Najnovšie články z kategórie MTBIKER centrum

Poštovné zdarma a Vianočné tipy v MTBIKER shope

Aj keď sa vonku dá jazdiť ešte v krátkych nohaviciach, Vianoce sa nám blížia a viacerí už začínate myslieť na darčeky - či už pre blízkych, pre seba alebo pre svoj bicykel (však aj to je člen rodiny). Najbližší mesiac bude nákup v našom shope super výhodný - neplatíte poštovné a tovar môžete vrátiť až po Vianociach. A môžeme poradiť s výberom - viac v článku.
MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami

Ako ste si iste všimli, MTBIKER pred Vianocami spustil svoj vlastný e-shop. Od Vianoc ubehlo 5 mesiacov a my sa blížime k 1 500 vybaveným objednávkam a 3 000 zodpovedaným otázkam v zákazníckej podpore. Vaše objednávky nosíme aj na maratóny a môžete si u nás objednať nové modely GT a Cannondale bicyklov. Ale tu rozhodne nekončíme - prečítajte si čo chystáme a pomôžte nám vyladiť pre vás najlepší bike e-shop na Slovensku.
Vianočný výpredaj v MTBIKER shope - zľavy vyše 30%

Ak ešte nemáš vybavené darčeky pre bikera / bikerku v svojej rodine, alebo si chceš spraviť radosť pred ďalšou sezónou, teraz je Tvoja šanca. MTBIKER Shop má Vianočný výpredaj so zľavami vyše 30% na dresy, tričká, polokošele, ponožky a nálepky. Navyše poštovné je zdarma pri objednávky nad 25€. Akcia platí do vypredania zásob.
MTBiker Shop - Tričká, polokošele, šiltovky, ponožky, nálepky a podpora stránky

Online MTBiker shop oficiálne spustený! Objednávaj kvalitné tričká, polokošele, šiltovky, ponožky a nálepky s MTBiker logom. Prípadne si uži stránku bez reklamy a podpor nás v našej práci.