Najnovšie články z kategórie MTBIKER svet

Rozhovor: Z brigádničky dôležitou posilou tímu a tmelom celého kolektívu - Petra Rendvanská

Ako sa môže vyvinúť obyčajná brigáda pre MTBIKER a čo všetko sa dá vyskúšať za 3 roky, prezradí naša Peťa. Bikerka, milovníčka zvierat a zdravého životného štýlu.
Súťaž s cyklosmerovníkmi MTBIKER a SCK - ako spoločne prispievame k rozvoju cyklistiky

Spustili sme pre vás sľúbenú súťaž a prinášame vám informácie o tom, ako vznikla, aké sú jej pravidlá a ako ste sa do nej s nami v prvom kole zapojili.
Unboxing: Rock Machine Blizzard TRL 30-29 - dostupný hltač trailov

Univerzálne bicykle sú stále populárnejšie. Tento v hliníku je so zaujímavou cenou a má našincovi čo ponúknuť.
Rozhovor: Čo všetko sa dá zažiť u nás na predajni, prezradil Martin Talian

Ak trpíte „bicyklitídou”, ako to Martin nazval, naša predajňa je pre vás správnym miestom. S čím všetkých sa predajcovia stretávajú pri svojej práci, objasní tento rozhovor.
Unboxing: Superior XP 909 – hliník ľahký ako karbón

Cenovou hranicou mnohých bikerov pri kúpe nového MTB HT bicykla býva často suma 1 000 €. Čo za tieto peniaze ponúkne Superior?
MTBIKER shop: Značka Vortex, Mondraker v zľave a ďalšie zaujímavosti

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
Unboxing: Pinarello Dogma F12 Disk 2020 Limited Edition - topka v dostupnejšom kabáte

Rám schopný vyhrávať TDF v kombinácii s komponentami, ktoré robia túto raketu o niečo dostupnejšou.
Rozhovor: Tento chalan aj veľa vie, nielen že vyzerá milo. Náš Adam Milo!

Adam je talentovaný v mnohých smeroch, takže okrem jeho krásnych fotiek a videí z práce pre MTBIKER spoznáte aj jeho ďalšie aktivity.
Unboxing: Lapierre ZESTY TR 3.9 - dostupný univerzál

Kategória univerzálnych fullov naberá na popularite a vďaka vhodnej výbave sa stáva aj dostupnou.
Vyberáme prvý cestný bicykel - 8 vecí, na ktoré sa zamerať

Týchto 8 vecí je len základ a môže ich byť aj viacej, ale minimálne tieto by mali zaručiť to, že si vyberiete cestný bicykel, ktorý potrebujete a budete s ním spokojný.
Video: 12 rád, ako si vybrať ideálny GPS cyklopočítač

Každý cyklista potrebuje iné funkcie a vlastnosti zariadenia. Vďaka týmto 12 radám si budete schopní vybrať tú správnu značku a model.
MTBIKER shop: výber toho najlepšieho, začíname!