Najnovšie články z kategórie MTBIKER svet

Video: Marin Four Corners - na cesty pre dobrodruhov

Tento bicykel od kalifornskej značky mieri na všetkých, ktorým nejde primárne o športové výkony, ale majú silné “prieskumnícke” ambície.
Nová sekcia na webe venovaná aktivitám v MTBIKER centre

O našom centre sme zatiaľ veľa nepísali, ale práve nadišiel ten čas, kedy sa vieme zodpovedne pustiť aj do tejto formy obsahu a bližšie vám predstaviť centrum a veci okolo neho.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.
Video: Kellys Arwen Dutch - do mesta štýlovo

Bicykel neslúži len na tréning a zábavu, ale rovnako vie byť aj spoločníkom do mesta, na krátke presuny, či nákupy.
Unboxing: Felt Doctrine 3 2019 - keď rozhodujú sekundy

Felt Doctrine už na prvý pohľad v katalógu vo vás vyvolá pocit rýchlosti a ľahkosti. Vybalením z krabice a poskladaním sa tento predpoklad jedine potvrdí.
Pozvánka: Testovací deň Orbea - vidíme sa už v polovici apríla

S modelmi od značky Orbea ste sa na našich stránkach už neraz stretli, no teraz máte možnosť si ich vyskúšať na vlastnej koži, a to priamo u nás v MTBIKER centre.
Video: Rock Machine Blizz CRB 30 - na trail aj športovú jazdu

Tento karbónový model v sebe ukrýva skutočné široké spektrum možností a je len na vás, ktorým smerom ho doladíte.
Unboxing: Pinarello Prince Disk - rýchle poskladanie šípu

Páči sa vám oranžová? Ak nie, tak možno po tomto rozbaľovacom článku zmeníte názor...
Video: Ghost Lector 3.9 LC - na športové výjazdy a preteky

Úspešný model, ktorý vznikol pre potreby pretekárov, vstupuje do svojej ďalšej sezóny.
Unboxing: Fuji SL 2.1 Polar White  2019 – ľahší ako vzduch

Fuji SL 2.1 je cesťák, s ktorým budete doslova lietať. Je určený všetkým, ktorí milujú cestnú cyklistiku – či už sa chcete stať kráľom pelotónu, alebo si užiť výjazdy na bicykli s vašimi kamarátmi.
Unboxing: Superior Team 20 a 24 – pre mladých pretekárov

Cyklistika určite nie je iba vecou dospelých. Čo-to o tom by vedel povedať asi každý z nás a tieto modely od Superior budú rozhodne výbornou motiváciou pre mladých bikerov.
Video: Fuji Transonic Caja Rural DA Di2 - japonská strela

Japonská značka Fuji nie je u nás veľmi známa, no rozhodne má čo ponúknuť aj náročným jazdcom a pretekárom.