www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Oblecenie' (193 - 204 z 254 článkov)

Doplnky pre cestnú cyklistu – zopár tipov na zaujímavé produkty

PR 29.06.2017 4 598

Aj keď sa hovorí, že cyklistika je len jedna, sú rôzne špecifické doplnky, ktoré zaujmú konkrétnu skupinu – v tomto prípade milovníkov asfaltu.
Doplnky pre skoré ranné tréningy a neskoré príjazdy

PR 24.06.2017 8 414

Ak jazdíte často ráno alebo neskoro večer, narazíte na určité špecifiká, ktorým sa dá veľmi ľahko prispôsobiť, teda zvýšiť komfort a hlavne bezpečnosť.
Príbeh o švédskej legende, ktorá tento rok oslavuje 40 rokov

PR 17.06.2017 4 231

Značka Craft, to je synonymum pre funkčné, ergonomické oblečenie vyvíjané v spolupráci s najlepšími športovcami.
Test: Cyklistické oblečenie ELEVEN - výborná kvalita z Čiech a za prijateľnú cenu

13.06.2017 7 804 20 10

Na testovanie sa mi dostal set oblečenia od slovenského zastúpenia značky ELEVEN, a to konkrétne celorozopínací dres s krátkym rukávom, krátke nohavice s trakmi, kompresné návleky na nohy, ponožky a rukavice.
Video:  Endura Helium - univerzálna bunda takmer na celý rok

Video: Endura Helium - univerzálna bunda takmer na celý rok

08.06.2017 3 662 2 6

Niektoré kúsky oblečenia nájdu využitie počas celého roka a medzi ne patrí aj bunda Endura Helium. Použité materiály a spracovanie umožnia jej využitie v každom ročnom období a vďaka mierne voľnejšiemu strihu bude sedieť aj tým, ktorí nechcú úplne obtiahnuté oblečenie.
Video: Carrera SL-7 - talianska karbónová klasika

15.05.2017 4 008 4 2

Cestný celokarbónový bicykel klasických tvarov postavený na ľahkom ráme, ktorý zaujme ako začínajúcich, tak aj pokročilých cyklistov hľadajúcich overenú klasiku od talianskeho výrobcu.
Test: Odolné kraťasy do každého počasia a ľahká bunda Polaris

27.04.2017 7 637 2

Oblečenie pre cyklistov od anglickej značky Polaris sme už predstavili vo viacerých článkoch, ale teraz sme si v teste zobrali na mušku nové kúsky vhodné hlavne na prechodné obdobie – pánske kraťasy AM Repel 500 a dámsku bundu Aqualite Extreme.
Video: Oblečenie (nielen) na prechodné podmienky

24.04.2017 6 468 18

Ako sa obliecť, keď nie je ešte teplo na krátky rukáv, no ani zima na hrubé a teplé veci?
Test: Castelli Prosecco LS – ideálna vrstva pri intenzívnom výjazde, ak sa ochladí

20.04.2017 7 166 6 6

Hľadáte vhodný základ na intenzívne výjazdy pod bundu alebo dres, ktorý máte celkom na telo? Odpoveďou môže byť Castelli Prosecco LS...
Video: Carrera AR 01 - Overená kvalita a tradícia pre maximálny výkon

16.04.2017 5 984 15

Čistokrvný a nekompromisný aero pretekár, ktorý osloví nielen pretekársky zameraných cyklistov, ale aj tých, ktorí sa chcú odlíšiť a potrpia si na kvalitu a tradíciu z Talianska.
SMS Santini – ideálne kúsky na jar a prechodné obdobie

PR 15.04.2017 5 508

Jar je bez debaty jedno z najkrajších období na cyklistiku – miznú nepríjemné kamienky pri ceste, postupne sa otepľuje a hlavne nechýba to nadšenie po zime. Môže byť ale trochu zradná, pretože prvé lúče slnka evokujú vyraziť hneď v krátkom, kedy nás ešte studený vietor vráti rýchlo späť do reality.
Test: Zateplený dres Santini Vega Acquazero, bunda do sychravého a chladného počasia

07.04.2017 5 361 10 6

Santini vyrába kvalitné cyklistické oblečenie s označením Made in Italy a dokonca aj použité materiály sú vyrobené v Taliansku, nakoľko história a tradície sú pre rodinnú firmu Santini dôležité.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 811)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 566)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 478)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 371)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)