne Tatry.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 sa predstaví v Nízkych Tatrách už tento víkend PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 sa predstaví v Nízkych Tatrách už tento víkend

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 pokračuje štvrtým podujatím už tento víkend. ŠKODA Horal MTB Maratón ponúkne na výber päť rôzne dlhých a náročných tratí. Výnimočným zážitkom bude výstup na 1946 metrov vysokú Kráľovú Hoľu. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA. Cyklomaratón sa uskutoční v sobotu 9. augusta, prvé preteky štartujú o 7:00 hod.
Reportáž: Štiavnické Gold Race

Po štyroch rokoch sa v „zlatých“ Štiavnických vrchoch opäť maratónovalo, keď sa uplynulú sobotu v Banskej Štiavnici konal MTB maratón Štiavnické Gold Race, ktorý nadviazal na tradíciu známeho Štiavnického horského cyklomaratónu. Nový tím organizátorov si pre účastníkov pripravil trate s dĺžkou 77, 47 a 33 kilometrov po kopcoch prekopaných množstvom baníckych šácht a štôlní.
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014

V sobotu 26.7. 2014 sa konal jeden z najlepších MTB maratónov na Slovensku, ktorý opäť potvrdil svoju kvalitu. Na rekordný počet účastníkov, za krásneho počasia boli pripravené trate: 17km pre jednokolky, 25, 42, 76 a 105km pre horských cyklistov. Pozrite si bohatú fotogalériu a prečítajte si viac o tom, aké to v Stupave bolo.
ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku PR článok

ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku

Cyklistika je úzko spojená so značkou ŠKODA od nepamäti. Výrobou bicyklov sa v roku 1895 začala písať úspešná história mladoboleslavskej automobilky. Najviditeľnejším spojením je určite partnerstvo s najpopulárnejšími cyklistickými podujatiami na svete Tour de France a Vuelta, kde flotily automobilov s okrídleným šípom na kapote hrdo reprezentujú značku ŠKODA pred miliardami fanúšikov.
Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón

Pozývame vás na maratón, ktorý vedie nádhernou prírodou v Nízkych Tatrách a v okolí Kráľovej Hole. Maratón sa bude konať dňa 9.8.2014 a je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
ŠKODA Vás pozýva na 12. ročník športovo-kultúrneho podujatia ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014

Bratislavský kraj je so svojou rozlohou 2.053 km2 najmenším krajom Slovenskej republiky, napriek tomu tu nájdete až 40 rôznych cyklotrás s celkovou dĺžkou viac ako 700 km. Náš región poskytuje horským cyklistom a XC bežcom rozsiahle trasy v malebnom prostredí pohoria Malé Karpaty, ktoré svojou krásou očaria srdce každého hobby bajkera a bežca. Návštevníci iste ocenia výhodné možnosti ubytovania a množstvo gastronomických prevádzok aj s regionálnymi špecialitami. V jedinečnom prostredí Bratislavského regiónu sa konajú najznámejšie slovenské preteky pre hobby športovcov.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014

Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)