Najnovšie články z kategórie Morava

Tip na výlet: Slovensko – českým (moravským) pohraničím na trase Stará Turá – Skalica

Opäť kraj, ktorý mám veľmi rád a opäť tip na výlet, ktorý možno niekoho inšpiruje. Tentokrát to nie je okruh, takže do bodu A a následne domov z bodu B je potrebné sa dopraviť vlakom, resp. si zabezpečiť odvoz/dovoz. Chcieť to však po našich drahých polovičkách, u ktorých je úspechom už fakt, že nás na výjazdy púšťajú, je fikcia na hranici sci-fi a mytológie.
Tip na výlet: Lesní bar a národná prírodná rezervácia Rejvíz (posledný deň mojej cyklodovolenky)

A je to tu, koniec takmer dvojtýždňového brázdenia slovenských a českých, pardon moravskoslezských lesných chodníkov. Za hranicami som strávil štyri dni a zostal mi už iba posledný naplánovaný výlet – a to navštíviť Lesní bar nad obcou Horní Lipová a národnú prírodnú rezerváciu Rejvíz s Velkým mechovým jezírkem.
Z Moravy na Kysuce

Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.
Svetový pohár v Novom Meste na Morave

V termíne 23. - 25. mája sa na Vysočine stretne svetová špička MTB cross-country.
3. kolo tohtoročného seriálu Svetového pohára, prvé európske, štartuje kvalifikáciu na OH v Brazílii 2016. Tento fakt spolu s povestne výbornou organizáciou, kvalitnými traťami a nezabudnuteľnou diváckou kulisou láka na štart rekordný počet štartujúcich.
Pozvánka: Author Šela maratón PR článok

Pozvánka: Author Šela maratón

Už o mesiac 3.5.2014 v Lipníku nad Bečvou sa na Morave uskutoční Author Šela maratón. MTBiker Vám prináša súťaž o 2x štartovné na túto vydarenú akciu. Súťaž trvá do 16.4.
Fotogaléria zo 6. kola Moravsko-slovenského DH Cupu

Fotogaléria z posledného kola Moravsko – Slovenského DH Cupu, ktoré sa uskutočnilo v Ski areáli Bíla neďaleko slovenských hraníc. Technicky náročnú trať plnú koreňov počas sobotňajších tréningov poznačilo daždivé počasie, veľké nedeľné finále sa však išlo na takmer suchej trati. Pódiové umiestnenia si rozdelili známe tváre celého seriálu – v kategórii Elite sa na najvyšší stupienok postavil český jazdec Lukáš Šplíchal.
Propozície 6. kola Moravsko-slovenského DH Cupu

Propozície 6. kola Moravsko-slovenského DH Cupu, ktoré odštartujú 12.l0. v lyžiarskom stredisku Bílá neďaleko slovenských hraníc
Propozície 5. kola Moravsko-slovenského DH Cupu

Propozície pre 5. kolo seriálu, v Malej Morávke v areálu Bikeparku Kopřivná
Life4Ride DH Team na 4. kole Moravsko-slovenského DH Cupu v Ráztoke

Cez víkend 17.–18.08.2013. sa na trati v Ráztoke Hornej Marikovej konalo 4. Kolo Moravsko-slovenského DH Cup-u
Fotogaléria z 4. kola Moravsko-slovenského DH Cupu

Fotogaléria z 4. kola Moravsko-slovenského DH Cupu, ktoré sa uskutočnilo 19. augusta v Ráztoke. Novovybudovaná trať spolu s množstvom prachu dôkladne preverila všetkých účastníkov. Víťazom "kráľovskej" kategórie Muži - elite sa stal Lukáš Šplíchal.
Fotogaléria z prvého kola Moravsko Slovenského DH Cupu v Kálnici

Rýchla trať plná skokov, na ktorej každé zaváhanie a každá stratená sekunda znamená prehru. Prvé kolo Moravsko Slovenského DH Cupu ovládol v elitnej kategórii rakúsky jazdec Boris Tetzlaff pred svojím tímovým kolegom Manuelom Gruberom. Pódiovú trojicu uzatvára Čech Matej Charvát. MTBiker vám prináša fotogalériu z tohto preteku, ktorý bol zároveň vydareným otvorením DH sezóny na Slovensku.
V stredisku Bílá víťazne Mikulenka a Bártová

Výsledky nedeľňajšieho 6. kola pretekov CTM Moravsko-slovenský DH cup v zjazde horských cyklistov v stredisku Bílá: