Najnovšie články z kategórie Najkrajsie Stupania

Najkrajšie stúpania – Ťatliakova chata alebo cesta do srdca Roháčov

Poďte s nami na miesto, kde máte chvíľami pocit, akoby ste sa ocitli priamo v niektorej horskej etape Gira. A keď nie, aspoň si doprajete poriadny kus slovenskej prírody...
Najkrajšie stúpania – Špania Dolina alebo spojenie cyklistiky a slovenskej histórie

Dať si pekne do tela a hore sa odmeniť nádherným prostredím. Kombinácia, ktorá má svoje jedinečné čaro a nájdete ho aj v tejto banskej lokalite.
Chata pri Zelenom plese - pod dohľadom najväčšej steny v Tatrách

Poďte s nami na netradičný vianočný výjazd, kde o zimnú atmosféru nebude núdza a kde sa cyklistika spája s históriou horolezectva v Tatrách.
Najkrajšie stúpania – Tichá a Kôprová dolina

Poďte sa s nami pozrieť do dvoch nádherných dolín, ktoré ležia na hranici Západných a Vysokých Tatier a sú zároveň aj oficiálnou cyklotrasou.
Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák

Vymeňte hlavný ťah za krásnu cestu lesom a otvorte si možnosti k ďalším trasám v okolí Javorníkov a Beskýd.
Najkrajšie stúpania – Huty alebo hranica medzi Oravou a Liptovom

U nás máme množstvo parádnych kopcov a nie každý je extra prudký, s veľkým prevýšením alebo vedie po rozbitej ceste. Dôkazom sú aj Huty, ktoré vás dostanú svojím okolitým prostredím a zaslúžia si miesto v našej sérii.
Výzva Gerlaching - poďte sa stať Gerlacherom

Ako prebiehal prvý pokus Gerlachingu a čo treba spraviť, aby ste sa stali súčasťou novej výzvy, ktorej názov raz zľudovie.
Najkrajšie stúpania – Sliezsky dom alebo cesta do srdca Vysokých Tatier

Formou videa a článku sa pozrieme na legendárne stúpanie, ktoré má nielen poctivé parametre, ale rovnako panorámy hodné "exportu" do zahraničia.

Video: Najkrajšie stúpania - Ötztaler Gletscherstraße - 11 % priemer do výšky 2 800 m

Vyskúšať si vplyv nadmorskej výšky na svoj výkon môžete veľmi dobre na tomto rakúskom kopci, ktorý je ku všetkému aj poriadne strmý...odmena ale rozhodne stojí za to.
Video:  Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m

Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m

Za týmto kopcom som rozhodne nemusel cestovať ďaleko a využil som domáce prostredie Lúčanskej Malej Fatry.
Video: Najkrajšie stúpania -  Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Video: Najkrajšie stúpania - Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Práve kopce sú tým klasickým korením cyklistiky a dnes si spolu prejdeme jeden skutočne poriadny.