Najnovšie články z kategórie Maraton

1. Zimný MTB Maratón - novinky

Prvou cenou v tombole bude horský bicykel KONA NUNU v celkovej hodnote
669,- € od KAKTUS BIKE. Cenu pre absolútneho víťaza - víkendový pobyt v Jasnej pre dve osoby od
Nadácie Intenda odovzdá primátor Hlavného mesta SR Bratislavy Milan
Ftáčnik.
1. Zimný MTB Maratón & RUNNING Trophy 2012

Ak chcete zažiť zimné dobrodružstvo na horských kolesách alebo pri HORSKOM BEHU v okolí Bratislavy, prídite sa zúčastniť 4. ročníka 1. zimného MTB maratónu na Slovensku. Naše zimné horsko-cyklistické podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne.
V Brezne presvedčivý triumf Števkovej

Výsledky víkendových pretekov Jaki Kellys Biketour Brezno v cross country maratóne horských cyklistov:
U koňaroch na Šarišskom cyklomaratóne

Absolvovať jeden cyklomaratón je strašne málo. Keďže som sa pre skúšky nezúčastnil domáceho Oravského maratónu, musel som si nájsť nejakú náhradu. Nakoniec mi ostal vo výbere Prešov a mohol som začať prehovárať kamarátov, aby sme si urobili pekné popoludnie. Všetko vybavené a tak som mohol skoro ráno v sobotu 24.9.2011 vyraziť do Prešova na Šarišský cyklomaratón.
Šarišský maratón pre Valentu a A. Juhásovú

Výsledky sobotňajšieho Šarišského maratónu v cross country horských cyklistov:
ISTEBNA - Finále Inter Mountain Series 2011

V sobotu 24. septembra 2011 sa koná finálový MTB maratón Inter Mountain Series 2011 (IMS) v poľskej obci Istebna. Tento bikemaratón je originálny svojou traťou, ktorá vedie cez územie Poľska, Slovenska a Čiech a svojim medzinárodným charakterom je dôstojným zakončením medzinárodného seriálu bikemaratónov IMS.
CMS Púchovský MTB Maratón 2011 - fotoreport

Púchov sa v sobotu stal dejiskom CMS Púchovského MTB Maratónu. 45km trať spomedzi dvoch stoviek bikerov najrýchlejšie zvládol Karel Hartl za 2:04:44, medzi hobbíkmi bol najrýchlejší Roman Kašpar s takmer 6 minútovým mankom na Hartla. Ženskú kategóriu s prehľadom vyhrala Lenka Hartlová. Prinášame 156 fotiek a výsledky.
CMS Púchovský MTB Maratón

Združenie Bikeri z Púchova organizuje 17.9.2011 (sobota) 1. ročník pretekov horských bicyklov pod názvom CMS Púchovský MTB maratón. Začíname v sobotu od 8:00 na Nábreží slobody v Púchove (pod mostom) prezentáciou účastníkov a o 11:30 bude ŠTART. Pripravili sme pre Vás 47 kilometrovú trať v malebnom prostredí Bielych Karpát s rôznorodým podkladom, výživnými i svižnými stúpaniami, rýchlymi i technickými zjazdami a krásnymi upravenými singletrailami.
Fotoreport z Kráľovského maratónu

Vyše 840 fotiek z tohtoročného Kráľovského Maratónu, ktorý sa konal v sobotu 3.9 pod Spišským hradom. Takmer istotne sa tu všetci nájdete. O akcii si môžete prečítať v reportáži od Katka.
Kráľovský MTB maratón 2011

4. ročník Kráľovského MTB maratónu sa do mojej pozornosti dostal takmer v hodine 12-tej aj napriek tomu, že je súčasťou Cyklomaratónskej série. Bezprostredne po minulotýždňovom Dubničáku som len tak zo zvedavosti zavítal na jeho domovské stránky, pozrel profil a parametre dlhej trasy, predbežnú štartovnú listinu a k tomu samozrejme dlhodobé predpovede počasia a keďže tie boli pozitívne, tak bolo viac menej rozhodnuté. Nechám sa prekvapiť, čo za terény sa jazdia v okolí Spišského hradu.
Zlaté Mince Valašská 50ka - fotoreport

Fotoreport zo ZLATÉ MINCE Valašská padesátka 2011, ktorá sa išla v sobotu 3.9 vo Vsetíne, čo by kameňom dohodil od slovenských hraníc.
Kráľovský MTB maratón 4

Rok sa s rokom stretol a v kraji pod múrmi Spišského hradu, bralami Dreveníka a svahmi Braniska sa chystá už štvrté dejstvo MTB maratónu s príznačným názvom - Kráľovský. Tak, ako po minulé roky sa účastníci môžu tešiť na trate v krásnom prostredí uprostred prírody a histórie. Organizátori opäť umiestnili miesto štartu a cieľa do obce Granč-Petrovce, termín tentokrát presunuli na prvý septembrový víkend 3.9.2011.