Najnovšie články z kategórie Maraton

Oravský Cyklomaratón 3.7.2010

3. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov je už za dverami! A vyzerá to, že bude jeden z prvých so slnečným počasím, tak si ho nenechajte ujsť...
Košický cyklomaratón 2010

Usporiadatelia z Cykloklubu Peklisko pre priaznivcov horskej cyklistiky 26. júna 2010 pripravili v rekreačnom stredisku Jahodná siedmy ročník košického bikemaratónu. Som tu tretí raz a idem zase dlhú. Vždy to bolo na nej veľmi náročné. V Košiciach je ťažká trať, no ja som odhodlaný konečne naplno závodiť.
1. košický bikemaratón 2010

V poslednú júnovú sobotu už tradične zamieria horskí cyklisti – bikeri – zo všetkých kútov Slovenska a i zo zahraničia do Košíc. Presnejšie na Jahodnú pri Košiciach, kde sa uskutoční už 7. ročník pretekov horských cyklistov 1. košického bikemaratónu.
Rozhovor s Jožkom Oremom

Ako začať? Napadol ma príbeh, ktorý iste mnohí poznáte:

-Žiadaj si čo ti mám dať!

-Daj mi čisté srdce.

-Pretože si si žiadal toto a nežiadal si si ani dlhý život, ani bohatstvo, ani životy svojich nepriateľov, dávam ti múdre srdce a dám ti aj čo si si nežiadal: bohatstvo a slávu, že ti rovného nebude.
100% MTB maratón Medzihorím

Ak by ste rozmýšľali aký zážitok vám môže priniesť maratón Medzihorím ak všetko funguje tak ako má, tak čítajte ďalej :)
MTB maratón Medzihorím Partizánske

Nie je Medzihorie ako Medzihorie. Klasickí pútnici smerujú do hercegovinského Medžugoria, tí s bikami na streche auta zase do Partizánskeho. Píšem o nás pre vás o tom ako bolo. Možno niečo nafúknem, ale len preto, aby to bolo lepšie vidno.
Lapierre Fatranský MTB Maratón 2010

Prvú päťročnicu svojej existencie uzavrie Fatranský MTB Maratón tento rok. Tri trate sú nachystané pre maratóncov, polmaratóncov i bikerov, čo to chcú len skúsiť, na 5.6.2010. Ešte týždeň máte na registráciu so zvýhodneným štartovným!
Zopár rád ako byť in

Vážení! Keď sa pozriete do histórie 11stich výsledkových listín Author Šela maratónu, zistíte, že víťazov bolo viac ako jeden. Čo je teda celkom dosť. Na základe určitej logickej konštrukcie, ktorú tu nebudem rozvíjať, sa dá jasne usudzovať, že šance na umiestnenie na bedni sú viac ako dobré. Zato byť na trati 8 hodín počas európskeho monzúnového obdobia je celkom dosť. No a keďže mi prišla blahoprajná SMS od kamaráta, ktorý toto snaženie ohodnotil jednoduchou vetou „Si hrdina...“, rozhodol som sa urobiť službu celému ľudstvu a dať krátky návod v bodoch na to.
Hornonitrianska Alpina MTB Tour

Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec 15.5.2010 – MTB maratón: 1. kolo Slovenský pohár a 3. kolo CMS .
BBB Vlko - Hron MTB maratón 2010

Pozývame Vás na už 5. Ročník cyklistického Vlko – hron MTB Maratónu, ktorý sa už tradične bude konať 8. Mája 2010. Maratón vzniká za spolupráce Cyklistického klubu Witzenmann Vlkanová spolu s obcami Vlkanová, Hronsek a mestom Banská Bystrica.
Svätojurský maratón v zajatí blata

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)
Fotoreport z Kaktus Bike Svätojurského maratónu - doplnené

Na reportáži zo sobotnajšieho Kaktus Bike Svätojurského MTB Maratónu sa ešte usilovne pracuje - zatiaľ si vychutnajte 198 fotografií z maratónu od Ivany Palečkovej. Doplnených 111 fotiek