Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Craft - nie sú nohavice ako nohavice, hlavne tie cyklistické PR článok

Craft - nie sú nohavice ako nohavice, hlavne tie cyklistické

Cyklistické nohavice patria medzi najzákladnejší doplnok každého jazdca. Nezáleží na tom, či ste amatér, profesionál, alebo bicykel využívate len ako dopravný prostriedok v rámci mesta. Tento doplnok má nejednu dôležitú úlohu, a to bez ohľadu na váš štýl.
Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami PR článok

Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami

Ak sa vám zima doslova derie pod kožu, častokrát zabalíme naplánovaný výjazd už v úvode. Nepodceňujte preto zimné jazdenie a vybavte sa pre rôzne podmienky.
Na cesťáku v daždi - čo si obliecť - 1. časť

Ako radšej nepchať igelit do ponožiek a ďalšie tipy na jazdenie za mokra a v daždi hlavne na cestnom bicykli.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu PR článok

Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy PR článok

Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy

Zima je ročným obdobím, kedy to majú cyklisti trochu náročnejšie. O to viac, ak patria k nežnejšiemu pohlaviu. Dnes sa pozrieme na doplnky, ktoré môžu pomôcť.
Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť PR článok

Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť

Čím ďalej tým viac budú rána chladnejšie, počas dňa na bicykli nás môže postretnúť ochladenie a pri skorých ranných a neskorých večerných výjazdoch už bude úplná samozrejmosť, aby ste si chránili ruky a nohy pred chladom.
Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple PR článok

Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple

Pri jazde v chladnejších podmienkach je úplne kľúčová spodná vrstva, ktorá nás chráni pred chladom, udržuje v teple a navyše sa stará o odvádzanie potu. Dnes sa pozrieme na niektoré konkrétne kúsky.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie PR článok

Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie PR článok

Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie

Pomaly sa presúvame do mesiacov, počas ktorých sa vrstvy nášho oblečenia budú znásobovať.
Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku

Ak jazdíte radi v horách a tiež vtedy, keď nie sú úplne ideálne podmienky, dobre zvolené oblečenie je skutočne základ. A práve na to je zameraná špeciálna kolekcia s viacerými novinkami.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite PR článok

Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.