Najčítanejšie články a videá na MTBIKERi

Pozvánka: Kolaudácia MTBIKER centra - nová predajňa a bike centrum na Považí

Myšlienkou na vybudovanie základne pre eshop a zamestnancov s možnosťou poskytnutia ďalších zaujímavých aktivít pre cyklistov, sme sa začali intenzívnejšie zaoberať približne pred rokom. Ako čas plynul, jednotlivé veci začali naberať reálnejšiu podobu a posledné týždne už ani nevieme, kde nám hlava stojí. Budovu a interiér predajne sme stihli dotiahnuť, a tak vás môžeme s radosťou pozvať na kolaudáciu už túto sobotu 2.4.2016.
Beskidy MTB Trophy 2010 - 3. - 6.6. 2010, Istebna, Poľsko

Beskydy sú jednou z najzaujímavejších oblastí Karpát. Obec Istebna, ležiaca na mieste, kde sa stretávajú hranice troch štátov - to je miesto, kde sa koná jedinečný pretek na horských bicykloch a kde jazda v náročnom teréne pomáha vytvárať nezvyklý emocionálny zážitok. Náš pretek svojou náročnosťou, vysokou úrovňou a výnimočnosťou láka do tejto oblasti Európy naozajstných znalcov horskej cyklistiky. Spoločným menovateľom sú tu hory s veľkým "G" - Gory ( poľsky), nekompromisné, divé, pre mnohých nedobytné a nedostupné. Nie je náhoda, že pretek patrí medzi pretekmi tohto typu, k európskemu štandardu MTB
Nové Shimano XT - zoznámenie a prvé dojmy

Sada Shimano XT je na trhu už od roku 1983 a vďaka svojim vlastnostiam si za viac ako 3 dekády našla obrovské množstvo priaznivcov. Poďme sa pozrieť na zmeny, ktoré XT podstúpilo do sezóny 2020.
Video: Medveď na otváračke bikeparku Malinô Brdo

Otváračka, na ktorú prišli úplne všetci...
Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších

Jednoprevodník a dvanásť prevodov, to je už nejakú dobu osvedčený recept na trail a enduro jazdenie. Aj keď je na trhu veľký výber, predsa len som sa na sadu SLX veľmi tešil. Poďme sa na ňu pozrieť bližšie...
Test: Veľký test svetiel - vneste trochu svetla do vašich výjazdov!

Ponuka svetiel na nočné jazdenie je poriadne široká. Neraz sa človek doslova stráca v rôznych výkonoch, vlastnostiach a režimoch. Ako a podľa čoho teda vybrať?
Test: Cyklo oblečenie X-BIONIC® - exkluzívne a extravagantné

Oblečenie X-BIONIC® je rozpoznateľné na prvý pohľad, o ich cyklistickej kolekcii to platí vďaka nohaviciam ešte viacej. Ako funguje toto netradičné riešenie, ako sa nosí v teple ich špeciálny materiál?
Test: Shimano GRX - gravel paráda z krajiny vychádzajúceho slnka

Nie je vôbec tajomstvo, že mi učaroval gravel segment, a tak isto je známe, že mám radšej Sram ako Shimano. Aj kvôli tomuto som sa obával, či to nebude mať nová gravel zbraň od Japoncov sťažené...
Test: Esi Chunky – pohodlie, istota a dlhá životnosť

O gripoch od Esi som prvýkrát začal uvažovať cca pred štyrmi rokmi, teda v roku 2013, keď som sa motal v depe medzi stánkami jednotlivých tímov na svetovom pohári v MTB XC v Novom Meste na Morave...
Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný

Powermetre boli v minulosti až na malé výnimky výsadou profesionálov. Tušíte správne, že za tým bola najmä vysoká cena, nedosiahnuteľná pre väčšinu bežných smrteľníkov. Tieto časy sa však našťastie menia.
Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke

Nezameniteľný vzhľad, ešte špecifickejší zvuk, výborná hmotnosť a veľmi dobré jazdné vlastnosti - to sú parametre, prečo mnohí z nás uvažujú o vylepšení svojho miláčika o karbónové kolesá. Aké to teda bolo na čiernych “galuskáčoch” od susedov?
V sychravom počasí komfortne – jesenné oblečenie Sportful

Rozdiel v teplotách v rámci dňa kolíše, občas už je mokro a aj keď svieti slnko, vietor vie byť pekne studený. Vďaka kúskom oblečenia od Sportful si jeseň napriek tomu užijete.