Najnovšie články z kategórie Mtbiker.sk

MTBIKER shop: Hranica 200 Gerlacherov pokorená, F12 vypredaná a ďalšie zaujímavosti

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
GERLACHING – my sme to dali na Dulickom kopci

„Kamaráti ma ukecali na zábavičku“. Takto opísal Gerlaching Falko a ja sa s týmto opisom plne stotožňujem. To je princíp Gerlachingu – zábava, sloboda jazdy, more potu a endorfíny.
Video: MTBIKER Častovský cyklookruh - pozvánka a ukážka trate

Pre zmenu jedno nesúťažné podujatie, kde môže štartovať celá rodina, starší biker alebo ebiker a dobrú atmosféru a pohodových ľudí si vychutná aj pretekár.
Rozhovor: Filozoficky založený IT guru s láskou k triatlonu - Michal Ráchela

Kto stojí za našou stránkou, aká je budúcnosť nakupovania bicyklov, či sú triatlonisti cyklistické nemehlá a aký dom si postaviť?
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - klasika, ktorá nestarne

V auguste sa dočkáme už 26. ročníka legendárneho MTBIKER Novodubnického maratónu, ktorý preverí všetky stránky jazdca - od technickej pripravenosti až po fyzickú spôsobilosť.
Rozhovor: Z brigádničky dôležitou posilou tímu a tmelom celého kolektívu - Petra Rendvanská

Ako sa môže vyvinúť obyčajná brigáda pre MTBIKER a čo všetko sa dá vyskúšať za 3 roky, prezradí naša Peťa. Bikerka, milovníčka zvierat a zdravého životného štýlu.
Rozhovor: Čo všetko sa dá zažiť u nás na predajni, prezradil Martin Talian

Ak trpíte „bicyklitídou”, ako to Martin nazval, naša predajňa je pre vás správnym miestom. S čím všetkých sa predajcovia stretávajú pri svojej práci, objasní tento rozhovor.
Rozhovor: Tento chalan aj veľa vie, nielen že vyzerá milo. Náš Adam Milo!

Adam je talentovaný v mnohých smeroch, takže okrem jeho krásnych fotiek a videí z práce pre MTBIKER spoznáte aj jeho ďalšie aktivity.
MTBIKER a Častovský cyklookruh – užite si pohodu

Tento rok sme sa rozhodli podporiť aj akciu, kde nejde len o naháňanie sekúnd a prekonávanie vlastných limitov.
Spoločná MTBIKER jazda na Zwifte

Ak si sa rozhodol zodpovedne jazdiť doma na trenažéri, tak vďaka Zwiftu a našej spoločnej akcii to môže byť zábava. Stretneš kamošov a spoznáš nových MTBIKER pozitívnych ľudí.
Rozhovor: Paťo prezradil, ako vznikajú články, testy, predstavovačky a aké akcie vás čakajú v roku 2020

Za čím všetkým dnes hľadať marketing, ako sa píšu PR články a čo môžu partneri ovplyvňovať v testoch a recenziách. Otvorene so Sales and Account manažérom Patrikom Slabejom.
Náš rok 2019 – zhodnotenie a plány na ďalšiu sezónu

MTBIKER je skutočne komplexný projekt a dnes sa v tomto duchu spolu ohliadneme za rokom 2019 a načrtneme plány do novej sezóny.