Najnovšie články z kategórie MTBIKER centrum

Pozvánka: Testovacie dni Cannondale a GT 27-28.5 2017 v MTBIKER centre na Považí

Počas víkendu bude na testovanie viac ako 10 bicyklov, vrátane nového Cannondale Trigger 2 (M,L) ako aj Scalpel Si (M,L). Je toho však oveľa viac...
Pozvánka: Testovacie dni Pinarello 20-21.5 2017 v MTBIKER centre na Považí

Najlepšie je bicykel vyskúšať na vlastnej koži a pre Pinarello sa podobná testovacia akcia tento rok na Slovensku opakovať ani nebude. Využite preto unikátnu možnosť už tento víkend pozrieť a aj vyskúšať jedinečné bicykle, ktoré sú absolútnou špičkou.
Video: Testovacie dni Canyon 13-14.5. 2017 play_arrow

Video: Testovacie dni Canyon 13-14.5. 2017

Pozrite si malú ukážku, ako bolo v MTBIKER centre v sobotu počas testovačky Canyon. V nedeľu ešte máme zopár voľných termínov, tak ak máte čas, len príďte.
Pozvánka: Testovacie dni Kellys 29.4 - 30.4 v MTBIKER centre na Považí

Bicykle značky Kellys netreba príliš predstavovať, najlepšie, ak prídete a rovno ich vyskúšate na vlastnej koži.
Darček pre vás na výročie MTBIKER centra

MTBIKER centrum pred pár dňami oslávilo prvý rok svojho fungovania. Pripravili sme pre vás všetkých darček vo forme vernostného systému, nižšieho poštovného a rýchlejšieho dodania.
Pozvánka: Testovací deň Rock Machine už 22. 4 v MTBIKER centre na Považí

Najbližší testovací deň na vás čaká 19 testovacích bicyklov - rôzne modely od novinky Blizz cez Blizzarda s kolesami 27,5" aj 29", karbónové hardtaily Explosion, cestné modely, ebiky a ďalšie.
Video: Pumpa na bezdušové plášte play_arrow

Video: Pumpa na bezdušové plášte

Pumpa na bezdušové plášte Lezyne je prenosná alternatíva ku kompresorom, ktorá môže ušetriť kopec nervov pri ich nahadzovaní. Pozrime sa bližšie na to, ako sa s ňou pracuje.
Unboxing: Ghost Kato 2 na kolesách 29" (2017) - určený pre hobby jazdcov

Tentokrát sme sa zamerali na cenovo dostupnejší model ako tomu bolo v predchádzajúcich dieloch, konkrétne sa jedná o bicykel nemeckej značky Ghost na 29-palcových kolesách.
Video: Cannondale Scalpel-Si 2017 - bike, ktorý stiera rozdiel medzi XC a trail play_arrow

Video: Cannondale Scalpel-Si 2017 - bike, ktorý stiera rozdiel medzi XC a trail

V novom video formáte na našich stránkach si ako prvé predstavíme XC raketu Cannondale Scalpel-Si.
Unboxing: Magnetický cyklotrenažér Elite Novo Force 2017

Ako to už na jeseň a cez zimu býva, dni sú krátke, studené a na bicyklovanie vonku často nezostáva mnoho príležitosti. To samozrejme neplatí pre všetkých, ale určite je medzi nami veľká skupina, ktorá po práci či škole nemá príležitosť užiť si denné svetlo a aspoň trochu príjemnejšie teploty na svojom biku.
Nové cykloturistické trasy na Považí v okolí MTBIKER centra

Od augusta do októbra vyznačil Slovenský cykloklub dve nové cykloturistické trasy pod hradom Tematín. K existujúcej zelenej cykloturistickej trase, ktorá prepája Hrádok s hradom a MTBIKER trail cez Ihelník, pribudli dve nenáročné trasy.

Unboxing: Ghost Lector 3, model 2017 - horúca novinka

Medzi horúce novinky nastávajúcej sezóny bezpochybne patrí model Lector od známej a obľúbenej značky Ghost. Niektoré modely pre rok 2017 si už môžete prísť pozrieť k nám do MTBIKER centra. Exkluzívne vám prinášame fotreport z vybaľovania a skladania obľúbeného modelu Ghost Lector 3.