Najnovšie články z kategórie Maraton

Svätojurský maratón v zajatí blata

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)
Fotoreport z Kaktus Bike Svätojurského maratónu - doplnené

Na reportáži zo sobotnajšieho Kaktus Bike Svätojurského MTB Maratónu sa ešte usilovne pracuje - zatiaľ si vychutnajte 198 fotografií z maratónu od Ivany Palečkovej. Doplnených 111 fotiek
KAKTUS BIKE Svätojurský MTB maratón 2010

4.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Maratón bude otváracím pretekom 15tich horských maratónov série Cyklomaratón v roku 2010. Novinkou tohto ročníka je, že sa stáva súčasťou novovzniknutej súťaže - Malokarpatského dvojboja.
1. Zimný MTB maratón na Slovensku – 2. ročník, 23.1.2010, Marianka

Napriek tomu, že som dosť vyberavý čo sa týka MTB maratónov na Slovensku a terény v okolí Bratislavy ma takmer vôbec nelákajú, zimný maratón v Marianke je niečo, čo si jednoducho nemôžem nechať ujsť. Nielen preto, že organizátori letného Stupavského maratónu boli úplne prví, ktorí sa minulý rok odhodlali niečo také zorganizovať, ale hlavne kvôli tomu, že tento maratón je široko-ďaleko jediný svojho druhu, takže svojim spôsobom aj výnimočný.
Spomienky na Poráč

Dovolenka nielen pre bajkerov... Reportáž z Cyklo Camp Poráčska Dolina ktorá sa síce konala pred 5 mesiacmi a už sme o nej písali, ale zaslúži si pripomenutie. A možno vás navnadí sa tento rok zúčastniť.
1. Zimný Maratón na Slovensku už druhýkrát

Pozývame vás na 2. ročník 1. Zimného Maratónu na Slovensku! Po veľkom úspechu tohtoročnej akcie sa organizačný tím OZ Maratón (organizátori Stupavského Maratónu) pustil do príprav a všetkých jazdeniachtivých bikerov očakáva 23.1.2010 v Marianke.
Návrat na Oravu

V redakcii nám zostal ešte jeden pohľad na tohtoročný Oravský Cyklomaratón. Tentokrát je to pohľad od víťaza maratónu a taktiež celej maratónskej série, Rada Bíroša
Fotogaléria z MSR v Maratóne

Ako bolo sľúbené v reporte od Rada Bíroša, tu je vyše 170 fotiek z Majstrovstiev Slovenska v Maratóne na Skalke pri Kremnici.
Majstrovstvá MTB Maratón Skalka

Posledný septembrový víkend sa konali pri Kremnici na Skalke Majstrovstvá Slovenska v MTB maratóne. Krásne počasie a pekné prostredie lyžiarskeho strediska sľubovali zaujímavé súboje o majstrovské dresy vo všetkých vekových kategóriách.
Majstrovstvá Slovenska v MTB Maratóne 26.9.2009

MSR MX 09 sa tentorok konajú na Skalke 1200 nm, pri Kremnici 26.9.2009 na ktoré srdečne pozývame všetkých priaznivcov horskej cyklistiky.
Poráčsky Chronograf

MTB Club Spiš na čele s, fóristom známym, Drotárom usporiadali v dňoch 13.8 - 16.8 Cyklo Camp Poráčska Dolina 2009. Necelá päťdesiatka prihlásených bikerov + organizátori sa vydali objavovať krásy Spiša na biku. Viac o akcii v reporte od Drotára.
Kraľovský maratón, ako má byť

Rozhodnutie o absolvovaní pravého horského cyklomaratónu kvasilo v hlave zhruba od mája, kedy som začal znova trochu viac jazdiť a tráviť viac času doma. Košický maratón som sa hanebne rozhodol neabsolvovať kvôli nevalnej kondičke, nevhodnému počasiu a bicyklu len deň pred štartom. Cez Horal som bol mimo, takže som si nemusel vymýšlať výhovorky. No teraz sa inak nedalo... Fotografie od roota