Najnovšie články z kategórie Maraton

Bratislavský výpek a komáre ako bonus

Okolobratislavy, podľa mňa najťažší maratón českej série Cyklomaratontour. Hoci poznám len Okolobrna a Okolozlína, no ostatné sú viac-menej rýchle trate. Tento rok bol zaradený aj do Župného pohára ako jeden z 3 maratónov (k tomu ešte 2 časovky do vrchu). Pre nás, obyvateľov 4. obvodu, sa jedná o „najdomáckejší“. Takže som nemohol chýbať. Hoci...
Maratón Marikovskou dolinou 2012 - fotoreport

V sobotu sa v Udiči - Prosnom (medzi Púchovom a Považskou Bystricou) išiel Maratón Maríkovskou Dolinou 2012, predchádzaný piatkovým MTB šprintom. Tu vám prinášame fotoreport, reportáž z akcie pripravujeme.
HORAL 2012 a HORAL TOUR 2012 v príprave

MTB maratón HORAL patrí na Slovensku k legendám medzi cyklomaratónmi. Bude to už trinásty krát, čo sa cyklisti zo Slovenska, ale aj okolitých krajín postavia v sobotu 11.8.2012 v podtatranskom mestečku Svit na štart tej svoje trasy. Výber majú široký. Od rekreačnej HORAL SENZI 43 km, cez náročnejšiu HORAL LEJZI 75 km až po takmer extrémnu HORAL KREJZI 105km.
Cyklomaratontour mieri do Bratislavy už 30.6. PR článok

Cyklomaratontour mieri do Bratislavy už 30.6.

Spestrením sezóny pro účastníkov seriálu pretekov horských bicyklov pre širokú verejnosť Cyklomaratontour bude tento víkend Kaktus Bike Okolobratislavy. Závod je totiž vypísaný ako neoficiálne majstrovstvá Česko-Slovenska.
Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek
Prvý (teda deviaty) Košický Maratón 2012 PR článok

Prvý (teda deviaty) Košický Maratón 2012

V poradí 9. ročník 1. Košického bikemaratónu je tu a sme radi že toto podujatie je už súčasťou športového kalendára bikerov na Slovensku i v zahraničí. Ako po minulé roky, aj tentoraz, je 1. Košický bikemaratón sučasťou Cyklomaratónskej MTB serie.
Majstrovstvá Európy MTB XCM, Jablonné v Podještědí 17.6.2012 PR článok

Majstrovstvá Európy MTB XCM, Jablonné v Podještědí 17.6.2012

Na Majstrovstvách Európy v maratóne sa zo Slovenska zúčastnili dvaja pretekári: Michal Lami v
kategórii Elite men a František Lami v kategórii men U23.
Beskidy MTB Trophy 2012 - report

Znovu po roku sa vraciame do Istebny, zostava tá istá, ja a Imro, jediná zmena oproti predošlým ročníkom je to, že ubytovanie už nie je v gymnáziu, ale každý si ho musel zabezpečiť sám. Vybrali sme penzión Hadamówka, ktorý je od centra etapáku vzdialený cca 4 km, takže sa pred štartom aspoň trošku rozjazdíme. Samotné zázemie sa tento rok presunulo do časti Zaolzie do areálu futbalového štadióna, prezentácia bola bez najmenších problémov.
Author Bikemaratón Súľovské skaly sa blíži

14. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 23.06.2012! Zlacnené štartovné len do 19.6.
Galaxy série zavítala do Beskyd PR článok

Galaxy série zavítala do Beskyd

Tradiční Galaxy Petyša Tour se startem v Rožnově pod Radhoštěm přivítala třetí dějství
celoročního seriálu. Závodilo se na dvou tratích.
Fotoreport: Galaxy Petyša Tour

Fotoreportáž z českej Galaxy Petyša Tour, ktorá sa išla v sobotu v Rožnove pod Radhoštem, kúsok od našich severozápadných hraníc, nájdete v článku.
ME v maratóne pre Hynka a Sundstedtovú

Majstrami Európy v cross country maratóne horských cyklistov sa v nedeľu v okolí severočeskej obce Jablonné v Podještědí sa stali domáci pretekár Kristián Hynek a Fínka Pia Sundstedtová. Slovensko v kategórii mužov zastupovala dvojica bratov Lamiovcov. Starší Michal skončil na 46. mieste, mladšieho Františka klasifikovali na 47. pozícii.