Najnovšie články z kategórie Nemecko

EUROBIKE 2018 - Pastva pre oči všetkých cyklonadšencov

Pocity skutočného cyklistického nadšenca na EUROBIK-u sú porovnateľné s tými, ktoré zažíva dieťa v hračkárstve. Poďte sa pozrieť na ďalšiu várku hračiek, ktoré číhali na návštevníkov najväčšej cyklistickej výstavy.
EUROBIKE 2018 - Ďalšia várka technických zaujímavostí

Po prvých troch častiach príbeh fotoreportov nekončí a dnes máte možnosť opäť nahliadnuť do expozícií značiek, ktoré so sebou na EUROBIKE priniesli niečo nové alebo zaujímavé.
EUROBIKE 2018 - Zaujímavosti zo sveta cestnej cyklistiky

Doslova módne prehliadky medzi talianskymi výrobcami bicyklov, nové materiály, netradičné farby a tvary, odvážny japonský špeciál a aj drevené bicykle. Poďme sa spolu bližšie pozrieť na zopár zaujímavých kúskov...
Video: EUROBIKE 2018 - zaujímavosti zo sveta cestnej cyklistiky, gravel a triatlonu

V cestnej cyklistike sa vždy spája tradícia a snaha o technologický pokrok. Naopak, gravel je akýsi svieži vietor a snaha prelomiť tradičné konvencie. Čo nás zaujalo, nájdete vo videu.
EUROBIKE 2018 – Technické zaujímavosti 3. časť

Preskúmať všetkých 12 hál za dva dni je doslova nadľudský výkon, ktorý mala problém zvládnuť aj naša redaktorská partia. Zvolili sme však taktiku začať naplno a postupne pridávať a výsledkom je ďalší nadupaný fotovýber toho najzaujímavejšieho.
Video: EUROBIKE 2018 - SRAM NX Eagle, alebo 12 rýchlostí ešte dostupnejších

Rozmýšľate nad jednoprevodníkom bez adaptérov a kompromisov, no stále vás odrádza vysoká cena? Možno zmeníte názor pri novinke z dielne SRAM-u.
EUROBIKE 2018 – Technické zaujímavosti 2. časť

Prvý deň na výstave sme sa zorientovali a dnes už trochu pritvrdíme. Inovácií bolo viac než dosť a niektoré prekvapili dokonca aj nás.
Video: EUROBIKE 2018 - zaujímavosti zo sveta MTB

Pozrite si, čo nás zaujalo v neustále sa rozvíjajúcom svete horskej cyklistiky. Uvidíte novinky od Tune, DT Swiss, Syncros, PINION a mnohé ďalšie.
EUROBIKE 2018 – Technické zaujímavosti

Najväčšia cyklistická výstava na svete po necelých jedenástich mesiacoch opäť otvorila svoje brány a my sme pri tom samozrejme nemohli chýbať. Poďte sa pozrieť na prvú časť krátkej ochutnávky technických zaujímavostí.
Druhé kolo Svetového pohára – novinky, súboje, pády a návrat kráľa

Nemecký Albstadt priniesol atraktívnu novú disciplínu, výbornú divácku kulisu, poriadne šmykľavú trať a rovnako návrat kráľa.
Video: Nemecký Albstadt privítal jazdcov poriadne bahnitou traťou

Na druhom kole Svetového pohára XCO sa rozhodne prášiť nebude. Tréning na okruhu už prebieha a takto sa na ňom jazdci kĺžu...
Video: MTBIKER tím na Eurobike 2017 - prehľad zaujímavostí a stretnutie Daniela Lloyda

V utorok začala najväčšia bike výstava na svete, kde je predstavných viacero noviniek pre nadchádzajúcu sezónu 2018. V skratke náš prvý deň, kde Kimlo a Bimjeam hľadali zaujímavý obsah, ktorý budeme v najbližších dňoch postupne vydávať...