Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Športové oblečenie ELEVEN – zákazková výroba dresov PR článok

Športové oblečenie ELEVEN – zákazková výroba dresov

Česká firma ELEVEN sportswear má od roku 2015 svoje zastúpenie aj na Slovensku. Okrem pestrej ponuky športového oblečenia a doplnkov, ponúka aj zákazkovú výrobu svojich produktov.
Test: Trailové šortky Polaris Discovery - odolné a pohodlné

Keď som prvýkrát videl traky na týchto kraťasoch, tak som sa smial a hneď ich dal dole. Neskôr som to však predsa len vyskúšal a ako to dopadlo sa dočítate nižšie.
Ľahká ochrana pred vetrom ako povinná výbava PR článok

Ľahká ochrana pred vetrom ako povinná výbava

Vietor vie cyklistov potrápiť v každom ročnom období, preto sa rozhodne oplatí mať v zálohe kúsky, ktoré pomôžu zvýšiť komfort z jazdy a ochránia.
Video: Výber bundy do premenlivých podmienok

Nájsť vhodné oblečenie v prípade neustále sa meniacich podmienok, môže byť niekedy celkom oriešok. No sú kúsky, ktoré vedia celý tento proces výrazne uľahčiť.
Test: Oblečenie od SMS Santini pre dni, keď sa pravidelne strieda chlad a teplo

Jarné slnečné lúče bývajú často zradné a klamlivé. Pre takéto prípady je vždy dobré byť pripravený a vedieť, aké kúsky oblečenia si vziať na seba, alebo do vrecka dresu ako zálohu.
Výbava na preteky alebo, ak ide o minúty a sekundy PR článok

Výbava na preteky alebo, ak ide o minúty a sekundy

Pre mnohých je sezóna možnosťou zúročenia tréningu a porovnania svojich síl s ostatnými na pretekoch. Tomu je dobré prispôsobiť aj niektoré doplnky.
CRAFT - výber správnej bundy na prechodné obdobie a leto PR článok

CRAFT - výber správnej bundy na prechodné obdobie a leto

Dobrá bunda sa hodí nielen počas zimného obdobia, ale svoje bohaté využitie nájde aj počas jari alebo chladnejších letných dní. Ktorú vybrať?
Test: Oblečenie do výraznejšie chladných dní od SMS Santini

Či už na konci sezóny alebo v jej úvode, často na výjazdoch bojujeme s chladným a veterným počasím. Nastáva dilema, aké kúsky cyklistického oblečenia vytiahnuť zo šatníka, aby sme výjazd nepretrpeli, ale si ho užili v zdraví a pohodlí.
Test: Oblečenie pre MTB od značky Polaris – odolnosť na prvom mieste

Hľadáte funkčné oblečenie na vaše výpady do terénu, a pritom požadujete odolnosť, komfort a civilnejší vzhľad? Podobný mix vlastností by mal ponúkať práve Polaris a viac sa dozviete v teste.
Test: Dainese AWA HYBRID – ukážkovo funkčná bunda pre široké spektrum aktivít

Už na prvý pohľad to vyzerá, že sa jedná o bežnú bundu vyrobenú z kombinácie viacerých materiálov. Avšak, ak sa pozrieme bližšie, ide o na dômyselne navrhnutý produkt, využívajúci najmodernejšie technológie, s cieľom dosiahnuť čo najvyšší výkon...
SMS Santini - originálna edícia vo farbách Trek-Segafredo PR článok

SMS Santini - originálna edícia vo farbách Trek-Segafredo

Dajte vedieť vďaka špeciálnym a originálnym tímovým edíciám kvalitného oblečenia jasnejšie najavo, koho ste fanúšikom. Samotným dresom tímová kolekcia iba začína a na výber je dnes už omnoho viac kúskov...
Nepodceňujete oblečenie pri jarných kilometroch - ľahká a vzdušná ochrana PR článok

Nepodceňujete oblečenie pri jarných kilometroch - ľahká a vzdušná ochrana

Úvodné jarné kilometre sú naozaj vzpruha po mrazivej zime, no podceniť oblečenie sa nemusí vyplatiť – najmä vzhľadom na vaše zdravie.