Najnovšie články z kategórie Nemecko

Chopiť sa možnosti alebo, ako som bicykloval v Nemecku počas služobky

Nestáva sa často, že služobná cesta poskytne čas na vaše hobby. Sám nie som výnimkou. Cestujem pomerne často - letecky aj autom a za posledné tri roky som na svoj koníček v rámci "služobky" (horská cyklistika) ani nepomyslel.
Fotogaléria: Návšteva v centrále nemeckého výrobcu bikov Ghost

Minulý týždeň sme sa boli pozrieť na novú kolekciu Ghost 2017, ale fotografie zatiaľ nemôžu byť publikované, respektíve, nové modely sme nemohli fotografovať. Absolvovali sme však prehliadku továrne a centrály spoločnosti v nemeckom meste Waldsassen, kde sme fotografovať mohli, a tak môžeme priniesť fotoreport zo zákulisia výroby, resp. skladania bikov.
Corratec - nemecká bike značka s viac ako 25-ročnou históriou PR článok

Corratec - nemecká bike značka s viac ako 25-ročnou históriou

Počas tohto obdobia zaznamenali biky z našej produkcie rôzne menšie, ale aj väčšie úspechy v bežnom hobby jazdení, či v popredných európskych a svetových bike súťažiach. V nasledujúcom krátkom zostrihu uvidíte v skrate to najlepšie a ak vás zaujíma aktuálna kolekcie 2016, nájdete ju na corratec.com.
Návšteva centrály Canyon v nemeckom meste Koblenz

Aké je to za bránami centrály spojenej s továrňou, kde sa vyvíjajú, testujú aj skladajú bicykle Canyon? Prehliadka neobišla ani miesta, kde je zakázané fotografovať, takže vidieť je toho pomerne dosť.
Preteky v zjazde na bicykloch priamo v nákupnom centre už aj v Bratislave

Tento rok DownMall Tour 2016 tvorí až 6 pretekov, ktoré sa odohrajú – 3x v Nemecku, po jednom v Maďarsku a na Slovensku a finálová jazda sa uskutoční v Prahe. Preteky pozostávajú nie len zo zjazdovej časti v obchodnom dome, ale je pripravený aj BMX a MTB freestyle contest. Určite si príďte vychutnať adrenalínovú atmosféru, ktorá zavíta už o pár dní do Bratislavy.
Hľadanie zaujímavých trailov vo svete PR článok

Hľadanie zaujímavých trailov vo svete

Jazdci pod patronátom Specialized cestujú po celom svete a natáčajú videá na predstavenie zaujímavých bike lokalít. Na jednom mieste je možné uvidieť výjazdy od Nového Zélandu až po Maui v USA.
Tour de France 2017 so štartom v Nemecku

Štvrtý nemecký začiatok v histórii slávnych etapových pretekov potvrdili organizátori zo spoločnosti Amaury Sport Organisation (ASO). Do úvahy pripadal aj anglický Londýn, ale v septembri svoju kandidatúru stiahol.
Nemecké singláče v podaní Specialized

Okrem nádherných hôr a rôznych typov cyklotrás, môžete natrafiť aj na voľne pasúce sa kravy, keď si to budete uháňať dole singláčom. Krásnych miest na bikovanie je na Slovensku či vo svete veľa a určite má čo ponúknuť aj Nemecko.
Reportáž: EuroBike 2015 – Nové trendy a prvé dojmy

Minulý týždeň sme boli spolu s Červom a chalanmi z ProCycling (Bianchi) dva dni na EuroBiku, kde bolo toho vidieť až až. Medzi hlavné tredy patrilo značné rozšírenie kotúčových bŕzd na cestných bicykloch, 27,5+ pri MTB bikoch a širšia ponuka elektrobikov, kde pohon prezentovalo viacero výrobcov vrátane spoločnosti Shimano. Do popredia sa dostávajú aj cestné bicykle vhodné do náročnejšieho terénu, ktorým predpokladám slušný úspech.
Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.
Nemecká kvalita v znamení GHOST: Zistite viac o bajkoch a zaujímavej histórii samotnej značky PR článok

Máte radi značku GHOST? Jej krásny a dizajnérsky oceňovaný bajk RIOT nie je to jediné, čim sa táto značka môže pochváliť, pretože Ghost je v súčasnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich výrobcov na trhu. Poctivé nemecké bajky si môžete zakúpiť až v 40 krajinách sveta a naše Slovensko je jednou z nich. V krátkom video sumáre sa dozviete nie len to ako GHOST vznikol, ale aj ako napredovali vo vlastnom vývoji až k súčasnej modelovej rade 2015. Pre viac informácii kliknite na ghost-bikes.com.
Ako zísť štít na biku

Trošku extrém, ale za zážitkami treba ísť. Bolo by zaujímavé, keby povolia niečo podobného aspoň z jedného štítu vo Vysokých Tatrách... Toto video je však z Nemecka, konkrétne z vrcholu Zugspitze.