Najnovšie články z kategórie Odpruzenie

Tlmiče – základné rozdelenie

Možno si si povedal, že je čas posunúť latku tvojho jazdenia kúpou lepšieho tlmiča a možno skladáš komplet nový bike. Tak či onak, tlmič je jedna z najdôležitejších funkčných súčastí celoodpruženého bicykla.
Test: Giant Trance 29 2 - nízkozdvihový trailový boss

Musím sa vám priznať, keď má prísť na test bicykel, tak väčšinou ani nepozerám špecifikáciu a radšej sa nechám prekvapiť.
Test: Lapierre Prorace SAT 629 – francúzska stíhačka útočiaca na komfort

Bicyklov, ktoré riešia dilemu medzi fullom a HT-čkom je na trhu čím ďalej viac. V dnešnom teste sa na tento vývojový medzistupeň pozrieme optikou francúzskej značky Lapierre a jej modelom Prorace SAT 629.
ShockWiz – keď odpruženie myslí

Minule sme predstavili Fox LiveValve, ktorý dokáže na základe vonkajších podnetov regulovať odpruženie. Aj ShockWiz-u je možné prisúdiť prívlastok mysliaci, keďže vyhodnocuje na základe impulzov určité dôsledky.
Fox Live Valve – inteligentné prispôsobenie sa terénu

Pokrok je nezastaviteľný, čomu nasvedčuje aj technologická stránka každoročne sa prezentujúcich noviniek. Medzi najprogresívnejšie patrí odpruženie, kam spadá aj počin od Fox.
Nastavenie pruženia - točítka s otáznikom

Minule sme si povedali niečo o základnom nastavení pruženia na vašom horskom bicykli. Dnes sa do toho zavŕtame hlbšie a vidlicu s tlmičom doladíme vďaka nastaveniu odskoku a kompresií.
Nastavenie pruženia - základ komfortu a kontroly

Ani to najlepšie odpruženie nebude dobre fungovať, ak nespravíte aspoň základné nastavenie. Ako na to?
Celoodpružené bicykle do 4 000 € pre all-mountain a enduro PR článok

Celoodpružené bicykle do 4 000 € pre all-mountain a enduro

Ak vás to ťahá najmä do náročného terénu a radi by ste niekedy vyskúšali aj enduro, budete zrejme potrebovať nejaké tie milimetre zdvihu navyše.
Video: Základná starostlivosť o vidlicu a tlmič

Zopár jednoduchých úkonov nám pomôže udržať hladký chod “pruženia” a predĺžiť servisný interval.
Video: Správne nastavenie tlaku vidlice a tlmiča

Ak chcete, aby pruženie pod vami pracovalo čo najlepšie, je prvoradé správne nastavenie tlaku. Ako na to?
Test: Darčekové balenie Brunox - sada mazania na údržbu v praktickom kufríku

Brunox sa zaoberá výrobou mazacích prostriedkov a olejov, ponúka mnoho kvalitných a overených prostriedkov. V tomto teste sa bližšie pozrieme na darčekový set Brunox, ktorý obsahuje tri najpoužívanejšie produkty, ktoré sme si doteraz mohli kúpiť iba samostatne. Všetky produkty v kufríku majú svoje miesto a spolu s elegantným obalom vytvárajú celok vhodný pre každého bikera. Poďme sa detailnejšie pozrieť na obsah kufríka.
Vo Whistleri to ide aj bez pruženia a na cyklokroske

Podarené video, ktoré ukazuje, že ak chceme byť v bikepaku cool, jednou z možností je jazdiť na cyklokroske a v elasťákoch. A tiež, že kto pri tom nepadá, jazdí pod svoje možnosti. Ak to máme v ruke, netreba sa báť ani trochu väčších skokov, no pri dopade treba myslieť na fakt, že nie je priestor na chyby. Každopádne, pre Francúza žiadny problém, kedže si pekne strihol populárnu trať v kanadskom Whistleri. Byť cool nie je totiž len tak.