www.lapierre-bike.cz

Najčítanejšie články a videá na MTBIKERi (7123 článkov)

Video: Medveď na otváračke bikeparku Malinô Brdo

08.05.2017 254 047 48

Otváračka, na ktorú prišli úplne všetci...
Beskidy MTB Trophy 2010 - 3. - 6.6. 2010, Istebna, Poľsko

01.03.2010 234 538

Beskydy sú jednou z najzaujímavejších oblastí Karpát. Obec Istebna, ležiaca na mieste, kde sa stretávajú hranice troch štátov - to je miesto, kde sa koná jedinečný pretek na horských bicykloch a kde jazda v náročnom teréne pomáha vytvárať nezvyklý emocionálny zážitok. Náš pretek svojou náročnosťou, vysokou úrovňou a výnimočnosťou láka do tejto oblasti Európy naozajstných znalcov horskej cyklistiky. Spoločným menovateľom sú tu hory s veľkým "G" - Gory ( poľsky), nekompromisné, divé, pre mnohých nedobytné a nedostupné. Nie je náhoda, že pretek patrí medzi pretekmi tohto typu, k európskemu štandardu MTB
Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí

30.03.2016 122 496 31

Myšlienkou na vybudovanie základne pre eshop a zamestnancov s možnosťou poskytnutia ďalších zaujímavých aktivít pre cyklistov, sme sa začali intenzívnejšie zaoberať približne pred rokom. Ako čas plynul, jednotlivé veci začali naberať reálnejšiu podobu a posledné týždne už ani nevieme, kde nám hlava stojí. Budovu a interiér predajne sme stihli dotiahnuť, a tak vás môžeme s radosťou pozvať na kolaudáciu už túto sobotu 2.4.2016.
Držte si sánky - nové MTB video Dannyho MacAskilla

03.10.2014 96 717 51

Danny MacAskill je jeden z najlepších trialových riderov na svete a vyprodukoval už niekoľko úchvatných videí. Žiadne z nich sa však nepribližovali tomuto výkonu - kedy zobral svojho MTB fulla na ostrov Skye a vydriapal sa na jeho skalnaté vrcholy. A front-flip cez ostnatý plot je už len malá chuťovka...
Údržba, výmena a nitovanie reťaze

16.03.2013 88 996 42

Z Archívu. Je faktom, že najvačším pohlcovačom energie na bicykli je reťaz. V špinavej, suchej a hrdzavej reťazi sa stráca až 30% výkonu. Znie to síce neuveriteľne, ale je treba si uvedomiť, že reťaz sa skladá asi zo 100 vnútorných a vonkajších článkov, ktoré navzájom držia pohromade čapy. Vnútorné články, vonkajšie články, medzikrúžky a čapy sa pri pohybe vzájomne trú a jediným uľahčením trenia je mazadlo...
Radiaca sústava: nastavenie chodu prehadzovačky a prešmyku

28.12.2012 83 286 14

Prečo mi to neradí? Mám problém s prehadzovačkou! Časté a frekventované otázky na cyklistických fórach. Čo s tým, ukážem v tejto trilógii článkov. Posledný článok venujem nastavenie chodu prehadzovačky a prešmyku. Tento úkon si vyžaduje čas, treba sa s bikom trochu pohrať a prinajhoršom skúšať systémom pokus?omyl. Po prečítaní tejto trilógie článkov o nastavení radenia dúfam, že mnohí nešťastníci už budú schopní sami vyriešiť svoj „nevyriešiteľný“ problém.
Stredové zloženia a osky stredového zloženia

15.12.2009 53 726 16

V dnešnej téme si spravíme stručný prehľad o používaných stredových zloženiach s hlavným zameraním na horskú cyklistiku. Tento prehľad je informatívny a nemal by sa vnímať ako hĺbkový prehľad o všetkých používaných stredových oskách dostupných na trhu.
Stručný prehľad hlavových zložení a postup pri servisovaní

17.02.2011 50 364 14

Hlavové zloženie bicykla spája vidlicu s rámom a zabezpečuje ovládanie smeru jazdy na bicykli. Jeho poškodenie alebo opotrebenie má za následok zhoršenú ovládateľnosť bicykla. Prejavuje sa vôľou alebo naopak tuhosťou chodu pri otáčaní riadidlami. Problémy sa najčastejšie objavia po nesprávnej montáži hlavového zloženia, zadretím ložísk spôsobeným nečistotami alebo nadmerným dlhodobým zaťažovaním.
Kontrola a údržba nábojov

25.11.2009 40 162 29

Je tu druhý diel nášho seriálu o opravách a nastavení bikov s podtitulom 'Prečo sa to netočí?' Ak na svojom biku nemáte zapúzdrené ložiská na nábojoch, je viac ako pravdepodobné, že sa budete musieť čas od času pozrieť na náboje zblízka. Tento návod poradí, ako na to.
Výmena duše, kontrola a obúvanie plášťa a duše, lepenie defektu.

09.05.2013 39 005 32

Prvá časť nášho seriálu o servise, nastavení a výbere biku a všetkých jeho súčastí. V tejto časti sa dozviete ako správne vymeniť, či zalepiť, dušu a správne ju do kolesa vsadiť.
Servis kľúk HollowtechII

01.04.2013 37 616 48

Predvedieme si jednoduchú demontáž a montáž najčastejšie používaných kľúk od strednej triedy a vyššie v kolekcii produktov od značky Shimano. Tento návod využijete pri montáži horských kľúk HTII triedy Deore, LX, SLX, Saint, XT a v prípade kľúk mimo zostáv s označením FC-M542, 543, prípadne aj DXR ale aj pri cestných kľukách HTII Sora až Ultegra.
Prehľad systémov pruženia

03.01.2013 35 408 30

Rozsiahly sprievodca a radca vo svete celoodpružených rámov, ktorý vám objasní vývoj ale tiež výhody a nevýhody najpoužívanejších systémov celoodpružených rámov ako FSR alebo VPP, no môže vám tiež pomôcť pri výbere rámu s vlastnosťami presne podľa vašich predstáv !

1. 7+1 dôvodov, prečo mať cesťák (8 458)
  2. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 653)
  3. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 153)
  4. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (6 039)
  5. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 506)
  6. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 130)
  7. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (5 030)
  8. Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne (4 809)
  9. Servis a údržba – čo sa môže hodiť? (4 628)
  10. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 620)