Najnovšie články z kategórie Morava

Video: Rekordný počet pamiatok na kilometer cyklocesty - Valtice, Hlohovec, Lednice

Existuje iné miesto, kde je aspoň podobný počet historických pamiatok na kilometer cyklocesty?
Reportáž: Blinduro Podzim 2023 – back to the roots

Enduro je pre mňa v porovnaní s inými MTB disciplínami oveľa viac o komunite a užívaní si prírody a života s partiou na bikoch.
Nové Město na Moravě 2023 - súboj generácií, farby a blato

Nové trasy, nové bicykle, vybavenie, farby všade naokolo, ale tiež dážď, mokré korene a blato. Predovšetkým ale skvelé výkony a atmosféra. To všetko a tiež mnoho ďalšieho priniesli prvé preteky svetového pohára horských bicyklov.
Tip na výlet: Hornolidečská magistrála – koštovka malebných zákutí Valašska

Vraví sa, že neplánované akcie sú práve tie najlepšie. Tento tip na výlet je toho dôkazom. Občas stačí prstom na mape spojiť dve zaujímavé miesta a zistíte, že cesta medzi nimi môže byť rovnako zaujímavá.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom v tento deň stretli, bol len český znak.
Tip na výlet: Beskydy - miesto stvorené pre bicykel

Ak chcete zažiť poriadnu bikovačku, tak Beskydy sú ideálne miesto. Je tu veľa možností na poriadne výjazdy, kde si každý meter musíte doslova vybojovať. Tento náš dnešný bol ale na Beskydské pomery pohodička.
Tip na výlet: Bike Resort Valašsko - ideálne miesto na cyklodovolenku

Ak hľadáte miesto pre dovolenku strávenú na bicykli, nemusíte chodiť vôbec ďaleko. U našich západných susedov na Morave, presnejšie na Valašsku je miesto, ktoré spĺňa všetky kritéria pre ideálnu cyklodovolenku.
Tip na výlet: Trail of life - Biele Karpaty trochu inak

Biele Karpaty, typické lúky so starými dubmi a krásnymi výhľadmi, listnaté lesíky popretkávané úzkymi chodníčkami, či dedinky s vinicami. To je kolorit moravskej časti, kde sa nachádzajú prírodné chodníčky Trail of life.
Tip na výlet: Tour de Prague alebo z Prahy do Hlohovca za 5 dní cestami-necestami

Za posledné tri roky okrem bežných jednodňových výjazdov vždy v sezóne podnikneme aj dlhší viacdenný výlet. Už máme za sebou niekoľko etáp v rámci Slovenska, a tak som navrhol tentokrát trasu Praha - Hlohovec.
Tip na výlet: Skrytá perla pri Trenčíne - Veľký Lopeník

Niekedy máme kúsok od domu celkom slušné cyklistické poklady, o ktorých roky nevieme, až príde víkend a všetko sa zmení. Takýto bol aj výjazd na Veľký Lopeník, ktorým sme si s kamarátom spestrili návštevu festivalu Žákovic open 2017…
Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži

Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.