Najnovšie články z kategórie Novinky

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015 PR článok

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015

Tento rok ponúka Canyon množstvo vylepšení a v predstavovanom širokom spektre nových bikov si nájde každý cyklista kvalitný stoj podľa svojich predstáv. Pozrite sa bližšie na novinky a vylepšenia z dielne Canyon.
Shimano Deore XT 1x11 - Rýchly prierez novou sadou

Nové Shimano Deore XT nie je len o 1x11, aj keď to je určite najväčšia zmena. Pozrite sa aj na ďalšie zaujímavé novinky, ktoré táto "dostupnejšia" rada (oproti XTR) priniesla.
Horúca novinka: Shimano Deore XT vo verzii 1x11 ale aj s možnosťou 2x11 a 3x11

Trend jedenásť kolečka napreduje a od sezóny 2016 bude dostupné aj v prevedení Deore XT. Po vzore rady XTR prichádza Deore XT M8000, ktoré ponúkne na výber 1x11, 2x11 a 3x11 prevodový systém, aby si mohol vybrať každý typ jazdca horskej cyklistiky.
Prihlasovací systém MTBIKER pre všetkých a úplne ZADARMO

Pridanie inzerátu v bazári, komentovanie článkov, možnosť diskusie vo fóre, nákup cez náš Shop či evidencia výjazdov v tréningovom manažéri. Konto každého cyklistu na MTBIKER prináša viacero funkcií, ktorými sa snažíme ponúknuť čo najviac služieb pod jednou strechou.
Hľadáte poriadny fatbike? Potom je tu PIVOT Cycles LES FAT

Komplet karbónový fatbike so špeciálnymi pätkami SWINGER II, ktoré robia z tohto tátoša zaujímavý univerzál. Pozrite sa, v čom spočíva uvedené vylepšenie ako aj fotografie detailov a video, na ktorom dostal fatbike riadne zabrať.
FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin PR článok

FELT EDICT FRD - Najlepší MTB XC celoodpružený bike podľa World of MTB Magazin

Skombinujte efektivitu odpruženia Fast™ s rámom z uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme®, ktorý je takmer nezastaviteľný a dostanete Edict FRD. Patentovaná technológia uhlíkových vlákien UHC Ultimate+TeXtreme® ponúka najľahší, najpevnejší rám v sérii Edict. Niekoľko rokov vo vývoji, ale počkať sa oplatilo. Spoznajte lepšie tento vydarený bike!
Nová kolekcia cestných bicyklov Rock Machine Raceride 2015 aj s kotúčovými brzdami PR článok

V novej modelovej rade cestných bicyklov Rock Machine Raceride zaujme niekoľko noviniek. To, že cestné bicykle Rock Machine sú koncipované ako pretekárske špeciály s dôrazom na presné ovládanie a pretekársky ušitú geometriu bolo zrejmé už v predošlej kolekcii. Od sezóny 2015 sú extrémne tuhé, zároveň však pohodlné karbónové modely vybavené aj kotúčovými brzdami, vďaka ktorým budete mať zjazdy pod kontrolou ako nikdy pred tým.
Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015 PR článok

Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015

Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015

Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.
Katalóg bikov: CTM 2015

Novinky, upgrady, ale aj overené klasiky. Taký je katalóg CTM pre sezónu 2015! Okrem množstva horských bicyklov CTM prináša aj 4 cestné modely. Vlna 650b resp. 27,5" dostihla viacero modelov a dokonca aj v kategórií DH. Stačí si len prelistovať online katalóg a budete vedieť viac...
Novinky RIDE na sezónu 2015 PR článok

Novinky RIDE na sezónu 2015

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...
Specialized v spolupráci s tímom F1 vytvoril unikátny bike: S-WORKS McLAREN TARMAC

Spolupráca firiem Specialized a McLaren prináša každoročne do sveta bicyklov zaujímavé novinky a vylepšenia. Ladenie bicyklov v aerodynamickom tuneli, skúsenosti z F1 a používanie špeciálnych materiálov približuje bicykle Specialized k dokonalosti.