Najnovšie články z kategórie Maraton

Finančné centrum maratón a šprint PR článok

Finančné centrum maratón a šprint

Prípravy na 3. ročník Finančné centrum maratónu sú v plnom prúde, pracujeme na tom, aby bol tento ročník opäť lepší a kvalitnejší. Všetkých Vás srdečne pozývame a tešíme sa na Vás v sobotu 02.07.2011...
1. (a určite nie posledný) Košický bikemaratón

Zo sterilného prostredia pražskej kancelárie som celý týždeň v pravidelných intervaloch analyzoval meteogramy Slovenského hydrometeorologického ústavu. Nie, že by som to mal v náplni práce, len som si chcel overiť isté tvrdenia fóristov o súľovských podmienkach na košickom maratóne. Už mi tá sterilita pekne liezla na mozog, takže by som sa spomínaným okolnostiam asi aj potešil.
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

Za posledný týždeň zaznamenal server SHMÚ zvýšenú návštevnosť, keďže stovky bajkerov chceli vedieť, či sa na Súľovskom maratóne bude opakovať bahenný Mordor z posledných dvoch ročníkov. ALADIN si zo všetkých robil dobrý deň a svoje predpovede neustále menil a až posledný deň pred maratónom bolo jasné, že bahenný kúpeľ sa tento rok konať nebude a všetci bajkeri môžu počítať s takmer ideálnymi maratónskymi podmienkami.
Súťaž o štartovné a dresy FC Team Maratónu

V spolupráci s Finančné Centrum Teamom vyhlasujeme súťaž o štartovné na FC Team Maratón, ktorý sa koná 2.7 v Udiči-Prosnom pri Považskej Bystrici a takisto dres FC Team Maratónu, ktorý bude odovzdaný na FC Team MTB šprinte, ktorý sa bude konať v piatok, deň pred maratónom. V článku nájdete aj propozície na obe akcie. Súťaž je ukončená, máme víťazov.
Na Orave dobre, na Orave blato...

Oravský maratón je jeden z tých na ktorom som ešte nikdy nebol a tak som si povedal, že je najvyšší čas ho skúsiť. Všetko mi hralo do karát, pretože som mal pracovné voľno, posledné dva týždne som bike obzeral ako pekne stojí v garáži a do toho prišla ponuka od Jezusa, aby som sa maratónu zúčastnil miesto neho.
ME: Tituly v cross country maratóne do Ruska a Fínska

Zlaté medaily na majstrovstvách Európy v cross country maratóne horských cyklistov v rakúskom stredisku Kleinzell získali Rus Alexej Medvedev a Fínka Pia Sunstedtová. Zatiaľ čo čelo mužského pelotónu jazdilo spolu a v cieli sa najlepšia šestica pretekárov zmestila do intervalu jedinej minúty, ženská víťazka mala pred druhou Britkou Bighamovou náskok 4:35,2 min. V súťaži mužov do 23 rokov triumfoval Švajčiar Konny Looser.
Lapierre Fatranský MTB Maratón - ako ma Fatra potrápila

Je tu začiatok mesiaca, sprevádza nás letné búrkovité obdobie a všetci dúfame, že v sobotu 4.6.2011 sa nad Fatrou nebude blýskať. V tento deň sa totiž uskutočnil 4. maratón cyklomaratónskej série a to Lapierre Fatranský MTB maratón. Tento rok sa na ňom zúčastnilo neuveriteľných 783 pretekárov štartujúcich na troch tratiach. Tiež som si nemohol nechať ujsť tento, aj môj, obľúbený maratón.
Lapierre Fatranský MTB Maratón

V sobotu 4. júna sa v Stráňavách uskutočnil, medzi bajkermi veľmi obľúbený Fatranský maratón. Akcia je zaradená do domácej Cyklomaratónskej série a do spoločnej česko-slovenskej Valašsko-považskej série. Hlavný organizátor Ľuboš Terry Dupkala svojou povestnou kosťou z mamuta a intenzívnym búchaním o plech opäť vybavil počasie, takže sa mohlo všetkých 783 štartujúcich dosýta vymaratónovať.
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly 2011

13. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR
Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi znova
pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny
termín: 18.6.2011! Lacné štartovné do dnes!
MSR XCM Pravenec

V sobotu 14. mája sa uskutočnili v Pravenci otvorené majstrovstvá SR v MTB maratóne. Organizačné skúsenosti chalanov z cyklistického klubu v Pravenci, po týždni opäť ideálne bajkerské počasie a kompletná slovenská maratónska špička v podobe Milana Barényiho, Michla Lamiho, Rada Bíroša a účasť českého borca Karla Hartla boli zárukou kvalitného podujatia. Organizátori si pre štartujúcich pripravili trať dlhú 87 kilometrov so zaujímavou XC pasážou, ktorá preverila technické schopnosti všetkých bajkerov.
Lapierre Fatranský MTB Maratón

Cyklopozitív klub zo Žiliny vás pozýva na 6. ročník MTB maratónu v Stráňavách pri Žiline. Odštartované bude 4.6.2011 na 3 trate: 76, 50 a 27,5 km. Do 28.5 máte možnosť prihlásiť sa na maratón so zvýhodneným štartovným, tak sa poponáhľajte! Informácie v článku.
Author Šela marathon 2011

Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.