www.parktool.com

Články v kategórii 'Oblecenie' (241 - 252 z 254 článkov)

Dlhoročné skúsenosti: Starostlivosť o funkčné materiály - čistenie a pranie

04.11.2015 19 181 51 34

Či už máte bundu za 150 alebo za 70 eur, vždy budú mať jedno spoločné. Treba sa o ňu aj adekvátne starať, aby dokázala čo najlepšie a najdlhšie plniť svoju funkciu. V dnešnom článku by som rád predostrel zopár tipov ohľadom čistenia a prania funkčných materiálov...
GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR – to najlepšie z kolekcie jeseň/zima

PR 27.10.2015 9 635 34 7

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.
Dlhodobé testovanie: Castelli návleky a kraťasy s materiálom Nanoflex

13.10.2015 6 481 20 23

Všetky produkty v dnešnom teste sú vyrobené z materiálu s názvom Nanoflex. O čo vlastne ide a čo sa skrýva za tajuplným názvom? V podstate za tým celým stojí snaha čo najlepšie skĺbiť dve protichodné vlastnosti – vodeodolnosť a priedušnosť.
Test: Louis Garneau Course Speedzone Vest – tak trochu iná vesta

06.10.2015 4 638 29 15

Občas sa stane, že ma nejaký produkt upúta hneď na prvý pohľad. To platí aj v prípade vesty, od u nás trochu menej známej značky, Louis Garneau. Človek by si v dnešnej dobe myslel, že na veste už nie je pomaly čo zlepšovať, no stačí jeden šikovný nápad a hneď sa veci majú trochu inak...
ELEVEN  - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

ELEVEN - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

PR 01.10.2015 6 281 8 2

Pokiaľ na ďalšiu sezónu plánujete nákup oblečenia na bicykel, nemali by ste určite prehliadnuť značku ELEVEN - Sportswear a internetový obchod.
Test: Oblečenie do premenlivého počasia - Castelli Gabba a Nanoflex

29.09.2015 12 096 26 23

Prší, neprší, fúka, nefúka - a chce sa mi vlastne vôbec? Aj tak neviem čo si mám obliecť a než vyberiem vhodný variant, už je zase inak. Kašlem radšej na to :-). To je celkom častý scenár (samozrejme trošku zveličený) v prípade prechodného obdobia akým je jar alebo jeseň.
Dlhoročné skúsenosti: Funkčné prádlo - neviditeľný základ

17.03.2015 10 600 26 44

Celá myšlienka na článok mi napadla, keď som si robil poriadok v skrini (čo teda nebýva veľmi často) a zistil, že mám viacej funkčného prádla ako menší kontinentálny team :). Za tie roky sa to postupne nabalilo vďaka faktu, že ma vždy viac fascinovali funkčné materiály, ako veci na bežné nosenie do spoločnosti :).
Bikovanie v zime: 2. časť - Oblečenie ako základ

28.01.2015 23 193 68 73

Ak by som mal začať od najdôležitejšej veci, ktorá sa týka jazdy v zime/nečase, tak minulý prvý diel (zimný bike setup) by bola asi chyba. Jazdiť sa dá s trochou nadhľadu aj na „ukrajine“, ale práve vhodne zvolené oblečenie je často ten kľúčový faktor, ktorý rozhodne o tom, či vás to bude baviť alebo nie. Práve znalosť tejto problematiky odlišuje zimných jazdcov od bláznov, ktorí idú dobrovoľne vonku klepať kosu :).
Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov

PR 10.09.2014 3 343 4 6

Nová značka cyklooblečenia Silver Wing je zameraná najmä na technické MTB jazdenie trail a enduro. Prvé produkty špecifického dizajnu aj strihu sa začali predávať v roku 2011 a ponuka neustále rastie. Krátke nohavice doplnili tri modely rukavíc, dva dresy a vnútorné nohavice s vložkou.
Športová bunda, skvelý partner cyklistu

24.10.2013 8 389 2

Pokračovanie rozhovoru s Petrom Schwarzom, v ktorom sa bližšie pozrieme na výber ideálneho spoločníka do nepriaznivého počasia v podobe športových búnd
Termoprádlo - základný kameň obliekania

17.10.2013 8 685 2 4

Dnešný rozhovor s Petrom Schwarzom, zastupujúcim spoločnosť Gamisport.sk, vám prezradí niekoľko základných tipov a rád pri výbere nového termoprádla do vášho šatníka
Návrat k prírode s dresmi Sensor Merino

PR 27.04.2013 2 430 0

Prírodné materiály boli pred niekoľkými rokmi jednoznačne vytlačené tými syntetickými, no dnes sa na trh dostávajú zdokonalené prírodné materiály ako vlna Merino a spôsobujú návrat k prírode. Oblečenie Sensor je vyrobené z vysoko kvalitnej vlny Merino z Nového Zélandu. Dresy vyrobené z tohto materiálu sú veľmi príjemné na tele a vďaka jemným a dlhým vláknam prirodzene absorbujú a odvádzajú vlhkosť. Vlna Merino použitá na dresoch Sensor hreje aj keď je vlhká.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 292)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 811)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 563)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 472)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 356)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 076)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)